Superb!

Next day delivery, friendly helpful company. My horses have happy hooves now !

Vlugge levering

Tevreden dat ze bestaan maar toch soms last dat ze de Hoefschoenen achteraan uittrappen als ze eens wegspringen en met hun ander hoef raken Meestal gaan ze in de koets Een ervaren SBS paard gaat daar prima mee Een jong paard aan Opleren heeft dan wel wat schrik van vrachtwagens enz trap ze vlug af En dat is niet zo handig Ook bij de mini’s Anders top

Ik heb nog geen mogelijkheid gehad om te passen. Dat ga ik vrijdag doen... ben benieuwd... ik ga geen plastic zak gebruiken dan rent hij weg...

Super goed ik ben heel tevreden

Super goede service, heel aardig. Echt de beste service die ik tot nu toe mee heb gemaakt.

Goede kwaliteit snelle levering

Zoals omschreven

prettige ervaring met hoofwear

voor het eerst besteld hij hoofwear. bestelling is goed bezorgd

Gewoon top!

Heb al regelmatig iets bij hoofwear besteld. En altijd alles netjes op tijd geleverd gekregen. Met vragen kan ik altijd bij ze terecht. En krijg dan goed en duidelijk antwoord waar ik echt wat aan heb. Ik zeg vooral zo door blijven gaan.

Super geholpen op afstand

Ben heel tevreden met het contact en helpen mijn met alles.. alleen het inlopen loopt moeizaam bij mij pony's maar nu zooltjes en een balsem gekocht en met sokjes ga het weer voorzichtig mee beginnen! Dan hoop ik met het tweespan heerlijk erop uit te gaan!

Duidelijke website.

Inlegzolen voor mijn scootboots besteld, duidelijke informatie over de maat gekregen.

Zeer snelle service

Alles heel duidelijk en veel info op de site

Super fijn geholpen ! Dikke aanrader

Ze reageren snel, zeer behulpzaam, erg vriendelijk en betrokken. Pakket komt keurig verpakt met extra informatie de volgende dag binnen. Helemaal top.

Goede service en komt beloftes na

2 keer een paar hoefschoenen besteld ( voor voor en achter) de volgende dag al geleverd met een hand geschreven briefje erbij met dat als ik vragen of advies nodig had ik altijd contact met ze mocht zoeken. Daarnaast waren 2 bestellingen samen gevoegd maar ik had dus wel 2 x verzendkosten betaald. Er werd mij gezegd dat ik 1 x de verzendkosten terug zou krijgen en dat is inderdaad gebeurd. Echt super netjes!!

Top service.

Heel goede en duidelijke uitleg. Snelle levering. Supervriendelijk!

Helaas niet zo tevreden

Gaiters besteld voor mijn hoefschoenen; die netjes op tijd kwamen. Wat dat betreft prima! Helaas waren er na één keer een uurtje rijden al slijtage plekken te zien (terwijl de oude 2 jaar meegingen). Hoofwear gaf aan dat dit niet onder de garantie valt (valt onder slijtage, hoe dan, die dingen zijn ontworpen om mee te rijden, het zijn geen wegwerpgaiters). Na contact met scootboot zelf gaven zij aan dat hoofwear mij nieuwe mocht sturen en hoofwear het dan met scootboot kon regelen. Daar gaat hoofwear echter niet in mee. Ik mag ze wel terugsturen, dan krijg ik mijn geld terug. Geld beschermd echter niet de hoeven van mijn pony. En wie zegt dat ik mijn geld terug krijg op het moment dat ik ze op de post doe. Volgens mij is de conclusie dat ze prima service leveren op het moment dat alles goed gaat.

Had een probleempje met mijn hoefschoentje ,dit naar alle tevredenheid snel opgelost.

Prettig

Goed en professioneel pasconsult.

Duidelijke uitleg, snelle verzending & persoonlijke pakket!

Nog druk bezig..

Ik wil zo graag hoefschoenen voor mijn paard ipv ijzers. De tweede bestelling op afstand was het ook niet. Mijn paard zijn voeten zijn lang en smal. Hopelijk komen we er samen uit! De communicatie blijft vriendelijk en snel. En ook het begrip en de hulp. Daardoor blijf ik volhouden. Want we willen allemaal een schoen met de juiste pasvorm voor mijn paard. Een pasconsult is altijd beter, maar dat gaat met mijn paard echt niet!

Super begeleiding

Tijdens het bekappen krijg je een hele goede uitleg over het hoe en waarom zodat je tussen de bekappingen door de voeten van je paard goed kunt onderhouden

Super goede service!!

Super blij met mijn setje schoenen!! Super goed geholpen geen vraag is te veel! Super lief sturen ze een kaartje mee met een persoonlijke tekst! Echt dik tevreden!

Na besluit te nemen om hoefschoenen aan te schaffen voor me paard, heb ik contact opgenomen met hoofwear. Na het mailen kreeg ik de zelfde dag reactie, dit was snel en duidelijk. Door de snelle mail contact, kwamen we snel tot een besuit. Diezelfde dag schoenen besteld voor mijn paard en de volgende dag al in huis! Na verschillende checks wat mooi op de site beschreven stond, zaten de schoen perfect!! Hierdoor geef ik hoofwear een 10 voor de fijne communicatie! Ik en mijn paard zijn zeer te spreken over hoofwear! Bedankt Klaas Feuth!!

Top ervaring

Mijn paard heeft hoefkatrol ontsteking 4 en liep kreupel. Mijn vorige hoefsmid wilde de hoefas veranderen en had ijzers onder zijn hoeven gedaan. Hiervoor liep mijn paard zonder ijzers. Dierenarts adviseerde inspuitingen en speciaal hoefbeslag. Ik wilde terug naar situatie zonder ijzers en geen inspuitingen. Na Googlen kwam ik bij Klaas Feuth uit. Mijn paard loopt nu weer top. Zo blij. Zo fijn dat ik Klaas heb gevonden.

Vriendelijke en deskundige mensen

Heel gastvrij ontvangen. Duidelijke uitleg. Er wordt alle tijd genomen.

Fijne ontvangst, goede hulp en prettig product

Fantastisch bedrijf, behulpzaam, oplossingsgericht, grote kennis en ervaring

Hele fijne mensen die altijd zoeken naar een goede oplossing. Je krijgt veel informatie en ik ben heel blij met de spullen die ik aangeschaft heb! En na de aankoop, word je ook gewoon nog goed geholpen en dat vind ik hee belangrijk

6 De Steeg

Reek 5375KH

+31(0)413-714650

About HoofWear.com

De specialist in hoefrevalidatie, hoefschoenen en kunststof hoefbescherming.