Snelle levering met leuk geschreven kaart

Om de producten te beoordelen heb ik het nog te kort gebruikt. De hoof soak ruikt heerlijk en doet vooralsnog zijn werk. De hoofballs nog niet gebruikt. Ik gebruik het tegen hoefsweren om de hoef zo schoon mogelijk te houden. Het zijn mooie producten op natuurlijke basis, wat zijn werking bewezen heeft. Bedankt voor uw producten

Snel advies

Klaas heeft veel ervaring en probeert de klant zo goed mogelijk op afstand te helpen. Heel ruim aanbod. Voor elk hoefprobleem / ondersteuning wordt er een gepaste oplossing geboden.

Super snelle nette levering

Hartelijk dank voor de snelle service! Mijn paard heb ik de Hoefschoenen direct aangepast, past perfect en ze loopt alsof ze de nieuwste Nike air Max aan heeft: als een zonnetje. Ik ben super blij!

Snelle levering en nog een persoonlijk bericht als ondersteuning.

Snelle levering en nog begeleidende tekst erbij als ondersteuning. Die persoonlijke aandacht vind ik zeer positief.

Uistekend

Uitsekende service

Perfect bestelling Snel

Keurig geholpen aan de telefoon en mijn bestelling al de volgende dag in huis .

Super fijne hulp en snelle levering

Al eerder schoenen besteld met fijne hulp op afstand. Nu had ik wat onderdelen nodig en ook deze weer snel verzonden. Ik mistte op de website een onderdeel en deze werd via mail contact nog even toegevoegd aan mijn pakketje. Super fijn!

Goede uitleg en service

Goede uitleg op afstand en snelle levering

Ontzettend goed geholpen door Klaas met maatadvies op afstand. Aanbevolen hoefschoenen zitten uitstekend en ik heb weer een blij paard.

Zoals altijd. Top!

Mooie prijs, snel geleverd. Altijd goed!

Netjes binnen de aangegeven tijd geleverd. Enige jammere vind ik dat je geen vervoerder kan kiezen, dpd levert niet heel stipt hier.

Fantastisch!

Mijn bestelling verliep heel vlot en gemakkelijk, Goede en snelle service! Snel in huis. Zeer vriendelijke mensen, open voor alle hulp en info maw. een echte aanrader.

Had al hoefschoenen via Hoofwear maar die had ik via mijn bekapper die na een goeie passervice Equine fusion All terrain had aangeraden. Nu zelf een nieuw paar besteld. Zondag besteld dinsdag in huis en tot mijn verbazing heeft hoofwear de extra bezorgkosten teruggestort omdat ik niet zo handig de inleg zooltjes in een aparte bestelling had gedaan. Dus kortom, top service.

Goede winkel met fijne producten

Alles ging goed. Snelle levering, donderdag laat besteld en zaterdag al in huis. Ik had eigenlijk verwacht dat dit na het weekend zou worden. Maatvoering van de hoefschoenen is echt goed! Super makkelijk zelf op te meten en ze passen perfect. De hoefschoenen zelf zijn erg goed. Haflinger is hoefbevangen geweest begin dit jaar en blijft gevoelig / beetje kreupel lopen door het uitgroeien van de hoeven. Maar met de hoefschoenen aan loopt hij weer helemaal goed. Maakt direct zo’n groot verschil! Paardje reageert er ook goed op, is niet gewend iets aan de benen te hebben. De prijs valt ook goed mee wanneer je het vergelijkt met hoefijzers. Plus dat ik de hoeven liever geen onnodige schade aan doe wanneer de hoef al gevoelig is.

Snelle levering van nieuwe Renegades die ik al heel lang gebruik, waardoor ze aan vervanging toe waren.

super service

een super snelle service en reactie. Ook steeds bereid om te helpen mocht het niet lukken met het aanpassen van de hoefschoenen

Over mijn eerste bestelling bent ik uiterst tevreden.

Alles naar wens op tijd geleverd. De vraag over de beoordeling kwam alleen voordat het geleverd was.. beetje te vroeg.. maar dat is het enige... :)

Hele snelle levering, nette schoenen

Op zondag de schoenen besteld, dinsdag al in huis. De schoenen waren netjes verpakt en verzonden en zaten in een nieuwe doos. Erg blij mee

Snelle verzending

Hoofwear had alles wat ik nodig had. Daarbij was het ook nog is de volgende dag al in huis.

Heel tevreden over de hoefschoenen en de service

Het 2e paar Equine Fusion Active voor m'n paard besteld, een maatje groter nu. Paard heeft altijd op ijzers gestaan, sinds 1 jaar zonder ijzers maar hij blijft toch wat gevoelig in het bos (harde, onregelmatige ondergrond). Daarom besloten om hoefschoenen te proberen.... super tevreden met de Equine Fusion Active. Binnen 1 jaar zijn z'n voeten dus wel een beetje breder geworden, vandaar een maatje groter besteld nu en hij loopt er super mee. Overzichtelijke site, makkelijk zelf m.b.v. de keuzehulp de juiste schoen voor je paard te vinden.... snelle levering en wederom een handgeschreven, persoonlijk berichtje erbij. Top!

Nette prijs, snel geleverd

Heldere informatie op website, goede informatie over verzenddatum. Netjes verpakt en geleverd.

Prix intéressants et rapidité de livraison

Produits achetés sur le site : Flex Boots + accessoires (rivets, guêtres, lanières..) Plusieurs commandes (x3) réalisées sur le site HoofWear.com Les tarifs sont très intéressants (produit et livraison) en comparaison à la concurrence, parfois plus de 10€ d'écart sur le prix d'une hipposandale. Frais de livraison peu onéreux en comparaison à la concurrence (4,50€ en point relais). Dommage que tous les accessoires Flex Horse Boots ne soient pas disponibles sur le site, cela oblige à les commander ailleurs. La livraison en point relais est rapide et soignée, très bon suivi des étapes par email et en ligne (Hoofwear / DPD / Chronopost). Je recommande ce site pour son sérieux et ses tarifs.

Fijne duidelijke site en snelle verzending

Super tevreden al een paar keer hoefschoenen besteld. Duidelijke meet instructies met maattabel. Snelle levering (binnen 48 uur waren ze al binnen) met track en trace. Helemaal blij mee!!!

Heel klantvriendelijk!

Goed advies en snelle levering met een persoonlijk kaartje en een paar suikervrije snoepjes voor het (hoefbevangen) paard erbij :)

6 De Steeg

Reek 5375KH

+31(0)413-714650

About HoofWear.com

De specialist in hoefrevalidatie, hoefschoenen en kunststof hoefbescherming.