Super service, aardige mensen!

Werkt goed!

Toen de boot binnenkwam wist ik niet 100% zeker of het om een tinker hoef zou passen. Toch paste het perfect en heeft mijn tinker het als prima ervaren.

Snelle en hulpzame antwoorden op mijn vragen. Daarop volgend een super snelle levering en correcte service. En tot slot een persoonlijke noot met extra advies in de doos! Kortom top

Fantastic!

Arrived within 48 hours, friendly service, boots fit perfectly ❤️

Uitstekend!

Ze hebben goed geluisterd naar mijn vraag en een goed advies gegeven, waarbij we ook hebben kunnen overleggen. Bestelling geplaatst en volgende dag al geleverd! Heel fijn.

Goed advies, snelle levering

Dankzij het goede advies van Hoofwear passen de scoot boots meteen goed. Ik ben heel erg tevreden met de communicatie en met de snelle levering. Top!

Super goede service!

Erg vriendelijke mensen die je graag persoonlijk willen helpen!

Easy to order and quick delivery to other EU country

Instructions for fitting was perfect and I received right size on first delivery.

Snelle levering en handige tool

De hoof boss heb ik besteld, deze is snel geleverd.

Uitstekend!

De hoefschoenen snel ontvangen met daarbij duidelijke uitleg voor gebruik. Persoonlijk kaartje erbij, erg leuk.

Snel en meedenkend!

Omdat een product, dat snel nodig was, niet op voorraad was werd in overleg (op initiatief van HoofWear) direct een vervangend product geleverd. Het bestelde was er ook snel. Fijne service en als altijd goede producten.

Attent en betrokken

Ik heb medische hoefschoenen gekocht voor mijn merrie die hoefbevangen is, later had ik nog wat anders erbij gekocht. Deze bestelling werd in een pakket gedaan en de dubbele bezorgkosten kreeg ik retour. Verder zat er ook een leuk handgeschreven kaartje bij, waarin mijn paard beterschap werd gewenst. Heel attent. En de hoefschoenen zorgden meteen voor verlichting bij mijn paard, erg blij mee.

snel en goed

Onze bestelling werd zeer snel afgehandeld. Alles dik in orde!

Geweldig vakkundig,paard loopt veel beter

Ons paard had bij aankoop slechte hoeven ijzers lieten geregeld los.Nu 4 X bij Klaas in Reek geweest het verschil is geweldig,paard loopt nu ontspannen en geen problemen meer met loszittende ijzers.

Inderdaad snelle levering, leuk persoonlijk briefje erbij en het pas-advies was er ook bij, hoefde niet opgezocht te worden op internet. Klasse! Ook aardig : de snoepjes

zeer goed

Mijn ervaring met advies op afstand was zeer goed, snelle en correcte uitleg. aflevering van de schoenen zeer goed, mooi en net verpakt met retour brief inclusief. Schoenen zeer net verpakt. Kwaliteit ziet er goed uit. Uitleg professioneel.

Zeer goed!

Ben zeer goed geholpen met de maat en het model. Naar mijn mening zou elke veearts standaard deze hoefschoen moeten adviseren bij hoefbevangenheid. Het zou in mijn geval enorm veel ellende en geld hebben bespaard.

duidelijk

duidelijke uitleg

Livraison rapide comme d'habitude

Très bon contact, envoi rapide, c'est la 2e fois que je commande des flex horse chez Hoofwear. Et merci pour les bonbons!

Zelf opgemeten na de instructies op de side ,besteld en 2 dagen later al in huis. Paste goed.

Super snelle levering

Lief kaartje bij de levering. Goede service en snelle levering.

Netjes, snel, kundig

Fijn om terug te kunnen vallen op kennis van mensen die er veel van weten.

Een hele goede service en klantbetrokkenheid

Zowel via de mail als ook via whats app goed bereikbaar en vlot antwoord terug ontvangen.

Helemaal blij mee voor onze tinker.

Hoefschoenen passen in 1x perfect. Onze merrie lijkt het amper te voelen en loopt er prima maa weg. Zelf zonder bandje blijven ze zitten.

super duidelijk website en info heel klantvriendelijke service Heel aangenaam

6 De Steeg

Reek 5375KH

+31(0)413-714650

About HoofWear.com

De specialist in hoefrevalidatie, hoefschoenen en kunststof hoefbescherming.