Je wordt altijd vakkundig en geadviseerd en er wordt goed met je meegedacht. De bestelling is altijd snel geleverd. Mochten er vragen zijn of wil je iets retourneren omdat het niet past dan is dat geen probleem. Wij zijn erg tevreden over Hoofwear.com!

Snel verzonden

Snel geleverd Producten zoals verwachting

Snel en gemakkelijk

Mijn bestelling was er super snel, zag er allemaal top uit en ik werd de hele tijd op de hoogte gehouden van waar mijn bestelling was. De unique-horn producten zien er top uit en zijn mooi verpakt. Helemaal tevreden en echt een aanrader.

Subliem geholpen.

Snel en duidelijke info. Goede service. Juiste levering.

Goede producten en snelle levering

Ik kocht hoof boot care spray. Heel gemakkelijk te gebruiken en de schoenen zijn weer als nieuw. Kan ik iedereen aanraden!

Super .snel reactie

Goede uit leg .en ze staan voor je klaar .

Snelle levering, goede informatie.

Mijn pony Sofietje is regelmatig hoefbevangen. Het was nu zo slecht, dat ze ondanks pijnstillers niet meer wou lopen op onregelmatige harde ondergrond. Direct na het aandoen van de Easyboor Cloud hoefschoenen, liep ze vlot over het erf naar haar weitje toe!

Verrassend

Zo lief het zelf geschreven kaartje erbij

Superservice en advies!

Heb meermaals contact gehad voor vragen en advies. Super geholpen. Ook bestelling uit de webshop is super gelopen en snel geleverd.

uitstekend

Prima service en snelle levering

Super tevreden

Altijd beschikbaar voor advies over produkten! Super service ! Een aanrader !

Mooi passende slipper

De komende weken moet mijn paard in een verband door een flinke hoefzweer. Na twee weken tobben met vetwrap, watten& ducttape moest er toch iets beters te vinden zijn? Een normale hoefzak is geen optie, die lag binnen 5 minuten gesloopt in een hoekje. In de winkel kwam ik een hoefschoen tegen, maar die vielen qua maat heel klein. Met de maattabel en meetinstructie op de site kon ik snel zien welke maat we nodig hadden. Dinsdag besteld, donderdag in huis! Gisteren omgedaan. Hij past perfect! Hopelijk gaat hij lang mee!

Snelle levering goede service

Goede produkten en service. Altijd snel geleverd. Leuk extraatje bij je bestelling

Gewoon goed!

Snelle levering, ruim assortiment. Ik had onderdelen voor hoefschoenen besteld. Het was een brievenbuspakketje maar ik moest wel thuisblijven voor de bezorging. Misschien dat dat nog anders kan voor het gemak.

super kwaliteit schoenen

fijne hulp, zelf de hoeven opgemeten en hulp op afstand. goed geholpen en goede kwaliteit schoenen.

Fijne service

Altijd fijne service. Op vragen krijg je snel antwoord.

Geweldige surves

Ik heb een mini shet en heb foto's naar jullie gestuurd waarnaar jullie me top hebben geholpen, en ook supper snel in huis, ik ben tevreden

Jammer dat er geen contact per tel plaats vind. Echter begrijp ik dit wel ivm andere drukke werkzaamheden. Contact per mail en app is wel snel en goede communicatie Al met al een goede service Ik ben ook heel blij met de juiste schoenen door een heel goed advies vrgr Shirley

Boven verwachting

Paard is vanwege n hoef kneuzing van de ijzers af gehaald en heeft veel moeite met lopen. Hoefschoenen waren door de duidelijke video prima zelf op te meten en de volgende werkdag bezorgd, met n persoonlijk berichtje erbij. Even passen...paard liep ermee zo dr box uit om een wandelingetje te gaan maken. Zo blij mee! Hopelijk zijn ze niet lang nodig, maar ideaal om te overbruggen.

persoonlijk contact, werkt uitstekend

Snelle afhandeling bestelling, ook de service om foto's van de hoeven toe te zenden en te laten beoordelen heeft in het verleden goed gewerkt. Moet ik vaker doen.

Hele fijne service!

Mijn vragen werden vriendelijk en snel beantwoord.

Wat ik heb besteld was goed

Wat ik heb besteld was goed en was er vlot.

Heel goede leerzame dag gehad met duidelijke uitleg

Cursusdag module 1 voor eigenaren bij Klaas en Marianne was heel goed, veel van geleerd en oefenen op dode hoeven, wat ik best spannend vond, was erg leerzaam. Ik had al veel informatie op de website van HoofWear gelezen, mede ook omdat ik mijn paard zelf wil leren bekappen, omdat in mijn regio geen hoefsmeden zijn die op zijn manier bekappen. Ik heb veel geleerd, maar merk ook dat er nog een weg te gaan is voordat ik het echt zelf kan, dus module 1 is goed begin voor het leren ervan, maar vervolg ga ik zeker doen. De inwendige mens werd ook prima verzorgd door Marianne, echt heerlijk en lekker vegetarisch, en zelf gemaakt, dikke 10. Echt een zinvolle fijne cursusdag!

6 De Steeg

Reek 5375KH

+31(0)413-714650

About HoofWear.com

De specialist in hoefrevalidatie, hoefschoenen en kunststof hoefbescherming.