Hele fijne shop! Via app contact gehad, vriendelijk te woord gestaan. Snelle verzending en ook nog een lief kaartje bij de bestelling! Deze pagina gaat bij mijn favorieten!

Snelle levering, persoonlijk berichtje bij het geleverde product. Top

prima levering

Veel info waar het pakket zich bevind en levering was op tijd. Ook waren de spullen netjes verpakt.

Snelle verzending

Super produkt en service!

Ook deze keer weer een super positieve ervaring met Hoofwear: top kwaliteit produkt, super service en snelle levering. Bedankt weer!

Altijd top

Verzending is altijd super snel en de producten zijn top!

Top advies en super service

Super tevreden met de service van Hoofwear. Ondanks de uitdagende hoeven van mijn paard direct de passende schoen geadviseerd gekregen, die vervolgens super snel geleverd werd.

Zeer goede en snelle service

Duidelijke site en goede service

Goede service.

Snel geleverd en goed materiaal. Per ongeluk dubbel besteld, maar werd meteen gecorrigeerd na een mailtje gestuurd te hebben.

Fijne service

Heel fijn om via app advies te kunnen ontvangen Snelle nette levering, en leuke verrassing snoepjes voor de pony's erbij

Probleemloos

Alles naar wens vanaf bestelling naar levering.

Snel en vriendelijk

Super mooi verpakt en snel ontvangen en vriendelijk.

Prima service, goede kwaliteit, netjes en snel Verzonden.

Prima service, goede kwaliteit en snel Verzonden. Uitgebreide informatie op de website was heel nuttig.

Snel en behulpzaam

Ik twijfelde welk product ik moest hebben. Hoofwear heeft mij toen persoonlijk snel geadviseerd en het super snel verstuurd!

Makkelijk en snell

Hoofwear ingeschakeld voor hulp op afstand. De volgende dag had ik gelijk antwoord. Heb gelijk de aanbevolen schoenen voor de pony besteld en hoop dat ze passen.

Superservice

Telkens snel antwoord op mijn vragen en zeer behulpzaam. Bestelde onderdelen binnen 2 dagen in huis, waardoor ik de schoenen weer snel kon gebruiken.

Binnen 24h had ik het bestelde product (hoofjack) in huis! Ook een zeer snelle reactie van klantenservice op mijn vraag.

Super service en een snelle levering.

Ontzettend attent dat er een persoonlijk kaartje bij zit.

Uitstekende service, goede kwaliteit

Excellente persoonlijke service en aandacht, snelle levering en kwaliteitspullen

Makkelijk te bestellen en snel geleverd. Nou moet ik wel zeggen ik wist precies welke maat ik nodig had. Dus dat was makkelijk. Enige wat ik wel een ding vind wij bellen liever voor info, begrijp dat het druk is, maar als mensen kunnen bellen. Wij zijn niet zo van het mailen. Maar het blijft een goede service

Geweldige Service!

Ik had hoefschoenen besteld die helaas niet paste bij mijn paard. Ondanks dat, heel netjes verpakt, super leuk handgeschreven briefje erbij en de paardensnoepjes waren een leuke toevoeging! Het geld stond ook weer erg snel terug op mijn rekening. Top gedaan!

Prima,

Goede service en contact Mooi en goed materiaal

gewoon niets op aan te merken

snelle, nette levering met nog een persoonlijk kaartje erbij. Maat vd hoefschoenen zijn prima, ik blij, paard blij!

niet tevreden

Lijm besteld om hoefijzer onder te lijmen, was 2 seconden aan het roeren en lijm was al keihard aan t worden. Niet meer kunnen gebruiken!

6 De Steeg

Reek 5375KH

+31(0)413-714650

About HoofWear.com

De specialist in hoefrevalidatie, hoefschoenen en kunststof hoefbescherming.