Goed geholpen

Goed geholpen, nu hopen dat we vele kilometers tegemoet kunnen

Snelle service, ook op afstand.

Helaas niet de mogelijkheid om voor een pasconsult langs te gaan. Echter op basis van foto's en filmpjes een paar hoefschoenen gekocht. Uiteindelijk net niet de juiste maat, maar dit paar werd supersnel omgeruild. Ook op vragen per email zeer snel antwoord

Perfecte communicatie

Online hoefschoenen laten adviseren. Na aanschaf ook online feedback gevraagd over de schoenen. Perfecte communicatie en en goede vakman.

Heel goed advies, de geadviseerde schoenen passen perfect

Besteld, volgende dag al in huis. Advies aan de hand van de foto’s en ze passen perfect!

Snelle en vriendelijke service

Hartelijk werden we ontvangen en de schoenen waar ik interesse in had, stonden in enkele maten klaar. Klaas begon met passen, hield netjes afstand en ondertussen maken zijn vrouw en hij een gezellig praatje met je. Daarbij maken ze ook nog mooie foto's van je paard wanneer je dat wilt! Klaas laat je een aantal oefeningen doen met het paard zodat hij goed kan bekijken wat de schoenen doen en of het de goede pasvorm is. Binnen een 20 min had ik mooie en goed passende hoefschoenen van equine fusion. Bedankt voor de goede service! Gr Rowan

Super, en kwaliteit.

Snelle levering. product ziet er goed uit.

Super service!

Na het versturen van de hoef foto's konden we al snel terecht. Erg fijn dat tijdens het schoenen passen mijn andere paard in een graspaddock kon staan. Mijn paarden zijn allebei met passende schoenen naar huis gegaan, waarin ik veel vertrouwen heb!

Superschoentjes voor onze mini. Alleen hoofwear heeft zulke kleintjes die ook nog eens prima passen. Kaartje en snoepjes (melassevrij!) zeer attend!

Blij met de scootboot

Handige website waar je snel naar de geschikte schoen geleid wordt. De scootboot die we gekozen hebben past goed, mijn merrie loopt top er mee en er is geen sprake van drukplekken of andere nadelige effecten.

Prima service en artikel komt helemaal overeen met wat ik besteld heb

Prima ervaring met hoof wear.

Snelle en goede service

Het pakketje was er enorm snel met een gratis zakje paardensnoepjes!

Uitmuntend en snel geholpen!

Ik had nieuwe onderdelen voor een hoefschoen nodig en had het de volgende dag al in huis met een persoonlijk kaartje van de eigenaar erbij om mij succes te wensen bij het repareren van de schoen. Ik kreeg ook een link naar een filmpje waar de reparatie werd voorgedaan. Top service!

Een van de weinige webshops waar je professioneel gereedschap kunt kopen en waar ook gewoon de prijzen vermeld staan. Snelle levering. Als ik weer wat nodig heb weet ik waar ik bestellen moet. TOP.

zeer deskundig en informatief

Naar mijn mening de beste zaak voor hoefschoenen. Levering was niet heel snel maar de kwaliteit van de informatie en deskundigheid weegt daar tegen op

Great Horse shoes

I bought the explora shoes, I love them, got them for Front and back as I need to go for long on concrete before reaching the forest. Keep well on during canter.

Snel met advies en verzenden

Na het opsturen van de foto’s , kreeg ik snel reactie en advies. Daarna besteld en snel geleverd. Ook goede tips om zo te passen dat terugsturen nog mogelijk was. Dit was gelukkig niet nodig want de hoefschoenen zaten meteen goed.

Snel, kundig en vertrouwd!

Ik had vlot een 4-tal hoefschoenen nodig om de overgang van ijzers naar blootsvoets te vergemakkelijken. Klaas heeft mij kundig bijgestaan met adviezen en ik had de schoenen de volgende dag al in huis. Paard is blij, ik ben blij... ontzettend fijn bedrijf!

Goede adviezen, snelle levering

Goede adviezen, snelle levering.

Heerlijke, snelle zn correcte service

Bestelling gedaan en dag erna geleverd. De persoonlijke boodschap in mijn bestelling vond ik zeer attent. Zeer goede en correcte service.

Fijne uitgebreide website, makkelijk bestellen en de spullen worden snel geleverd.

fijne service en aandacht voor elke vraag

bedankt!

Snel en correct afgehandeld.

En ook nog met een vriendelijke persoonlijke noot, top!

Super service.

Super vriendelijk, snelle correcte antwoorden, super snelle service. Ik had het product op de groei gekocht en heb het daardoor moeten retourneren voor 1 maatje kleiner. Zij hebben mij daar super bij geholpen. Foto's volgen dus nog bij het leveren van het juiste maatje. Mvg

Super service en heel goed product!

Een van mijn paarden heeft een serieus hoefprobleem en dmv Google kwam ik terecht bij Hoofwear. Via de chat werd ik enorm snel en goed geholpen en ben meteen in de auto gestapt om de Easyboot Cloud op te gaan halen. Mijn merrie geeft de indruk dat het haar echt goed helpt. Ben er zo blij mee!! Dank jullie wel, Klaas en Marianne

Ivm medisch traject met spoed een hoefschoen nodig. Na het mailen en opsturen van foto's advies gekregen, in het weekend zelfs! Heel erg fijn gezien de urgentie. Op zijn advies een hoefschoen besteld en deze was net op tijd binnen voor de volgende dierenarts afspraak. Echt top. Zeker omdat het allesbehalve een standaard maat was. Dierenarts bevestigde dat hij dit een goede hoefschoen vond. Zeker omdat hij nu een aantal keer een week om moet zitten voor de volgende afspraak. Tot nu toe blijft hij goed zitten! Ik heb geen enkele ervaring met hoefschoenen en dus helemaal op het advies van de website af gegaan. Dus ja ik zou het zeker aanbevelen. Keep up the good work!

6 De Steeg

Reek 5375KH

+31(0)413-714650

About HoofWear.com

De specialist in hoefrevalidatie, hoefschoenen en kunststof hoefbescherming.