De kwaliteitsvolle hoefrasp werd snel verzonden en was goed verpakt.

Top !

Super service, livraison très rapide et petite attention pour le cheval dans le colis : merci ! Je recommande vivement à 100%

Mijn vaste adres voor alles hoefgerelateed

Mooie overzichtelijke en persoonlijke site. Interessante en duidelijke blogposts. Tot nu toe heel blij met alles wat ik besteld heb. Altijd super snel verstuurd, fijn!

Snelle service en duidelijke uitleg

Paard met pijnlijke voeten snel weer op de been door de hoefschoenenservice

Zeer snelle levering!

Ik kreeg de schoenen de volgende dag al binnen. En het werkt erg makkelijk. Ze schuiven niet.

Snelle levering.

Snelle levering en een persoonlijke aanpak met een handgeschreven kaartje erbij. Zeer tevreden.

fijne en snelle service

overzichtelijke site.

Prima webshop, beperkte hulp

+ ruim aanbod + snelle levering + snelle credit - te weinig mogelijke pasmomenten - te weinig hulp op afstand

Super snel online advies en de schoenen passen perfect

Online binnen een half uur advies gehad en de aanbevolen schoenen de volgende dag al in huis. Ze zitten prima. Het eerste stapkwartiertje zit erop. Paardje kijkt er niwt op of om van.

Super snelle en goede service

Super snelle en goede service. Snel in huis. En goede schoenen.

Alles prima verlopen.

Alles ok, aankoop, betaling en levering.

Echt duper goed geholpen!

Ik werd heel goed geadviseerd en geholpen. De hoefschoenen pas sesie liep super goed. Vie de webshop wat dingen besteld. Super snelle levering!

Goed service

prima, snelle levering

al eerder hoefschoenen bij hoofwear aangeschaft. Prima kwaliteit, jaren mee gedaan, voeten va het paard zijn verbeterd, en hij had nu een andere maat nodig, goed opgemeten, en op de site diverse schoenen bekeken en de maattabellen vergeleken, daarop mijn keuze gemaakt, had de schoenen snel binnen, en ze zitten als gegoten. Blij mee. Ga er van uit er weer enkele jaren tegen te kunnen :)

Snelle levering en netjes verpakt. Met zelfs een handgeschreven briefje met tips.

Fijne service, snelle levering

Snelle levering van mijn bestelde producten, super leuk handgeschreven kaartje er bij :) toch net even die persoonlijke aandacht!

Snelle verzending, kaartje met personal touch!

Ik merkte op dat mijn pony op vakantie met andere ondergrond niet meer voldoende had aan de huidige schoenen, voor achterhoeven had ik a equine fusion dus snel getest en dat was een verbetering. Ik bestelde dezelfde avond nog nieuwe schoenen en die kwamen 2 dagen later binnen. De bestelling plaatste ik op een avond na 22u dus in principe is het gewoon met een dag al verzonden, heel tevreden over.

Vriendelijk contact en binnen 1 week was alles geleverd

Vriendelijk contact en binnen 1 week was alles geleverd

Super fijn!

Fijn geholpen via de app. Snelle duidelijke reactie terug. De schoenen waren eigenlijk al snel uitgekozen en besteld. Mijn merrie loopt nu veel fijner op het harde ! Ik ben om. Voor ons niks anders meer dan de schoenen

Fijne ervaring

Na eerdere bestellingen te hebben gedaan hier weer besteld voor hoefschoenen. Snelle bezorging, duidelijke site en mocht je hulp nodig hebben makkelijk te bereiken.

Veel kennis en goeie informatie over hoeven en hoefschoenen

Bestellingen altijd snel geleverd en ruime keus op voorraad. Voor- en nadelen van elke keuze overzichtelijk in beeld. Ook het maatzoek systeem dat je helpt bij het vinden van een geschikte schoen bij een specifieke hoef en behoefte is handig.

Matig

Heb Unique-Horn hoof bag gekocht, 18 cm omtrek, haar ijzers zijn ca 16 cm. 1 nacht gebruikt met nog extra gaasjes op de bodem en water in de zak, paard heeft er alleen mee in haar stal gestaan. En de volgende ochtend gewoon al versleten alsof ze er mee over de straat gelopen heeft. Dus wel heel jammer. Was best een dure zak, in een hele dure verpakking. Dus wel een beetje teleurgesteld. Verder qua bestellen en ontvangen prima winkel.

Mooie, sterke hoefschoenen, en super service!

Vandaag ons tweede paar hoefschoenen binnen gekregen in 4 jaar, super blij mee!

Goede, duidelijke site en snelle levering

Met de duidelijke instructies op de site heb ik zelf de hoeven opgemeten. Vervolgens heb ik de aanbeveling gevolgd en de hoefschoenen passen prima. Ze werden ten slotte binnen 2 dagen geleverd.

Goede ervaring

Ik heb besteld en het is netjes snel afgeleverd .

6 De Steeg

Reek 5375KH

+31(0)413-714650

About HoofWear.com

De specialist in hoefrevalidatie, hoefschoenen en kunststof hoefbescherming.