Goede service snelle levertijd

Goede service snelle levertijd. Top

Snelle levering, na bestellen, leuk het persoonlijk kaartje erbij.

Wat een fijn bedrijf!

Wat een fijn bedrijf! Heel behulpzaam, meedenkend en vriendelijk. Ze geven goed advies en duidelijke uitleg.

Snelle levering goede communicatie

Snelle service, super leuk kaartje erbij gekregen. Kon niet beter!

Goede service, snel contact.

Snel reacties op vragen. En na bestelling, volgende dag levering.

Goede service, snelle levering

Snelle inhoudelijk uitgebreide reactie op e-mail vragen. Fijn contact. Goede brede keus aan producten en snelle levering.

Fantastische service!

Heel fijn en snel geholpen met een advies op afstand. Geen moeite leek teveel. Heel erg tevreden over product en verzending maar vooral over service!

deskundig en fijn contact!

Onze Cody is goed geholpen en op 4 scootboots gezet. De deskundigheid van Klaas maakt dat je in hele goede handen bent, hij neemt de tijd voor je. Het is het ritje meer dan waard. Ook heeft Marianne tijdens de passessie ontzettende leuke foto's gemaakt van onze pony!

Super snelle en fijne service!

Bij het verzoek voor een digitaal pasconsult heel snel reactie en de schoenen die werden aanbevolen zaten in één keer perfect!

Snelle levering met een aardig kaartje erbij.

Uitstekend, niets op aan te merken

Ik heb een aantal keer aankopen gedaan via HoofWear. Er wordt meegedacht, advies gegeven, snel gereageerd en zeer snel verzonden. Er wordt altijd geprobeerd om een oplossing voor de vraag te vinden.

fantastische service

Persoonlijk overleg en een mooi product. Snelle levering. Zeer tevreden!!

Fijne en duidelijke uitleg met mooi resultaat!

Afgelopen dinsdag ben ik bij Klaas langs geweest met mijn pony. Ik wilde hoefschoenen voor hem omdat hij gevoelig liep op het grindpad en de harde weg waar wij overheen moeten om naar het bos te gaan. Na uitleg over de werking van de hoef heeft Klaas 'm bekapt zodat hij beter gebalanceerde hoeven heeft. Hierdoor paste hij ook perfect in de hoefschoenen met de meeste demping. Klaas heeft ook zijn bevindingen op papier gezet zodat mijn eigen bekapper hiermee aan de slag kan. Wat een passie en kennis! Ik ben erg tevreden en ben blij dat ik bij Klaas ben langs geweest!

Snelle bezorging met goede service

De hoefzak die ik besteld had werd snel bezorgd, inclusief een handgeschreven beterschapskaartje voor mijn pony, echt heel leuk! Ik zal het zeker onthouden :)

snelle levering, goed advies. heb zonder problemen drie verschillende maten kunnen passen thuis. na terug sturen ook weer snel mijn geld terug. dik tevreden.

Vendeur fiable et livraison rapide

J'ai apprécié la souplesse commerciale lors de la fourniture d'accessoires pour les Flex Hoof Boots. Encore merci

Snel en deskundig.

Top producten en snel geleverd!

Ik ben zeer tevreden!

Topproduct

Met de aquine fusion ultimate heeft mijn merrie geen last meer van haar gevoelige hoeven. Dit prosduct maakt de overgang naar barefoot veel aangenamer. Maattabel is duidelijk. Jammzr dat de sales artikelen niet getoobd worden op basis van de maat.

Altijd snelle verzending

Heb al meerdere paren schoenen voor verschillende paarden besteld. Denken mee, snelle service en nooit een probleem als je toch iets moet ruilen.

Geweldige service

Voor de eerste keer hoefschoenen aangeschaft. Foto’s doorgestuurd en kreeg snel een advies door gemaild. Eenmaal de bestelling binnen, was het even uit frutselen hoe het moet. Ik kreeg de schoenen namelijk niet dicht (paniek). Ik had een foto geappt en dezelfde dag hielpen ze mij nog met tips, waardoor het nu wel is gelukt! We zijn nu nog aan het inlopen, maar het lijkt erop dat hij er veel beter mee buiten loopt dan normaal. Echt een top service! Raad het iedereen aan

Persoonlijk en deskundig

Een heel snelle reactie op mijn vraag om advies en het versturen van de bestelling, deskundig persoonlijk advies op maat zodat mijn pony nu als n zonnetje met haar nieuwe schoenen voor de wagen loopt!

Parfaite

Parfait Chaussures recues en deux jours avec un petit cadeau Je recommande ++++

snel geleverd

6 De Steeg

Reek 5375KH

+31(0)413-714650

About HoofWear.com

De specialist in hoefrevalidatie, hoefschoenen en kunststof hoefbescherming.