Topservice!

Klaas neemt echt de tijd om advies te geven, snelle levering, goede begeleiding.

snel en goed advies

De eerste schoenen paste niet goed. Meteen terug gestuurd en het tweede paar schoenen paste wel. De filmpjes zijn voldoende duidelijk dat ik met vertrouwen kon beoordelen of de schoenen paste of niet.

Ruime keuze en snelle levering

Zeer kundig en snel!

Ik heb voor al mijn paarden hoefschoen advies gevraagd en uiteindelijk de hoefschoenen besteld bij Hoofwear. Je krijgt heel snel een goed advies en je bestelling is super snel binnen. Heel blij mee!

Snelle survis

Ik heb vorigevweekmpoeder besteld voor mijn paard met sraalkanker elke aan op gedaan op de straal in de avond om dat ze dan op stal komt te staan over dag in de wei het droogde super goed in de over weefsel was op hoping later ling het losser zitten en het viel van zelf af war bij de straal veel beter kwam te zien nu klij over heen gedaan dat het beschermd tegen urine en vochtige plekken top btodukt en goede prijs

Snelle service!

De ene dag besteld, de andere dag mijn onderdelen al in huis. Verder snelle reactie bij vragen via de mail en/of Whatsapp, heel fijn als het zelf knutselen met onderdelen even niet lukt.

Alles volgens afspraak

Xxx

Uitstekend materiaal

Een hoefrasp voor droge en harde hoeven en een mes gekocht, zeer degelijk materiaal!

Ik kocht de soft ride boots met speciale gel voor laminitis. Eigenlijk iets die heel duur is qua aankoop. 2 dagen later kwam mn bestelling aan met een vriendelijk kaartje. Ik deed meteen de boots aan aan mn paardje die veel pijn had. Dankzij de soft ride boots en speciale gel loopt zij weer goed vanaf de eerste seconde met de boots. Se heeft zienbaar minder pijn. Dus een investering die het waard is. Hopelijk gaan de boots zelf lang mee, dit is niet iets die je ieder jaar zou hoeven te vervangen (hoop ik) Dusja, een aanrader om bij deze site te kopen en ook het artikel raad ik aan voor paarden die pijn hebben. Bedankt hoofwear.

Snelle levering met persoonlijke boodschap

Goed verpakt, snelle levering en nog een persoonlijke boodschap erbij. Nu afwachten hoe de producten aanslaan..

Hoefschoenen

Fijne snelle levering!

Ben heel tevreden! Snelle levering, top kwaliteit hoefrasp en nog een cadeautje bij de bestelling ook!

Heel fijn

Wij wisten niet wat we moesten kiezen Voor onze pony We kregen goed advies op afstand Met de pony wandelen we weer Voorzichtig er zijn altijd verbeter punten wat de schoentjes betreft Klittenband is niet van hoge kwaliteit Had grover mogen zijn

Paardje stapte direct stukken beter met haar nieuwe schoenen.

Zeer snelle levering

Groot assortiment en zeer snelle levering

Goede producten

De Unique-Horn Silver Hoof liquid is een makkelijk te gebruiken product en ik merkte na 2x gebruik al een goed verschil.

De rest nog maar afwachten

Super snelle levering en altijd een leuk persoonlijk kaartje erbij

Super fijn geholpen

Tijdje terug pasconsult gehad super fijn geholpen. Hoefschoenen voor bij mijn paard: heel tevreden over. Blijven super mooi zitten en paard loopt er super goed mee, al heel wat km's mee gereden in de Endurance klasse 2. Tussendoor zelf kabeltjes vervangen, super goed te doen. Nu ook nog achter Hoefschoenen besteld, ook weer de Renegade Viper omdat ze ook achter gevoelig hoefjes heeft op kiezelpaden. Kortom hier een hele tevreden klant en paard

Super scootboots

Een aantal jaar geleden hoefschoenen besteld met van te voren maat advies op afstand, dit ging echt super en schoenen paste ook perfect. Nu heeft hij nieuwe hoefschoenen nodig voor zijn andere hoeven, foto's gemaakt met afmetingen etc zoals de vorige keer. Krijg ik terug "kun je niet dezelfde maat bestellen wat je voorheen ook had" nou uitgelegd dat hoeven van mijn paard veranderd zijn en nu meer op zijn achter hoeven lijken. Kreeg ik terug of ik die van achter dan niet voor kon passen... Ja dat kan wel maar dan weet ik nog niet of die goed zit of niet, ik heb geen idee hoe het moet zitten. Vandaag toch maar weer die van achter voor gepast en op het oog leek het goed te zitten. Toen ook een ronde ermee gereden maar daaruit bleek dat ze niet goed zaten en eigenlijk iets te klein waren. Jammer dat ik het zelf heb moeten uitzoeken zonder verder enige hulp, terwijl ik netjes de foto's had opgestuurd en gevraagd had naar maat advies. Producten beveel ik heel erg aan, echter het advies kan toch wel wat beter...

Te korte termijn

Het is onzinnig om bij een produkt wat voor lange termijn bedoeld is en wat ook nog ingelopen moet worden na twee dagen te vragen hoe de evaring is.

Prima service en levering

Goed en eerlijk advies, snelle levering. Reageren via whats-app zou wat vlotter mogen

Goede service. Fijne tips.

Goede service, en ook goede uitleg over hoeven en hoefverzorging op de site

Super snelle levering

Mijn paard is zeer zwaar bevangen met een hele zware hoefkanteling dank zei de plak hoef ijzers loop ze weer soepel en bijna pijnvrij ze zat of 5 zakje buut per dag naar een zakje per dag in 4 dagen dus ik ben er zo blij mee anders was het het einde geworden van haar….

6 De Steeg

Reek 5375KH

+31(0)413-714650

About HoofWear.com

De specialist in hoefrevalidatie, hoefschoenen en kunststof hoefbescherming.