Snel en informatief

De site is duidelijk en informatief. Ook de schoenen werden snel geleverd met een duidelijke handleiding voor het passen en een handgeschreven kaartje erbij. Fijne service!

Top service met goed advies!

Super geholpen door Klaas en Marianne van Hoofwear! Aan de hand van foto’s en een beschrijving hebben ze een model en maat hoefschoenen geadviseerd. Deze heb ik thuis gepast maar twijfelde nog een beetje over de maat. Aan de hand van foto’s hebben ze met me mee gekeken en uitleg gegeven waar ik echt wat aan heb gehad. Mijn pony kan er nu tegen aan met zijn coole nieuwe schoenen. Super tevreden met de service!

Vlekkeloos/perfect

Super snel, zeer goede kwaliteit.

Goed materiaal en snelle levering

Hoefbokje besteld. Werd snel geleverd en is degelijk spul. Nu een paar keer gebruikt en ben er tevreden mee. Bestelling te volgen met track and chase, netjes verzorgd.

Super goede kwaliteit!

De schoenen zijn van goede kwaliteit en snelle service!

Top product en snelle levering

Kwaliteit en snelle levering

Kwaliteit en snelle levering

Duidelijke site, ik had zo gevonden wat ik nodig had, snel en eenvoudig afrekenen en zelfs snelle levering ondanks dat het met DPD geleverd wordt. Daar heb ik vee slechte ervaringen mee. Hoofwear zou ik iedereen aanraden!

Zeer goede communicatie en service.

Bestelling, overleg en samenwerking verlopen voorspoedig. Snelle levering.

Snelle levering van een veilig verpakte hoefvijl.

Snelle levering, goede verpakking, prachtige kwaliteit hoefvijl. Alles naar wens

Helemaal tevreden

Mijn paard is herstellende van hb. Zijn hoefmaat is afwijkend van de maattabellen. Ik heb foto’s gemaakt van de hoeven zoals omschreven op de website van HoofWear (met meetlat erbij). Ik kreeg dezelfde dag een reactie met schoen- en maatadvies. Ook na levering kreeg ik snel reaktie op mijn vragen betreffende de pasvorm. En de aanbevolen schoenen passen perfect :-) Kortom ik ben helemaal tevreden!

Goed en snel geleverd

Fijne service!

Onlangs mijn eerste hoefschoenen hier besteld. Helaas kon ik niet op afspraak langskomen met m’n paard omdat ik geen trailer heb. Maar vanaf een afstandje werd er met mij meegedacht en advies gegeven. De schoenen passen prima dus hopelijk kunnen we hier veel kilometers mee gaan maken :-)

uitstekende advisering

Je kunt mij niet gelukkiger maken dan dat ik mn paarden gelukkig zie. Door de overgang naar blote voeten na 9 jaar ijzers is super pijnlijk voor onze 12jr PRE hengst. Hoefschoenen aangedaan en na een maand pasje voor pasje, kon hij weer draven en rennen in de wei. Fantastisch!

Heel tevreden over de hoefschoenkeuze gemaakt via de site!!

Geen ervaring met hoefschoenen. M'n nieuwe paard (10 jarige quarter) trapte binnen 1 week beide voorijzers af in de wei, stukken uit de hoeven gebroken, voeten gevoelig, daarom het idee om hoefschoenen aan te schaffen. Via de site van Hoofwear de hoeven opgemeten en de maatcalculator ingevuld. Aan de hand van de ingevulde gegevens kwamen er een 3 tal hoefschoenen uit die geschikt zouden kunnen zijn voor mijn paard. Daaruit de Equine Fusion Active gekozen, tot nu toe super tevreden, paard liep er zo op weg! Makkelijke aan en uit te trekken. Een persoonlijk kaartje maakt de bestelling compleet! Dikke 5 sterren :)

Very fast!

Very Good Website, Good Information and fast help With medical Boots. Great !

Zeer snelle verzending + goed advies

Zeer snelle verzending, persoonlijke boodschap bijgevoegd ter advies.

Goede info/advies, snelle levering en perfect product.

Eigenlijk wil ik een 10 geven maar hij blijft op 9 hangen.

Snelle levering en aardige mensen!!

Snel en correcte levering

Goede en correcte levering

Ik werd snel geholpen met persoonlijk advies via de telefoon, en ook met het aanpassen van een bestelling.

Datgene ontvangen wat ik bestelt heb en het is naar wens.

Professioneel en persoonlijk

Na bestellen werden de hoefschoenen de volgende dag al bezorgd. Altijd een persoonlijk handgeschreven kaartje erbij. Omdat ik de verkeerde maat had besteld moest de eerste retour en de juiste maat weer verzonden worden. Ook dit was snel en fijn opgelost.

Supersnelle levering. Goede prijzen en advies.

Prima service.

Je kunt makkelijk schoenen passen en retourneren.

6 De Steeg

Reek 5375KH

+31(0)413-714650

About HoofWear.com

De specialist in hoefrevalidatie, hoefschoenen en kunststof hoefbescherming.