Beter kan je niet wensen!

GEWELDIG! Niet alleen kreeg ik de bestelde producten snel en ging het bestellen makkelijk, bij het pakketje zat het liefste handgeschreven kaartje en een klein extra'tje! Echt mega bedankt lieve mensen van hoofwear!!!!

Mooi product

Ik zocht een goede mogelijkheid om hoef te baden

Snelle levering, goed verpakt.

Duidelijke website. Spullen werden snel geleverd. Goed verpakt, er zat zelfs nog wat lekkers voor het paard in.. niets op aan te merken.

Zeer prettig

Nette behandeling na een vraag over de levering Top dankjewel

Mooi assortiment en snel geleverd

Hele goede webshop met veel uitleg. Spullen zijn snel geleverd

kan niet beter!

mijn bestellingen zijn steeds snel geleverd en mijn vragen via het contactformulier wordt ook snel en serieus beantwoord. heel helpend!

Prima snel en correcte uitlevering

Bestel graag bij hoofwear! Snel en correcte uitlevering met mooi natuurlijke producten

Snelle service en goed advies

Goed geholpen met online advids dmv fotos. Product binnen een dag geleverd. Super service.

Snel, persoonlijk en advies op maat!

Zelfs voor de kleinsten een passende oplossing!

Goed gereedschap!

Snelle levering van goed gereedschap voor een prima prijs.

Super!!

Snelle reactie via Whapp en goed advies! Levering ook snel inclusief een persoonlijke kaart :)

Op afgesproken tijd en op correcte manier afgeleverd

hele fijne site om te bekijken en te kopen

hele fijne site te bekijken en te bestellen

Snelle service met goede beschrijvingen omtrent geleverd artikel. En zo schattig een presentje voor het paard :)

Ik had mijn bestelling de volgende dag al in huis. En hoe leuk was het kerstkaartje en extra cadeautje voor de paarden erbij. Lekkere snoepjes. Ik was echt verrast.

Fijn geholpen

Fijn geholpen. Nam de tijd om te passen en uitteleggen. Vroeg naar het verhaal van het paard om de beste hoefschoenen voor het paard uittezoeken. Daarna nog uitleg over het aan en uit trekken van de hoefschoenen en mee gekeken toen ik ze zelf aan en uit deed. Al met al super!

Ik bestel de hilton herbs producten via de website en 100% tevreden. Producten altijd de volgende dag in huis!

Tip: bij het item Renegate Viper kabels de tekst aanpassen in 'set van 2' . Er staat nu 'per stuk'. Ik bestel voor 4 schoenen 8 vervangende kabels (2 per schoen) en ontvang 8 sets van 2. Ik kan nu wel even vooruit ;-)

Prima en snelle levering!

Alles klopte wat betreft de bestelllng.snel in huis,en als er nog een nederlandse gebruiksaanwijzing bijgevoegd was,was de service voor mij perfect(10) geweest

Zeer goed!

Mijn ervaring was zeer goed. Ik ben erg fijn geholpen en Klaas nam de tijd om dingen uit te leggen en te laten zien. Mijn paard is soms wat terug houdend maar door de rust die Klaas uitstraalt ging het passen vlot. Ook werd mijn paard nog even gewogen! Leuk! En kreeg ze een heerlijk presentje mee, een mooi kerstcadeautje. Al met al een hele geslaagde pas sessie en het vertrouwen wat Hoofwear in mij als klant stelde wordt ook enorm gewaardeerd. Al met al een dikke 10! Ps de locatie is ook goed bereikbaar, dat vind ik ook altijd spannend als je naar een plek moet met je paard en je de weg nog niet kent.

Hartelijk, vriendelijk, deskundig en goed geholpen!

Het is natuurlijk nog even afwachten hoe de schoenen in het gebruik gaan zijn, maar het aanmeet- en pasproces verliep prima. Leuk ook dat er (indien akkoord) foto’s worden doorgestuurd. Ook omgang met ‘t paard in kwestie was prettig. Enige aandachtspuntje is dat de volgende afspraak er al was toen wij net aan klaar waren, maar achtergebleven vragen zijn altijd welkom, dus dat zal goedkomen.

Kennis van zaken en snelle levering.

De mensen bij Hoofwear hebben kennis van zaken, zijn vriendelijk en meedenkend.

Snelle verzending en goed product

Product werd snel verzonden en was zoals omschreven.

Top service.

Altijd goed advies, snelle levering, prima prijzen en persoonlijke service.

Zeer goed, snelle levering

6 De Steeg

Reek 5375KH

+31(0)413-714650

About HoofWear.com

De specialist in hoefrevalidatie, hoefschoenen en kunststof hoefbescherming.