Super tevreden met mijn paard haar hoefschoenen.

Mijn quarter merrie van 19 jaar loopt super met haar nieuwe hoefschoenen. Heeft tot haar 18 jaar op ijzers gestaan. Paard liep niet goed slechte doorbloeding in haar benen. Heb de ijzers eraf laten halen mijn hoefsmid zei dat dat geen goed idee was. Maar sinds de ijzers eraf zijn loopt ze terug in de wei. En als we naar het bos gaan heeft ze haar hoefschoenen aan.

Gewoon goed

Gewoon goed, zoals verwacht. Snelle verzending.

Prima service, snelle levering.

Persoonlijk geschreven boodschap bij bestelling erg leuk.

uitstekend

Ik koop mijn specifieke producten altijd via Hoofwear, vertrouwd adres, snelle levering en altijd een extraatje voor Gletta erbij X

Snelle service, mooi en degelijk produkt, zeer vriendelijk contact

Mijn bestelling kwam snel toe, ben zeer tevreden van de kwaliteit van het produkt. (hoefstandaard) Er zat ook nog eens een persoonlijk geschreven kaartje bij wat ik erg attent vond! Ook bij vragen ivm het produkt staan ze steeds ter beschikking. Echt een aanrader!!

Goede en snelle service

Hoofwear.com biedt op de website veel hulp met het kiezen van de juiste hoefschoenen en de juiste maat. De schoenen zijn daarbij snel geleverd. Degene van de eerste levering gaan ook al lang mee.

Ben zeer tevreden

Snelle levering en goede spullen

Snelle goede levering

Leuke persoonlijke kaart erbij. Heb de schoenen gepast en zitten goed.

Goede service, snelle levering

Goede service, snelle levering

Meedenkend en vriendelijk

Ook op afstand zeer klantgericht. Reageren snel op vragen. Denken mee in het proces van het zoeken naar de beste schoen.

Geen extra verzendkosten betaald nadat ik een product was vergeten. Dat noem ik service ! Wel pakket in één ontvangen Dankjewel Klaas

Veel expertise, snelle service

Ik hoefde deze keer alleen te herbestellen omdat de oude hoefschoenen op/kapot waren. Behalve dat ze veel verschilende hoefschoenen hebben, is de kennis en ervaring hiermee enorm waardoor het advies voor jouw paard of specifieke toepassing echt heel goed is..

Goed.

Snelle levering. Keurig verpakt. Mooi product.

Supersnelle bezorging naar Frankrijk

Heel goed, snelle levering

Weer helemaal prima

Keurig en tijdig aangekomen!

Sehr zufrieden

Super Produkt, wie immer schnelle Lieferung. Danke!

Snelle en perfecte levering

Bestelling is heel snel geleverd. Het wordt nu door vrienden meegenomen naar Frankrijk. Wel zo makkelijk ;-)

Vriendelijk en vlot

Vlot antwoord op vragen over produkt, vlotte levering, vriendelijk behandeld

Zeer snel reactie op je vraag. Zeer snelle verzending. Gewoon top!

Super leuk extratje gekregen

Ik had insuline herbs besteld en kreeg daarbij een proefzakje snoepjes ! Hoe leuk ;)

Tevreden !

Uitgebreide website met heel veel informatie niet alleen over de artikelen. Snelle verzending van je bestelling en ook eventuele retouren worden vlot verwerkt en afgehandeld. Op mailtjes wordt snel gereageerd. Tevreden klant !

Perfecte schoen, snelle levering, TOP!

Supersnel in huis, goede kwaliteit/prijs.

6 De Steeg

Reek 5375KH

+31(0)413-714650

About HoofWear.com

De specialist in hoefrevalidatie, hoefschoenen en kunststof hoefbescherming.