Kort en krachtig

Zoals ik al zei kort en krachtig! Mijn meisje heeft mooie schoentjes en ze loopt al wat gemakkelijker na een hele heftige periode!

snel en goed

De schoenen werden een volgende dag al bezorgd. Aanvullingen in gebruik via de website. Misschien iets meer over aan doen en gebruik in de folder.

Op het draaien na wel tevreden

Heb hoefschoen voor onze shetlander ben wel tevreden alleen zou het mooi zijn als de schoenen niet zo zouden draaien dit vindt ik wel een nadeel want als ze scheef zitten merk ik dat ze gevoeliger wordt met lopen

super service

ik miste een schroefje in een hoefschoen en dat werd me meteen toegestuurd, zodat ik de schoen weer kon gebruiken

Mijn paard hoefbevangen geweest en heeft ook nog dunne en daarbij dus gevoelige zolen. Dit zijn mijn tweede paar en mijn paard loopt er super op.

Het contact verloopt soepel, advies op maakt en super service

pasconsult voor hoefschoenen, de rit waard

Vriendelijke ontvangst op locatie. Op basis van mijn mail en gestuurde foto’s had Klaas al een idee welke merken hoefschoenen geschikt konden zijn. Gelijk ter plekke kunnen passen en beoordelen. Fijn overleg over wens en behoefte. Nu op naar nog heel veel mooie kilometers buiten rijden!

Goede producten en snelle levering, ben heel tevreden

Supersnel en heel persoonlijk!

Op vrijdag om 09.30 uur mijn bestelling geplaatst van de scootboots en zaterdagmiddag had ik ze al binnen! Daarbij zat er een handgeschreven thank you kaartje bij, dit maakte het heel persoonlijk en ik voelde me hierdoor als klant gewaardeerd.

Goede service, snelle levering

Veel kennis, goede communicatie mogelijkheden, snelle verzending

Hele fijne service en snelle levering

Snel en goed geholpen aan de hand van foto's via whatsapp. Erg meedenkend en snelle levering!

Goed advies

Fijn geholpen,snelle levering.

Door foto’s op te sturen en mijn wensen daarbij te vermelden kreeg ik een advies voor de hoefschoenen met de maat. Thuis gepast en foto’s opgestuurd omdat ik twijfelde of ze goed zaten. Zelf aangepast en toen zaten ze inderdaad perfect! Pony loopt zo met de schoenen weg.

Super snel

Ivm straalkanker hoefschoenen nodig om de voeten droog en schoen te houden. Hoofwaer was op aanraden van kliniek in Utrecht. Super snelle levering.

Goede materialen

Zeer fijne samenwerking met persoonlijke aandacht.

Aangezien ik nog in onderhandeling ben omdat we de juiste maat nog niet hebben gevonden van de hoefschoenen, ben ik tot nu toe heel tevreden. Mvg. Jannette Rolink

Super advies op afstand

Advies op afstand op basis van foto’s was perfect en hoofschoenen waren twee dagen later bezorgd en passen perfect. Dankjewel.

Goede, snelle service

Goed advies en snelle levering.

Super!!

Snelle service. Degelijke kwaliteit en antwoorden snel en duidelijk op gestelde vragen.

Super ! Heel tevreden !

Equine Fusion Active is een heel goede kwalitatieve hoefschoen voor mijn mini paardjes. Heel tevreden ! En heel goede service !

Binnen enkele dagen de bestelling al in huis. Duidelijke website. En een persoonlijk kaartje bij de bestelling. Prettige ervaring.

always kind and cooperative

I have long time experience with this shop, and always pleased. Many times they consulted me to choose models accordingly to the experience they have, and even fulfilled some really difficult matters with my broken tools so I could repair it. Really happy to work with them:)

prima service

De service is zoals ze zeggen op hun site. Na contact gehad te hebben heb ik een prima besluit kunnen nemen. Prima voor elkaar. De levering ging voorspoedig, volgende dag in huis.

snelle en probleemloze levering

heb scootboots en later kussentjes hiervoor besteld, snelle levering, zelfs mogelijkheid tot terugsturen en een handgeschreven kaart met de uitnodiging om contact te zoeken als er vragen zijn. dat is toch geweldig!

Goede kwaliteit en snelle service !

Super snelle levering en goede kwaliteit !

6 De Steeg

Reek 5375KH

+31(0)413-714650

About HoofWear.com

De specialist in hoefrevalidatie, hoefschoenen en kunststof hoefbescherming.