Super snelle levering!

Duidelijke website, zeer snelle levering en alles aanwezig in de doos. Top! Extra paardensnoepjes en de persoonlijke kaart maken het af.

Korrekt en aardig bij meerdere bestellingen

Een enkele keer late levering met verontschuldigingen, verder snel en korrekt geleverd, vaak met een aardige attentie er bij.

Duidelijke website,snelle levering en een leuk persoonlijk kaartje erbij

Duidelijke website,goede productomschrijving, snelle levering en lief persoonlijk kaartje erbij

Goeie service

Een van de bestelde producten was helaas kapot geleverd. Na het via de mail informeren van het defect is een vervangend product dezelfde dag nog op de post gegaan.

Super snelle levering!!

Goede services

Goede services

Super snelle levering en artikel (hoefmessen) blijkt echt super kwaliteit.

Persoonlijk kaartje erbij vond ik ook erg leuk.

Vriendelijk, behulpzaam, goede service

Groot assortiment, snelle reactie op vragen, duidelijke uitleg, behulpzaam, vriendelijk en zeer snelle verzending!

Oké goed

Goed advies en goede schoenen

Snelle reactie op de gestuurde foto’s. Veel keus in schoenen. De medische helpen echt!

Altijd in orde

De producten worden altijd zeer snel geleverd en zijn altijd van zeer goede kwaliteit , dik in orde :)

Goede duidelijke website en goede service!

Schoenen besteld en werden snel verzonden. Precies wat we nodig hadden voor onze winterbevangen pony. Het heeft haar erg goed gedaan!

Isreeds al eerderingevuld

Goed ervaring, echter is het verkeer rd opgemeten en is er een hoefschoenen 3 besteld, had echter 6 moeten zijn. Zending is retour gestuurd gisteren. Gepast met plastic zak om voet. Excuses voor de domme fout met de verkeerde maat. Ik wil ook geen geld retour maar graag een maat 6 hoefschoenen zoals in het begeleidend schrijven vermeld. Bij voorbaat hartelijk dank, M. korsman

Op naar herstel

Top service en een topproduct voor mijn groot voetig paard met een moeizaam herstellende hoefzweer/hoefabces. Het contact was vlot en duidelijk en het persoonlijke kaartje een fantastische hart onder de riem.

super service

heel fijn en deskundig bedrijf! heb de maten doorgegeven zoals ze vragen en heb een goede uitleg gekregen wat ik aan keus had voor mijn pony. hele snelle reacties op al je vragen. het product is ook van goede kwaliteit en heel snel geleverd.

Super service en deskundig advies

Ben super geholpen, geweldige service en super snelle verzending. En het allerbelangrijkste; mijn bevangen paard liep vanaf stap 1 weer pijnloos met de easyboot clouds!

Ik heb nog geen ervaring.

uitstekend

Snel, duidelijke site, en attent!

Rhea met sportschoenen.

Super geholpen pony heeft vele soorten schoenen gepast met veel rust en geduld ging dit echt super!!! Thxss Klaas en Marianne hopenlijk hebben we veel plezier met de schoenen groethes Danielle en Rhea.

Professioneel passen en de goede maat mee naar huis.

Het contact verliep goed.De info is uitgebreid, Op de website staat netjes uitgelegd hoe het werkt. Het is voor mij de eerste keer dat ik hoefschoenen ga uitproberen. Ik heb ze nu een ruime week en heb er bijna elke dag mee gereden. Tot nog toe ging het alle keren super. De 1e dag 15 minuten. 2e dag 5 kilometer, 3e dag 8 kilometer, dagje rust, 5e dag 14 kilometer in de regen. 6e dag 4 kilometer, 7e dag zonder schoenen. 8e dag of 9e ben de tel nu even kwijt, een half uur in de sneeuw.

snelle service en goed advies!

Gebeld voor advies voor zachte zooltjes voor in de equin Fusion ,advies gekregen en zooltjes netjes optijd geleverd:))

Vriendelijk en professioneel geholpen.

Erg blij dat ik bij Hoofwear langs ben gegaan. Het aanmeten van de schoenen bij mijn pony was toch best een uitdaging.

Heel erg tevreden

Prettig, professioneel en vriendelijk

Er werd de tijd genomen, verschillende schoenen gepast en mee gelopen. Ook nog uitleg over hoef, de voeten werden nog wat bijgewerkt en alles in rust en op een vriendelijke manier. Heldere uitleg en goede onderbouwing

Goede producten, snelle levering en indien nodig gied advies

6 De Steeg

Reek 5375KH

+31(0)413-714650

About HoofWear.com

De specialist in hoefrevalidatie, hoefschoenen en kunststof hoefbescherming.