Erg goede service en goed product

Product snel in huis, goede begeleiding met het gebruik ervan. Goede service

Snelle levering ,goede kwaliteit

Medische hoefschoenen voldoen zeer zeker

Mijn paard was hoefbevangen en de hoefschoenen die ik kocht gaven hem direct verlichting. Hij kon weer goed lopen wat belangrijk is voor de genezing. Hij droeg de schoenen 24/7 in zijn uitloopstal en op het droge land (niet in de modder) en kon er zelfs weer een sprintje mee trekken. Helaas gingen de schoenen na 1,5 maand stuk. Het tweede paar is eigenlijk net zo snel stuk gegaan maar niet op een gelijke manier als het eerste paar. Mijn paard is een Gelders KWPN dus de schoenen hebben heel wat te verduren. Ik raad de medische hoefschoenen zeer zeker aan! En ik hoop dat jullie iets vinden om ze nog steviger te maken zodat ze ook langer meegaan.

Goede snelle service

Correcte afhandeling van mijn bestelling.

Helaas niet de gevraagde kleur op voorraad, maar correct gecommuniceerd en alternatief was prima. Gr. Roel

Supersnel!

Fijn, dat er een persoonlijk kaartje in het pakket zat!

Hét adres voor hoefschoenen

Met de duidelijke website, vele informatieve pagina's, hulp bij passen en uitgebreide productopties steekt HoofWear ver boven anderen uit. Ik kreeg mijn bestelling erg snel en het was ook nog persoonlijk verpakt. Echt een aanrader!

Vlot en simpel

Alles vlot en simpel verlopen

Het paard is er heel erg blij mee

Geen pijnlijke voeten meer zodra ze de schoenen aan heeft. Pasvorm kan voor haar wat beter. hoefzool past goed maar om de kroonrand/kootholte vrij ruim waardoor veel klittenband over. Hoop dat het klittenband goed blijft?

Top service en snelle levering. Deskundig advies.

Goede en snelle service

schoenen werden snel en netjes geleverd. Ben er blij mee.

Snel, erg behulpzaam en kennis

Snel en service gericht

Een fijne website en mogelijkheden om advies te vragen. Snelle levering. Heb de flex hoofschoenen waar al snel een schroefje weg was. Heb reserve besteld. Zou fijn zijn als er daar ook onder ringetjes bij zouden zijn waar het schroefje in zakt aan de binnenkant zodat het niet uitsteekt. Die raakt je nl kwijt met het schroefje. Heb nu een stoelpootfiltje gebruikt. Aleen dit is meer voor de fabrikant dan voor hoofwearzelf.

erg fijn adres voor hoefschoenen

hier word je duidelijk geholpen . erg fijn adres voor hoefschoenen

Mijn paard kan weer gewoon weer op de kiezelpaden lopen en galopperen

prima!

Grote keuze, snel advies, snelle bediening.

Zeer tevrede

Ik ben zeer te vrede over deze site en alle goede kundige informatie die ze geven en heerlijk dat je ook direct met je vragen terecht kan. Heb al meerdere hoefschoenen en andere producten hier besteld.

Goed advies. Razensnel verzonden.

De sokjes bij mijn hoefschoenen besteld en gelijk advies gehad voor zijn verzorging van de stralen. Daarna direct besteld en het was de volgende dag al binnen. Topservice !

Mijn pony kon bijna niet stappen door hoefbevangenheid en nu loop ze normaal, ze maakt zelfs een sprongetje. Alleen de bovenste klitband komt makkelijk los.

Uitgebreide uitleg bij alles op de website en deskundig advies.

Correct vriendelijk behulpzaam en snelle service en snel reageren

Voor het eerst hoefschoenen aangeschaft voor mijn pony, een goede aanbeveling gehad, kon al mijn vragen en onzekerheden kwijt en er werd snel gereageerd, vandaag voor het eerst gereden met de hoefschoenen en ik ben erg tevreden hoe mijn pony erop loopt. Op naar vele fijne kilometers.

Goede service. Goed advies en zeer snel antwoord op een vraag.

Duidelijk en overzichtelijk

Op De site staat alles heel goed en duidelijk beschreven. Alleen jammer dat passervice niet op locatie komt. Snelle levering

Snelle service en mooi product

Goede producten maar levering duurt erg lang.

Graag bij de artikelen op de site vermelden als iets niet op voorraad is. Heb een maand op mijn artikelen moeten wachten. Vind dat wel erg lang.

6 De Steeg

Reek 5375KH

+31(0)413-714650

About HoofWear.com

De specialist in hoefrevalidatie, hoefschoenen en kunststof hoefbescherming.