snelle en correcte levering

snelle en correcte levering

Producten voldoen aan de verwachtingen en zijn snel geleverd ( portugal ) contact via email verloopt ook vlot

Snel goede spullen in huis

Cavallo pasternwraps gekocht en dampening pads. Alles was op voorraad, werd snel verstuurd met een duidelijke iinformatievoorziening.Fijn!

*****Alles super*****

Gute Qualität, schnell geliefert, sehr gute Kommunikation.

Snelle levering .

Al jaren zeer tevreden

Goede producten, snelle verzending en staan open voor vragen. Ik bestel regelmatig bij hoofwear

Super goede service en snelle levering

Aan de hand van foto's fijn advies gekregen, duidelijke uitleg over passen. Zelf altijd met ijzers gereden maar nadat ik op hoefschoenen ben gewezen ben ik op, mede met dank aan de duidelijke informatie van hoofwear.

Professioneel

Snelle zending en duidelijke info op de site. Schoen is wel gevoelig op slijtage van de klittenbanden waardoor hij op ten duur minder sluit en kans op uit schieten groter wordt .

Goede producten en snelle levering

Ik ben erg tevreden over het assortiment en de kwaliteit van de producten voor mijn hoefbevangen pony. De Cloud hoefschoentjes, extra inleg zooltjes en de uniqhorn poeder helpen hem enorm bij het herstel. Ook worden de bestelde producten snel thuisbezorgd.

Altijd top! Persoonlijk kaartje erbij en knuffel voor mijn paard! Kan niet anders dan goed schrijven.

Snelle levering, goede communicatie en het product wat ik verwachtte

Zie de zin hier boven

Goede producten, snelle levering.

Goefe producten, snelle levering.

Heel eenvoudig en super snel!

Ik werd goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling. Alsook was ze er heel snel.

Duidelijke site, snelle levering

Mijn paard heeft beginnende hoefrot, op advies van een stalgenoot producten besteld bij Hoofwear.

Snelle bezorging Zeer goede hulp ook op afstand! Zeer goed advies en ook na de aanschaf behulpzaam.

Snelle levering Complimenten!

Snelle levering complimenten!

De bestelling en levering ging heel snel.

prima, snelle reactie via email/website, active jogging schoenen zijn ontzettend goed!!! ik gebruik ze al twee jaar en waren nog lang niet aan vervanging toe. helaas ben ik er een verloren, die is uit een tas gevallen daardoor moest ik een nieuwe bestellen, wel jammer dat je ze niet per een kan bestellen, nu heb ik er weer een over, :) maar dat is netjes gecommuniceerd en ik had hem de volgende dag in huis!,

Snelle levering, keurig verpakt en voorzien van een persoonlijk kaartje!

Bestel hier af en toe plakbeslag om mijn back countrys te verzolen. Bestelling komt altijd netjes de volgende dag binnen en bij een magazijn verschil wordt je netjes bericht en op de hoogte gehouden wanneer het artikel weer voorradig is.

Zelfde maat, maar toch kleiner

Ik heb van de week de equine fusion gekocht. Maat 8. Deze is echter 2 a 3 mm kleiner dan de maat 8 die ik al had. Maat 9 is veel te groot dus dat is geen optie. Wel jammer want ze zijn nu aan de krappe kant. Ik krijg ze maar met moeite aan. Terwijl de andere maat 8 als gegoten zit.

good

although they did not have what was stated on the page, but very good and fast communication

• Doporučili byste nás? Ano

Super snelle levering, advies op afstand!

Top!!!!

Zeer snelle service, precies dan wanneer je het hard nodig hebt. Mooie producten die werken!

6 De Steeg

Reek 5375KH

+31(0)413-714650

About HoofWear.com

De specialist in hoefrevalidatie, hoefschoenen en kunststof hoefbescherming.