Al 10 jaar vast adres voor onze hoefschoenen!

In 10 jaar weinig contact gehad, omdat het eerste advies, wel tijdens een passervice-moment, zo goed is geweest dat dat later niet meer nodig is geweest. En we hebben verder alleen maar onderdelen of schoenen moeten vervangen door slijtage ervan. Heel fijn Hoofwear destijds 'ontdekt te hebben'.

Deskundig advies. Goede service.

Professioneel, deskundig, klantvriendelijk en snel.

Goed advies en snelle levering.

vriendelijke ontvangst, service gericht, klantvriendelijk

zie hierboven

Deskundig advies

Pasconsult op locatie is een echte aanrader Rustge,aardige mensen met kennis van zaken(hoefschoenen) Mogelijkheid om verschillende modellen te passen en"live" advies te krijgen Zelfs voor mijn paard met hoeven in de grootste maat passende comfortabele hoefschoenen gevonden.

Vakkundigheid

Hoofwear staat voor vakkundig, meedenkend en oplossingsgericht. Hele prettige omgang en vakwerk.

Deskundig, ervaren en vriendelijke service!

Ruim de tijd gehad om te passen. Deskundig advies. Kijkend naar het paard een de mogelijkheden. Geduldig, vriendelijke benadering. Zeker een aanrader!!

Vakkundig en klantvriendelijk

Hele fijne ervaring gehad. Erg vakkundig, goede service en uitleg.

Snel en kundig

Goede service, veel kennis en snel de spullen in huis!

Mijn kleine Dotje kan eindelijk weer pijnvrij en comfortabel over het asfalt wandelen! Ik ben heel benieuwd naar hoe lang ze goed blijven. Heel blij mee!

Onwijze top service!

Bij mijn pony kon geen ijzer meer onder de voorhoeven. Nu had ik zo snel mogelijk een alternatief nodig, omdat hij op blote voeten kreupel loopt. Na wat heen en weer gechat over de leefomstandigheden van mijn pony en een aantal foto's van zijn hoeven om de juiste pasvorm te kunnen schatten heb ik uiteindelijk de equine fusion all terrain ultra hoefschoenen besteld. 3 dagen nadat ik ze besteld had zijn ze binnen gekomen en met weer wat heen en weer chatten en het sturen van foto's uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat ze passen. Nog wat advies gekregen over hoe ik ze het beste aan kan trekken en te stellen. Ik ben ontzettend blij met dit snelle alternatief en de top service voor mijn pony die al even op eieren liep!

Top service !

Topservice van Klaas en Marianne ! En een prachtige foto gekregen van mn paard :)

Snel en knjdig

Super service!

Altijd fijne communicatie

Fijne persoonlijke website om te bestellen. Na mijn laatste bestelling kreeg ik vrij snel bericht dat mijn gewenste product niet direct leverbaar was en er werden meteen een aantal alternatieven aangeboden die sneller konden komen. Super! De nieuwe bestelling kwam al snel binnen en er zat zelfs een goedmakertje in ;)

Super service!

Een item vergeten in de levering. Na een mailtje heel snel antwoord plus nalevering én presentje met leuk kaartje erbij met excuses voor het ongemak. Top opgelost, super service en snel!

Top service, snelle levering

Na email contact snel geholpen, bestelling geplaatst, en snel en netjes geleverd.

Zeer duidelijke hulp op afstand gekregen!

Ik ben een leek wat betreft hoefschoenen. Mijn paard heeft voordien altijd hoefijzers gedragen. Maar haar hoeven brokkelden heel erg af. Online heb ik duidelijke uitleg met behulp van filmpjes gehad om zelf de hoeven te meten en foto's te nemen. Aan de hand daarvan werden dan schoenen en de juiste maat aanbevolen. De schoenen passen perfect. Mijn paard loopt er heel goed op en heeft totaal geen aanpassingsproblemen.

Snelle versturing van het bestelde product met leuk en behulpzaam briefje erbij, fantastische service!

Geweldig behulpzaam

Overzichtelijke site zodat je makkelijk vind wat je nodig hebt en daarbij makkelijk toegankelijk voor alle vragen en advies. Snelle en correcte levering

heel goed

snel en correct

Goed advies, prettig contact en snel antwoord

Het leek eerst een hele opgave om de juiste hoefschoenen via een afstand te kunnen regelen. Maar met het advies en het email contact is het vlotter en soepeler gelopen dan ik had gedacht! Heel erg fijn en tevreden!

Super aardig en erg behulpzaam en klantvriendelijk!

Zeer prettige klantenservice!

Snelle levering, goede service

Goede snelle levering, tevreden klant

Prettige dienstverlening

Dmv het opsturen van foto's van de maten van de hoeven, heb ik een advies mogen ontvangen voor de aankoop van hoefschoenen. Bij twijfel heb ik gebeld en werd meteen goed en vriendelijk geholpen. Ik ben zeer tevreden en zal zonder enige twijfel zo weer bestellen bij Hoofwear.nl.

Fijne service

Ik ben erg blij dat ik bij jullie ben geweest om hoefschoenen aan te meten. We konden alle vragen stellen en ik weet zeker dat de schoenen goed zitten en hoe ze aan en uit moeten. Fijne service en nemen alle tijd. We waren met 2 paarden en als we met het ene paard gingen passen kon de andere even in een paddock grazen.

6 De Steeg

Reek 5375KH

+31(0)413-714650

About HoofWear.com

De specialist in hoefrevalidatie, hoefschoenen en kunststof hoefbescherming.