Goede en snelle service

Snel besteld, snel geleverd

Ik bestel al jaren bij jullie schoenen voor mijn shetties altijd goed!

Netjes

Alleen duurt het soms wel lang (paar dagen) voor er een antwoord komt op een vraag in WhatsApp

Enorm snelle leveringen en fijn contact!!

Als je hoefschoenen nodig hebt dan is dit het juiste adres! Heel snel geleverd en directe reacties op vragen Een echte aanrader De schoenen zijn ook nog eens fantastisch!

Gewoon goed!

Fijne website, duidelijke informatie en goed product,

Snel, serieus, goede kwaliteit

Als ik iets bestel bij Hoofwear word het snel geleverd. Kwaliteit is goed. Goede service

Super service!

Ik word altijd goed geholpen. En wij hebben super veel plezier van onze schoenen!

Topservice

Mijn bestelling werd correct en snel behandeld !

Snel in huis

Mijn product was snel in huis nadat ik het besteld had.

Scootboots passen goed, via het meet tabelletje op de site kunnen bestellen. Paard loopt er goed op ik heb wel na een aantal weken de inleg zooltjes erbij genomen. Nu loopt hij nog beter! Blijven goed zitten en de kwaliteit is goed.

De spullen die ik besteld had zijn snel geleverd en de kwaliteit van het materiaal is top.

Heb hilton herbs nav x gold hier besteld,wilde dat zo snel.mogelijk hebben ivbm hoefbevangenheid van mijn shetlander.had het eerst ergens anders besteld maar dat was er na anderhalve week nog niet,bij hoofwear had ik het binnen 3 dagen.paardje heeft het nu 6 dagen gehad,kan dus nog niet zeggen of het gaat helpen,dat heeft misschien iets langer tijd nodig.maar service van hoofwear is uitstekend.

Snelle reactie, en snel geleverd

Maatlabel bij scootboot is voor mij 1 punt onduidelijk. Verschil tussen slim en gewoon alleen getal. Slim is dus voor achter. Heb nu een nieuwe bestelling voor de ronde geplaatst

Super service!

De instructies op hun website zijn heel erg goed uitgelegd waardoor wij de juiste Hoefschoenen voor onze Shetlander Chicco hebben gekocht. Bij ontvangst dacht ik de verkeerde te hebben ontvangen, maar dat was niet het geval. Hoofwear reageerde ontzettend snel op mijn whatsapp bericht en waren heel vriendelijk. Wij gaan vele kilometers maken met de cute little boots.

Snel ontvangen en goede service

Pakktje komt snel aan en is netjes ingepakt.

Snelle levering En ik werd nog gebeld als ik wel de goede maat had besteld omdat ik 2 artikelen had besteld met verschillende maten. En ik had zelf idd een foutje gemaakt. Dus kreeg ik gelukkig toch de goede schoenen door hun.

Snel en goed geleverd

Dit is al mijn zoveelste bestelling. Ben uitermate tevreden met al jullie producen. Had deze keer alleen wat strips besteld omdat mijnkleurencombi van mijn scootboots weer eens was gekopieerd. Jullie hadden die voor mij ook in een envelop mogen doen. Dat scheelt weer verzendkosten. Ik ben blij met jullie producen. De hoeven van minnaars zien er top uit. Ik spray ze bijna dagelijks en hij loopt in de paddock al een tijd op zijn scootboots.

Snelle levering! Super kwaliteit!

Zelfs in België wordt het snel bezorgd! Zeker van kwaliteit.

Valt een maat kleiner

Gelukkig zijn mijn paard haar achtervoeten vergelijkbaar van vorm alleen wat kleiner, daarom heb ik nu de schoenen die ik voor de voorhoeven nu in gebruik voor achter. Verder zijn ze lastig aan te doen, maar na wat inlopen gaat dat vast beter Groot voordeel is dat ze ook na een volle dag dragen nog perfect zitten, niet te warm worden en geen schuurplekken geven. Mijn paard is er erg gelukkig mee en heeft er enorm op rondgerend en gestuiterd

Terzake kundige informatie, snelle service

Acute hoefzweer ezel, om half vijf besteld, de volgende ochtend kon ik al behandelen met de spullen van Hoofwear. tof.

Vlot!

Oke

uitstekend

Dank perfekter Beratung konnte ich die richtigen Hufschuhe für meine 37 Jahre alte Ponydame finden, die nach einer heftigen Hufrehe nun wieder mit ihren Schuhen freudig auf der Wiese umhergaloppiert! Hartelijk dank aan Marianne en Klaas!

prima geregeld

Vriendelijke benadering, goed service , snel geleverd, goede kwaliteit

Goed advies, uitstekende service en snelle levering.

6 De Steeg

Reek 5375KH

+31(0)413-714650

About HoofWear.com

De specialist in hoefrevalidatie, hoefschoenen en kunststof hoefbescherming.