Telefonisch goed te bereiken, vriendelijke mensen. Denken in oplossingen.

Snelle service, meer filmpjes

Mijn ervaring met hoofwear is goed. De service is erg snel, vaak binnen een dag. Mijn verbeterpunt is dat ik graag bij iedere hoefschoen en filmpje zou willen zien van het aan en uit doen van de desbetreffende hoefschoen.

Goed advies en snelle levering

uitgebreid aanbod maar contact is soms traag

meerdere keren hoefschoenen bij ze besteld, eerste bestelling verliep prima maar bij de tweede bestelling kreeg ik veel te kleine schoenen aangeraden met het advies dat ze verwarmd aangepast moesten worden (zonder aanbod hoe dit aan te pakken). vervolgens werd de communicatie een beetje kriegelig. erg jammer. een andere aanbieder wist me uiteindelijk wel de juiste maat te leveren, zonder verwarmen én met snel en deskundig advies.

Gewoon erg goede kwaliteit en service.

In al de tijd me t paarden eerste keer eentje hoefbevangen. Angstaanjagend... direct slechtste scenario voor ogen, Leah ondertussen al 19w! Maar jullie stelden me gerust. Mocht altijd contact opnemen wanneer nodig. Top!

snelle levering/zeer goede service

Endurance gaiters besteld, volgende dag al bezorgd. Top service

Snel , correct en goede kwaliteit

Ik heb deze besteld voor paard in nood Spanje stichting… ze zijn er erg blij mee en bespaard hun een hoop tijd. Ze zitten erg comfortabel en makkelijk in gebruik.

Zeer snelle levering

Hoefschoenen vrijdag bestel, zaterdag al in huis. Dat was heel fijn.

Vlot en vriendelijk

Vlotte bestelling en levering.

vriendelijke en snelle service

Parfait

Merci pour les cadeaux et la rapidité de l’envoi de mon colis.

Ik heb wederom en ook eerdere positieve ervaringen omdat het beantwoorden van vragen via de website/webshop goed en binnen een acceptabel termijn wordt opgepakt.

Snelle verzending

Altijd snel en handige site

Goeie spullen en snelle levering

fijn bedrijf om mee samen te werken

fijn bedrijf voor goede hoefschoenen, tips en adviezen

Geweldige service

Geweldige service en snel.

Super hoefschoentjes voor mijn pony

Ik heb de Easyboot Cloud hoefschoentjes gekocht voor mijn hoefbevangen mini pony. Ze waren binnen 2 dagen in huis en hij liep er zo mee weg! Wat een verschil in zijn comfort en welzijn. Hij is nu goed op weg naar herstel. De product beschrijvingen op de website zijn duidelijk en ook de maat tabellen en instructies hoe de hoefmaat op te meten zijn goed te gebruiken. Ik heb weer een blije pony en ben heel tevreden.

Kan niet anders zeggen dan uitstekend! Snel, bezorging tot aflevering te volgen altijd een kaart met een knuffel voor mijn paard en last But not least een proef of probeer product echt klasse!

Alles goed aangekomen, duurde wel een week.

Plakijzers voor grote paarden zijn niet op voorraad blijkbaar.

Super fast order and delivery

The order has been processed super fast and delivered in 2 days.

De website is heel duidelijk en je weet precies wat je het beste kunt bestellen. De hoefschoenen passen perfect en het handgeschreven persoonlijke kaartje is echt heel erg leuk. Bestelling was ook zo snel binnen.

Donderdag middag besteld. Volgende dag al in huis.

Heel snelle verzending.

Uitstekend!

Fijne communicatie, goed advies, snel verzonden

goede begeleiding, snelle levering

lastig is dat je het niet ziet zitten, zodat je niet weet of het nog goed is. ik merk toch dat de rand nog wat verder brokkelt. en op facebook staat wel dat de meesten het na 2 weken al weer doen ipv 5 weken, ( paard wordt verder niets mee gedaan op dit moment)

Super snel antwoord op mijn vragen

Hele goede service .

6 De Steeg

Reek 5375KH

+31(0)413-714650

About HoofWear.com

De specialist in hoefrevalidatie, hoefschoenen en kunststof hoefbescherming.