Geweldige, vriendelijke, snelle, professionele service

Ivm 2 verschillende maten hoeven was het voor mij lastig om zelf de juiste hoefschoen te vinden. Met uitstekende video uitleg over het opmeten van de hoeven en advies op afstand heb ik snel advies gekregen. De levering van de hoefschoen was al 2 dagen na bestelling. Tijdens het passen had ik het idee dat 1 hoefschoen toch niet goed zat. Via de app kreeg ik erg snel reactie en advies. Ik moet een andere maat proberen. Nu een andere hoefschoen besteld. In afwachting of deze schoen wel goed past kan ik de andere nog even hier houden zodat ik niet 2 x iets retour hoef te sturen. Uitstekende, snelle, professionele service. Tot nu toe erg tevreden. Nu nog samen de juiste maat vinden.

Eerlijk duidelijk advies en erg behulpzaam. meedenkent

Ik had hoefschoenen besteld, alleen waren de achterste te groot (en ik dacht de voorsten te klein.) Na even te hebben ge-whatsapped en wat foto's te hebben gestuurd, heb ik een duidelijk advies en tips gekregen!! En heb ik op advies voor de achterhoeven een maat kleinere hoefschoenen besteld, en die passen prima!! ook de voorste schoenen nog een keer gepast met instructies ! Nu heb ik een mooie set hoefschoenen , en kunnen we ze gaan inlopen!! Heel erg tevreden!! Meedenkende mensen, echt top!!

Hele goede service

Snel besteld, betaald, verzonden en geleverd

Zolen besteld voor in de hoefschoenen: snel besteld en snel verzonden en geleverd. Top

Tevreden over het advies en de op opvolging van de bestelling. Ook retourneren is geen probleem. Winkel in volste vertrouwen!

Snelle levering, uitgebreid assortiment

Prettige website, veel informatie en snelle levering. Vier jaar terug voor t eerst besteld wegens hoefbevangen paard, ditmaal wegens een paard met gevoelige zolen.

snel en profesioneel

Op de web -pagina is voldoende informatie om zelfstandig keuze te maken. De medische hoefschoenen voor mijn paard met laminitis zijn van goede kwaliteit en maken mogelijk om hem in beweging brengen.

Hele fijne service! Goed geholpen!

Heel fijn geholpen met advies vooraf over de maten, bestelling snel ontvangen en ook na die tijd goed advies!

Snel, professioneel én persoonlijk. Top!

Een goede duidelijke uitleg van het opnemen voor de maat ,vlotte service en ons paardje loopt terug vlot op alle ondergronden .

mijn ervaring is erg goed. De schoenen zijn snel geleverd en zien er super goed uit. Jullie hadden een 10 gekregen als de vraagstelling van mijn laatste mail ook beantwoord was geweest. Helaas heb ik op die vraag geen antwoord meer gekregen en dus toch de keuze voor deze hoefschoen gemaakt in de hoop dat het een goede keuze is :)

Super!!!

Sinds januari is onze shet op en af hoefbevangen geweest. Al meerdere keren konden we terug vallen op de wijsheid en snelle betrouwbare service van Hoofwear. Hun producten hebben zichtbaar resultaat. De zoektocht naar de juiste producten en balans zal altijd wel een uitdaging zijn en blijven, maar aan de service en kennis ligt het zeker niet. Ook zijn we nog steeds heel blij met de hoefschoenen en het lieve kaartje wat daarbij zat. Met vriendelijke groet Sabine

Het enige wat ik jammer vond is dat er bij product op voorraad stond en dan ga je er vanuit dat je product binnen enkele dagen kunt verwachten. Dat gebeurde helaas niet en heb even contact met hun opgenomen en hebben vriendelijk gezegd dat het eind van die week waarschijnlijk binnen zou komen. Helaas was niet alles binnen gekomen maar ze konden goed alternatief aanbieden en dag erna had ik gelukkig mijn producten. Plakzooltjes voor mini paarden super video met uitleg hoe je te werk moest gaan. Moet zeggen dat de zooltjes er super onder zitten.

Lieke reageert erg goed op de schoentjes

Lieke (shetlander) heeft al sinds maart last van hoefbevangenheid en er is weinig vooruitgang te bespeuren ondanks dierenarts en paardenarts. Ze reageert positief op de schoentjes, lopen gaat duidelijk beter, nu maar hopen dat alles weer goed komt

Correct en zeer behulpzaam

Snelle levering Zeer behulpzaam om geschikte schoenen te vinden, zelfs met advies op afstand! Leuke attentie bij levering!

Vlotte service na gebroken kabeltje,dank!

Super snel en nog een heel lief kaartje erbij ook!

Super heel tevreden, snelle service en een lief kaartje erbij

Zorgvuldig op afstand geholpen

Dit is mijn 3de paar schoentjes die ik bij ze bestel heb voor mijn 3 pony's... Uiteraad weer fantastisch geholpen op afstand! Mijn dank gaat naar Klaas en Marianne

Klantvriendelijk en behulpzaam

Er wordt met zorg gekeken wat het beste past bij de hoefjes. Geeft goed en duidelijk uitleg en advies. Echt een aanrader!

Prima ervaring

Hele snelle service. Erg fijn dus. De hoefschoenen zitten volgens mij prima. Ik ga ze nu verder uitproberen en kijken of het inderdaad een goede oplossing voor mijn pony is. Ik vond het wel jammer dat bij zulke duren schoenen er toch nog verzendkosten in rekening werden gebracht.

Het product werkt niet!

De lijm werd niet hard op de hoef

Snelle levering, mooi product.

Maatlabel was duidelijk. Schoenen kwamen snel binnen en passen goed.

Deskundig, persoonlijk en snel

Heel fijn adres voor hoefschoenen, hoefproducten en supplementen. Altijd bereid om met je mee te denken. En de persoonlijke kaartjes bij je bestelling zijn écht super leuk!

Snelle reactie op mijn mail bericht, goed advies! Goede service! Betrokkenheid, gaven aan dat de levering van de door mij bestelde hoefschoenen wat langer duurde.

Snelle en persoonlijke levering!

Fijne overzichtelijke website! Snelle levering met duidelijke folders over hoe de hoefschoenen gebruikt dienen te worden. Persoonlijk kaartje, heel attent! We gaan veel plezier beleven aan de Flex Hoof Boots!

6 De Steeg

Reek 5375KH

+31(0)413-714650

About HoofWear.com

De specialist in hoefrevalidatie, hoefschoenen en kunststof hoefbescherming.