Wat een service !!!!!!!

Ik ben heel goed begeleid in de beste keuze voor mijn paard. Er wordt mee gedacht, mee gekeken en op alle vragen kreeg ik antwoord. Super !!

Top service en eerlijk advies

Een aanrader!! Eerlijk en goed advies

Zeer vlot, vriendelijk

Ik koos voor advies op afstand. Ik kreeg onmiddellijk respons op vragen via WhatsApp. Zelfs in het weekend. Zeer tevreden van de service. De hoefschoenen zelf passen mooi, maar moeten we nog verder uittesten om te kunnen oordelen.

super fijn

Voor mijn merrie was ik op zoek naar hoefschoenen, maar als leek gaat er een wereld voor je open. Vanwege mijn woonplaats heb ik advies op afstand gevraagd en Klaas heeft mij hierin goede adviezen gegeven. Ik heb een paar flex hoof boots besteld en het zijn gelijk de goede. Nog even getwijfeld over de pasvorm en ook daar werd ik goed en snel bij geholpen. Ik raad Hoofwear ook aan anderen aan als zij op zoek zijn naar hoefschoenen!

Afgelopen week na zelf aangekloot te hebben met passen van hoefschoenen, savonds een mailtje gestuurd voor advies. De volgende ochtend had ik al een mailtje met uitgebreid advies in mijn mailbox, en ik vond het erg fijn dat er nogmaals werd aangegeven dat als ik ergens onzeker over was, vooral moest mailen, appen of chatten. Gelijk het advies gevolgd en de hoefschoenen besteld, deze waren de volgende dag al binnen, met een leuk kaartje erbij met advies over het passen. Hoefschoenen net gepast, en zitten als gegoten! Ik ben super blij met jullie advies & service tot nu toe!

Snelle reactie, zeer klantvriendelijk en behulpzaam

Zeer fijn en correct geadviseerd met de aankoop van hoefschoenen

Prima service!

Bestelling is super snel geleverd!

Behulpzaam en snel

Altijd vlug antwoord op vragen en heel goede service

Snelle service. Duidelijke website. Vriendelijk, persoonlijk kaartje bij de bestelling.

Super service en daardoor hele fijne hoefschoenen voor mijn paard, aanrader!

Via WhatsApp de foto's doorgestuurd van de hoeven van mijn paard, heel snel een goed advies gekregen en de volgende dag de schoenen in huis. Uitstekende service!

Super netjes, heel betrokken

Ik heb mijn spullen besteld voor een pony met hoefzweer, welke ik enkele weken geleden heb 'geadopteerd'. Het werd snel geleverd, ik werd netjes op de hoogte gehouden van de status en ik kreeg een handgeschreven kaartje erbij met beterschapswens! Ook een proefflesje unique-horn pure hoofsoaker. Erg attent!

Zeer snelle levering

Product ziet er goed uit

Hoefschoenen had ik snel in huis en ze pasten prima!

De hoefschoenen maakten het voor mijn paard mogelijk om weer goed te lopen na hoefbevangenheid en beschadigde zool en straal. Ze vindt het fijn ze aan te krijgen als ze naar buiten gaat, hoewel het best even duurt voor ik ze aan heb gedaan. Met een tikje van de rubber hamer krijg ik ze goed op de juiste plek. Dus erg blij mee!

Waardeloos..probleem opgelost

Ik kreeg schoenen met krassen binnenin..nu word mij verweten dat ik incorrect gepast heb wat zeker niet waar is Voor mij iets om volgende keer gelijk te doen : direct controleren..foto maken en even bellen als er iets mis of beschadigd is

Snelle service en persoonlijk pakket

Zeer snel binnen. Fijn persoonlijk kaartje voor evt hulp erbij en leuk presentje. Top

Super service!!

Vakkundig Professioneel Vriendelijk Snelle levering Goed advies

Goed advies.

Goed advies en snelle levering.

Top service voor de best passende hoefschoen

Ik ben erg blij met de eerlijke adviezen en het passen van verschillende merken schoenen. De twee verschillende merken zaten beiden als gegoten bij mijn pony, het was een moeilijke keuze welke ik terug zou sturen!

Duidelijk mensen met kennis van zaken. Denkend in lijn met de natuur. Goede informatie, eerlijk advies en keurige service.

Goede service, veel geduld met digitale onvermogen van de klant ;-)

Het was fijn om op afstand pasadvies te krijgen en ik heb nu een goed passende schoen waardoor we weer op stap kunnen op het asfalt.

Eerlijk advies

Prettig contact en eerlijk advies gekregen.

Mijn paard en ik zijn in alle rust zeer goed geholpen

Klaas heeft een zeer goede kijk op hoeven en passende hoefschoenen. Het eerste paar wat hij aandeed was gelijk goed. We kwamen door omstandigheden onderweg 10 minuten later maar desondanks had Klaas alle tijd voor ons om vragen te beantwoorden, mij te laten oefenen en uitleg te geven. Voor mijn paard was hij erg vriendelijk en rustig. Goede ervaring dus! Nu de hoefschoenen binnenkort goed uittesten in het bos!

Goed advies

Ik ben goed geholpen via mail. Snel antwoord op mijn vragen en op zoals ik het nu kan zien op de juiste maat hoefschoen uit gekonen.

Nette passende schoenen maar wat nog belangrijker is is de communicatie met hoofwear. Bij de vragen die ik had kreeg ik snel een reactie terug

6 De Steeg

Reek 5375KH

+31(0)413-714650

About HoofWear.com

De specialist in hoefrevalidatie, hoefschoenen en kunststof hoefbescherming.