Snelle levering en goed advies

Besteld en de volgende dag al geleverd. Dat is nog eens service

Snelle levering en passen goed.

Mijn paard is erg gevoelig op haar voorhoeven na het bekappen. Schoenen aangetrokken en probleem opgelost.

Vlot opgestuurd mooi materiaal enkel jammer dat zowel het verzenden als retour voor rekening

Vlot opgestuurd ook mijn gelezen en daarmee bestelling correct aangepast enkel niet even terug gecorrespondeerd , prachtige hoefschoenen enkel echt maatwerk ik vind het lastig een goede maat te kiezen maar ze bieden hulp zag ik op de site. Wel een minder puntje het verzenden en evt retour betaald de koper

Super snelle service én kleine attentie bij bestelling

Gisteren besteld, de volgende dag al in huis. Ook kreeg ik er een klein zakje paardensnoepjes bij, dat viel goed in de smaak. Het bestelde product zelf moet ik nog uitproberen, maar dat komt vast goed!

Snelle goede service met persoonlijke hulp

Ik had steeds heel snel antwoord en door de hulp kreeg ik enkele dagen nadien al hoefschoenen op maat van mijn paard. Ook nadien blijven ze beschikbaar voor vragen en hulp bij het passen. Zeer vriendelijk!

Geweldige dienstverlening

Altijd snel antwoord op een vraag en uitstekend advies.

Snel, vakkundig, precies

Snelle levering bij bestellen van producten. Goede behandeling van mijn paard en goed advies.

Top advies en levering

Na het sturen van foto's en video, snel goed advies op afstand ontvangen. Ook de levering van de geadresseerde hoefschoenen heel erg vlot . Mijn merrie loopt niet meer gevoelig en daar doe je t voor.:)

De hoefschoenen die ik bestelde werden dezelfde dag nog verzonden en de volgende dag bezorgd, dus mijn paard liep heel snel op zijn nieuwe hoefschoenen.

Correct snel volgens verwachting

Correct snel volgens verwachting

Snel en persoonlijk!

Het pakketje was er super snel. Niet alleen zijn ze goedkoper dan andere sites, ze leveren super snel en steken er nog een persoonlijke verrassing bij. Er zit veel uitleg bij de producten en de mails en site zijn super duidelijk. Heel tevreden!

Na een trubbelige tussenpauze van mijn kant uit weer heel netjes geholpen!

Super goede service

Mijn bestelling was heel snel geleverd . Ook kreeg ik een persoonlijke mail om een keuze te maken tussen producten die wel nog op voorraad waren . Super fijn . Een echte aanrader .

Duurde een paar dagen zonder bericht.Stuur een richtlijn wanneer het artikel word verstuurd

Goede sevice van de super fijne hoef vijl

Onze hoefsmid adviseert de hoef vijl, ik werk er zelf niet mee. Dit is de 2e keer dat ik hem bestel. De vijl blijft bij ons, en wordt dus alleen gebruikt voor onze eigen ezels.

Bijna alles wat je nodig hebt

Er is veel keuze vwb plakbeslag, waarnaar ik op zoek was, maar wat ik mis is een stukje meer informatie naar details. Ik kocht easyshoes, dat was makkelijk met een uitgebreide maattabel etc. Wat ik dan mis is een stukje erbij over toebehoren. Zo kocht ik er vulling bij voor de zool, het zou prettig zijn als daarbij dan wordt vermeld wat je overige benodigdheden zijn. Zoals een mixer tip. De productinformatie is wat dat aangaat wat mij betreft wat summier. Bij het product een stukje info met een beknopte samenvatting van werkwijze en overige benodigdheden zou fijn zijn, dan weet je zeker dat je niet iets tekort komt als je aan de gang wilt.

Hoofwear zelf is prima

Hoofwear zelf is prima. Wordt op de dag zelf verstuurd. Alleen jammer dat het per DPD gaat, daardoor zit al bijna een week op mijn pakket te wachten. In de t en t staat het dus al bijna een week op het depot. Liever postnl. Voortaan DPD is altijd ellende.

hoofwearkruiden

Ik had de hoofwear kruiden snel in huis.Lijkt me ideaal voor de slechte hoeven van mijn paard. Nu moet hij alleen nog aan de smaak wennen!

fijne schoenen en een duidelijke, behulpzame website

aan de hand aan de hand van de website en de calculator heb ik de juiste hoefschoenen voor mijn paard kunnen kiezen. bezorging was snel, de schoenen waren mooi en praktisch ingepakt. alles wees zichzelf wel. erg fijn

goede service

Heel goed Netjes en snel geleverd En op de site hele goede uitleg Wat ik het fijnste vind

fantastisch

Iedere keer als ik iets bestel dan zit er ook een leuk kaartje bij met een persoonlijke noot. Ook deze keer en nu zelfs ook wat snoepjes. Erg attent.

Snelle levering en retour betaling

6 De Steeg

Reek 5375KH

+31(0)413-714650

About HoofWear.com

De specialist in hoefrevalidatie, hoefschoenen en kunststof hoefbescherming.