Goed en fijn advies

Contact erg prettig en snelle levering

Perfecte service!

Mijn ervaring is heel goed. De begeleiding op afstand is handig en als de schoenen niet passen kunnen ze weer terug. Net zo lang tot je de juiste hebt. Maar mijn recente aankoop zat meteen als gegoten! En was er meteen de volgende dag nadat ik de hoefschoenen besteld had. Kortom: perfecte en vriendelijke service!

Helemaal goed

Mooie duidelijke website, compleet aanbod en snelle levering.

Vlotte en snelle levering

Snelle levering en fijn advies

Snelle, correcte levering en snelle respons op mails. Prima dus, heel tevreden!

Producten worden zeer snel geleverd en alles ziet er tiptop uit

Snelle levering, duidelijke website.

Helemaal top en super service !

Zo blij met de hoefschoenen ! Mijn vriend, die nog maar 10 is... heeft artrose en nu kan ik weer met hem op pad !

duidelijke info op de verpakking. snelle levering.

Duidelijke info op de verpakking, snelle levering.

Excellent

Fast delivery, good quality

Snel geleverde producten

Snelle levering, duidelijk wanneer iets geleverd wordt. Goede instructies bijgeleverd. Helaas pasten ze niet ( zelf opgemeten)

Super goed en duidelijk

Ik heb foto’s gestuurd voor advies , dit was snel en duidelijk geantwoord. Dit advies opgevolgd en de aanbevolen schoenen en maat zitten als een huis! Happy pony!

Zeer goede en snelle service!

Mijn paardje liep extreem kreupel door zoolkneuzing. Binnen de 24h had ik Easyboot clouds in huis en was ze een pak comfortabeler. Top.

Top!!!!

Wat een geweldige service, denken enorm met je mee!! En ook na het bestellen zijn ze er voor je met tips en adviezen. Ik kan Hoofwear aan iedereen aanraden!

Duidelijke productomschrijving en snelle service

Duidelijke productomschrijvingen, veel keuze en snelle service. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

goede producten, goede service

prettig contact en als er problemen zijn, zo opgelost

Fijne webwinkel, goede info en snelle levering

Dé hoefschoenen webshop van Nederland. Groot assortiment, veel info op de website en alles wordt snel geleverd!

Super service, fijne hoefschoenen..

Voor mijn mini pony's was ik op zoek naar hoefschoenen. Met behulp van Klaas op afstand advies gekregen over de maat d.m.v. e-mail en foto's. De een loopt nu op cute little boots en de ander op Equine Fusion Active's. Ze lopen er super op! Dat we maar veel kilometers mogen maken met ons tweespan. Bedankt!

Alles was goed.

De levering was uitstekend, een goede uitleg op de site en daarom passen de hoefschoenen goed. Kwaliteit is wat we verwachten.

Top kwaliteit, blij paard & geen rugpijn!

De Hoofjack werd vlot geleverd en bevalt boven verwachting. Prettige communicatie en fijne info en extra's van Hoofwear. De kwaliteit straalt er vanaf en is het geld meer dan waard. Mijn gevoelige rug wordt nu ontlast en mijn paard laat zijn hoeven zeer makkelijk rusten op de Hoofjack. Dit had ik 10 jaar eerder moeten kopen. Super Bedankt. Jasja

Goede begeleiding omtrent passen, eventuele teruggave,... top!

De begeleidende brief ivm het passen van de hoefschoen zonder hem te beschadigen zodat teruggave eenvoudig blijft, vind ik super. Ik heb het dan ook zo gevolgd en moet helaas de schoen terugsturen wegens te groot.

Bestelling snel in huis. Persoonlijk handgeschreven briefje erbij. Informatie folders en een monstertje. Heel netjes. Als ik weet wat nodig zou hebben dan zou ik weer bij jullie bestellen. Zou het anderen ook aanbevelen.

Snelle levering met een proefmonster eebii

Snelle levering binnen twee dagen van de hoofjack

Ruime keuze en snelle levering

Ik heb scootboots bij jullie besteld . Ze waren snel binnen, netjes verpakt en met aardig briefje erbij. Ik ben daarom een zeer tevreden klant

Uitgebreide uitleg op website. Zeer snelle levering. Goed product.

6 De Steeg

Reek 5375KH

+31(0)413-714650

About HoofWear.com

De specialist in hoefrevalidatie, hoefschoenen en kunststof hoefbescherming.