Snelle levering en goede kwaliteit!

Ik heb mijn bestelling op zondag gedaan via de website en dinsdag had ik het al in huis. Ben ook zeer tevreden over de kwaliteit.

Goede hulp met passen op afstand, snelle service

Snel reactie via de mail. Binnen een dag alle communicatie over pasvorm, beoordeling maat en dezelfde dag ove kunnen gaan tot bestellen. Ook na aankoop zijn ze betrokken en behulpzaam

Supersnelle levering, fijn in meedenken

Ik heb een advies op afstand aangevraagd. Na een shortlist van 3 mogelijkheden werden mijn aanvullende vragen vlot en kundig beantwoord, waardoor ik goed geïnformeerd een keuze kon maken. Helaas was de maat de eerste keer net te klein, maar ik kon zonder moeite ruilen en de grotere maat was supersnel binnen en paste perfect. Mijn paard had blootvoets last van grint en steentjes, maar liep zo weg de op hoefschoenen en heeft tot nu toe geen enkel zeer plekje, terwijl hij een goevoelige huid heeft. Zéér tevreden!

Snelle levering en goede service

Ik heb mini boots bij hun besteld. Door goed uitleg en hulp ben ik zeer tevreden. Snelle levering en erg attente eigenaren. Ik raad ze zeker aan voor aanschaf en hulp met hoefschoen en.

Je word zeer netjes en snel geholpen

Ik heb een online maatadvies gevraagd Ik had zeer snel reactie en al mijn vragen werden snel en duidelijk beantwoord. Ik had de schoenen ook erg snel in huis

Duidelijke internet site. Makkelijke bestelling en snelle levering

Très bien merci

Très bon contact, envoie rapide et en plus un échantillon de bonbon en cadeau bref je recommande merci à vous

Snel en goed advies gekregen

Ik kan iedereen hoofwear aanbevelen. Denken met je mee en nemen de tijd voor een passend advies.

Snel geleverd, goed materiaal prima service en uitgebreid gamma

Vriendelijke en vooral goede communicatie

Eigenlijk is er niks aan te merken; de communicatie verliep duidelijk en vlot en ik ben tevreden met de hoefschoenen.

Snelle en persoonlijke levering

Voor onze pony de Cute Little Boot besteld. Snelle levering, goed verpakt, infornatie erbij én nog een handgeschreven kaartje met tips over het passen. Alles top.

Goed advies en snelle levering.

Kundig advies Fijne communicatie Vlotte levering

Zeer tevereden

Snelle reacties om mijn vragen, meedenkend, vlotte levering... Alleen jammer dat jullie te ver van Noord-Holland zitten :-)

Wat een fijn advies, prachtproduct, paard loopt top

Met goed advies wbt foto’s meesturen en maat nemen kregen we binnen 24 uur advies op maat. De dag na de bestellen werden de hoofboots mooi ingepakt afgeleverd. Buitengewoon leuk een persoonlijk geschreven kaartje erbij met nogmaals aanbod voor hulp bij passen waar nodig. De boots zitten als gegoten en Blits liep er zo mee weg. Nu nog onze eerste bosrit afwachten. Fijn dat zijn hoeven in de boots natuurlijk kunnen blijven veren en hij zonder last van grit of kiezels kan genieten van een buitenritje. Paardengroet, Michaella en Lilian.

Super vriendelijk en geduldig!!

Voor de 2e x schoenen besteld en super geholpen reageren heel snel en zijn super geduldig..heel fijn!!

Werden vriendelijk ontvangen

Prima uitleg, geduldig met passen, schoentjes stonden allemaal al klaar. Passen blijkt toch wel heel belangrijk omdat hoefjes zo verschillend kunnen zijn. Werd ook gelijk gecontroleerd hoe de pony er op liep

Parfait

livraison rapide, très bon contact

service parfait

Très contente du service et produit.

Hele klantvriendelijke benadering

Advies op maat met veel uitleg op de website. Ik had van de eerste keer de juiste hoefschoenen voor mijn paard.

Goede informatie, snelle reactie

Goed, deskundige hulp. Ben super tevreden met de flex boots voor mijn haflinger.

Precies wat ik zocht

Zooltjes voor in hoefschoenen besteld. Snelle levering en achteraf betalen. Prima dus.

livraison ultra rapide et bon contact

Livraison ultra rapide et soignée, bon contact par mail et merci pour les bonbons, mon cheval sera ravi! Y a plus qu'à essayer les chaussures maintenant!

Hoofboots came extremely fast, with a nice personal note attached

I chose hoofwear.com because they have all the boots on the market and shipment to Luxembourg is no problem and extremely fast.

Nette en snelle levering met persoonlijk kaartje

Nette levering. Snel. Goede website. Leuk persoonlijk kaartje bij de verzending.

Prima communicatie/ snelle verzending

Ik ben erg tevreden. Producten worden snel verzonden en zijn goed te volgen. Toen ik via de chatfunctie op de website duidelijk maakte dat ik onderdelen miste voor mijn Hoofboss reageerde men direct en werd eea snel verzonden, samen met een excuus en een zakje Paardensnoep voor het ongemak! Dat is echte service!

6 De Steeg

Reek 5375KH

+31(0)413-714650

About HoofWear.com

De specialist in hoefrevalidatie, hoefschoenen en kunststof hoefbescherming.