Bizar slechte service!

Als je paard bij de derde keer dragen al zijn hoefschoenen kapot trapt hoef je niet op medewerking en coulance te rekenen van Hoofwear. Hoofwear verschuilt zich achter allerlei regeltjes en opmetingen in plaats van mee te denken over een oplossing. Ze vragen van mij of ik wel de goede schoenen heb gekocht. Als dat hun idee van service is, dan wordt het tijd voor een bijscholing Klanttevredenheid.

Professioneel

Uitstekende informatie via de website en het instructiefilmpje voor meten en passen heeft mij erg geholpen.....in 1 keer passende hoefschoenen voor mijn Harrie!

Snelle en fijne service

Voor onze bevangen pony Glennnys hadden wij snel geschikte hoefschoenen nodig. Even contact gehad en ze zat net tussen 2 maten in. De 1e levering was net te klein. Maar de volgende dag de juiste maat al binnen. We hebben ze een paar dagen in gebruik en ze bevallen prima. Snelle terugkoppeling, fijn advies en snelle levering. Ook nog een kaartje en een gezonde traktatie voor Glennys erbij.

Perfect, zowel product als de service

Ik gebruik de hoefschoenen nu al meer dan 1 jaar voor mijn schetlandpony"s voor het deelnemen aan georganiseerde koetsentochten. Wij zijn elk weekend op pad. Het blijkt duidelijk dat de ponys veel beter lopen op gravelwegen en wegen met veel steenslag dan voorheen. Ook de service is prima, vandaag bestellen is morgen geleverd.

Product zoals omschreven snelle levering

Provduct zoals omschreven Super snel geleverd Goede prijsverhouding

Zeer goede ervaring

Vandaag zijn wij bij Klaas en Marianne geweest voor een pasconsult. Bij aankomst worden wij erg vriendelijk ontvangen. Klaas neemt rustig de tijd om ons paard bij te laten komen van de lange rit en wij voelen ons zeer welkom. Met veel geduld en in alle rust zoekt Klaas hoefschoenen uit die goed passen en er wordt secuur gecontroleerd of ze goed blijven zitten. Wij zijn heel tevreden naar huis gegaan met mooie hoefschoenen, eerlijk en deskundig advies en prachtige foto's die Marianne tussendoor van ons paard wist te maken. Het contact voor, tijdens en na het pasconsult is erg sympathiek. Ook de reacties op onze berichten zijn snel, vriendelijk en duidelijk. Klaas en Marianne, hartelijk dank voor jullie hulp!

Top service!

snelle levering, en ook goede duidelijke uitleg van het goed opmeten van de hoeven. Bij vragen snel duidelijk en goed antwoord. Erg tevreden over het model schoentjes.

Kennis en service

Veel kennis en ervaring, reageren snel en persoonlijk. Correcte verzending.

Zeer goede service, snelle levering

Als je contact opneemt met vragen krijg je steeds snel en eerlijk antwoord. Zeer hulpvaardig en snelle levering!

Makkelijk besteld en snel in huis

Leuk het persoonlijke kaartje. Hou dat zeker vol, top!

Het kaartje erbij maakte het persoonlijk wat ik als erg prettig ervaren heb. Ik raad iedereen hoofwear aan

Een goede en efficiënte oplossing voor delicate hoeven !

Goede professionele begeleiding !

Snelle persoonlijke service

Binnen drie dagen goederen in huis in Frankrijk... hoef hoef dat is snel! Ook een leuke kaart erbij met een attentie voor ons paard, het kan niet beter. Dank je Klaas en Marianne

Zeer goed advies, heel vriendelijk en erg goed geholpen

Na even twijfelen toch besloten om langs te gaan voor een pasconsult en ben erg blij dat ik dat toch heb gedaan. Erg goed advies en nemen ruim de tijd om de juiste maat te vinden.

Goed geholpen en de hoefschoenen passen in 1 keer

Ik ben goed geholpen zelfs op de late avond. De hoefschoenen pasten in 1 keer en mijn pony is er heel blij mee! Bedankt!

goede producten en zeer snelle verzending

Via google kwam ik uit op de website. product besteld in mijn ochtendpauze rond 10:30 en al binnen een paar uur kreeg ik een mailtje dat mijn bestelling klaar stond voor verzending. diezelfde avond nog was het pakketje verzonden. De volgende dag kwam deze aan op het door mij gekozen dhl punt. Door mijn werktijden heeft het daarna twee dagen geduurd voordat ik hem kon ophalen. De doos was kapot gegaan tijdens het transport. Er zat een gat in; dus ik was bang dat er delen zouden missen. Maar doordat de doos goed was opgevuld met papier zat alles er nog in! Helemaal blij met mijn mooie hoefvijl met handvat!

Super snel goede website

Bestelde kruiden korrels op zondag avond en had ze dinsdag in huis Website is goed en overzichtelijk

Super snelle levering

Mooie schoen, helaas paste hij hem niet.

Goede en snelle service

Ik bestelde zondag op maandagnacht een hoofjack op deze website. Maandagvoormiddag kreeg ik al een e-mail dat de hoofjack verstuurd was! Op dinsdagvoormiddag mocht ik het pakket in ontvangst nemen, netjes ingepakt en helemaal in orde. Heel tevreden en ik zal zeker nog bestellen op deze site.

Zeer goede ervaring

Ontzettend fijn ontvangen en met goed advies vertrokken. Zeer goede ervaring mbt hoefschoenen

Snelle levering van de Renegade Vipers

Inmiddels meerdere schoenen in de loop der jaren besteld (Renegade Viper en Scootboots) en altijd perfecte levering en service.

Fijne service, met kennis van zaken. Tijd voor paard en mens. Door foto’s vooraf, tijdsbesparing. Gewoon heel prettig.

Ook op afstand goede begeleiding!

Great!

They were very quick to respond to questions and they have many colour in stock, I ordered at 10 on Wednesday and got my boots by 9 on Friday so it was awesome. With your order hey also give you a nice personal note, and some sweets for your horse.

6 De Steeg

Reek 5375KH

+31(0)413-714650

About HoofWear.com

De specialist in hoefrevalidatie, hoefschoenen en kunststof hoefbescherming.