Snelle, correcte service

Snelle levering van de lijm en een goed product.

het beste advies die je kunt krijgen

Uitgebreid advies op de website. Instructies en advies via de mail gekregen. Al met al binnen een paar dagen de hoefschoenen al in huis.

Mijn merrie met sarcoïdose is de afgelopen weken behandeld. Heb t idee dat huid rustiger wordt. Ook kroonrand vertoont herstel. Ik duim dat de dierenarts ook verbetering ziet. Ik vind t prima producten.

Snelle levering en wordt goed en fijn mee gedacht en geadviseerd

Super goed service heel erg behulpzaam hoefschoenen zijn netjes verpakt per doos je krijgt er een hoevenkrabber bij en een handgeschreven kaartje zo lief

Snelle levering en geweldig product Met een persoonlijk tintje in de vorm van een handgeschreven kaartje

Zeer kundige vakmensen

Mijn ervaring met hoefrevalidatie van HoofWear is een 10 waard. Waar wij de hoop op een goed functionerende pony hadden opgegeven, was daar de hulp van HoofWear. Na een gedegen behandel traject is onze pony helemaal opgeknapt. En eigenlijk beter dan ooit tevoren.

Snelle verzending

Goede product range, snelle verzending en duidelijke informatie. Mijn paard kan weer zonder pijn de wei in.

Snelle levering Uitgebreid assortiment

Geweldige, uitgebreide website. Professioneel advies.

De website is super uitgebreid, staat vol informatie en tips. Dat maakt het makkelijk om precies het juiste product te vinden. Snelle, nette bezorging. Ik heb de Floatingboots mini besteld voor mijn pony en met deze schoentjes kan ze pijnvrij lopen. Gelijk na het aantrekken was er een wereld van verschil. Super producten voor als je niet aan ijzers wilt beginnen, om welke reden dan ook. Er zijn zoveel mooie alternatieven.

Duidelijke instructies voor het zelf opmeten van de hoeven, handige maatcalculator, snelle levering. Schoenen passen perfect om de achterhoeven van mijn pony (Equine Fusion Slim).

top schoenen voor onze a welsh om te mennen

een goeie keus als je twijfel tussen ijzers en hoefschoenen

Heel snelle levering. Passen perfect!

Heldere uitleg bij aanschaf

De blogs en kennis artikelen helpen bij het maken van de goede keuzes. De platschoten past precies

Goede en snelle service

Kleur gaiter was niet voorradig. Werd keurig over gebeld. Andere kleur gekozen en is eigenlijk nog mooier ook. Super snel geleverd! Blij mee

Makkelijk te bestellen, super snelle levering en een persoonlijk kaartje erbij. Heel blij mee! Nu hopen dat mijn paar snel weer gezonde hoeven heeft :)

Ik heb gekozen voor advies op afstand via WhatsApp. Ik kreeg duidelijk advies en na het bestellen van de schoenen, ontving ik deze een dag later al. Ze lijken ook nog eens perfect te passen. Het contact is zeer persoonlijk en ook na het ontvangen en passen werd er snel gereageerd op de foto's die ik hiervan stuurde.

Great

Excellent customer support

Fast delivery and excelent service

I dont praise very often, but have to say that delivery was so fast to finland (6days including weekend), package left right away after the order and i got all the time tracking information. And love the personal message in the package. Have to say that rare to have so good service :) ten points :)

• Suosittelisitko yritystämme muille? Yes

Helemaal goed!

Goede product, snelle levering.

Duidelijk en snel

Via de webshop gezocht naar hoefschoen geschikt om hoef te beschermen in stal in stal ivm hoefzweer. Duidelijke info waardoor je de juiste schoen kunt kiezen met juiste maat. Paard en baas zijn blij met de gekozen slof die de volgende dag al in huis was!

Top producten

Mooie producten die vooralsnog goed blijken te werken. Advies was namelijk een ijzer met een zooltje van veearts, hier hou ik echt niet van ivm glijden en het natte weer in ons kikkerlandje. Na enig verder speurwerk bij deze mooie producten uitgekomen. Nadeel is wel weer dat natte weer, dan drogen de schoenen niet in een nacht ben ik achter.. En de 2e schoen van de 2e set is nog niet binnen (zou zaterdag geleverd worden) komt hopelijk vandaag wel binnen. Vooralsnog zegt Post NL van wel. Waar ik wel van baalde is dat je 400€ + uitgeeft, je helaas toch 1 schoen terug moet sturen om te ruilen. Op het retourformulier vermeld dat je toch een andere maat wenst, je dan een mail krijgt dat je een nieuwe moet bestellen en het geld dan weer terug gestort wordt. Ok prima, en dan weer extra verzendkosten krijgt in de bestelling. Jammer.. Hier ook een mail op gereplyed, je raadt het al helaas geen antwoordt op gehad, maar wel geld al retour. Dus wel goed verder!

Goede produkten snelle levering klant vriendelijk

Goed te vinden, snel besteld

Ruim aanbod, snelle service

Veel te vinden op de site. Goed overzichtelijk en veel informatie. Had mijn spullen snel in huis.

6 De Steeg

Reek 5375KH

+31(0)413-714650

About HoofWear.com

De specialist in hoefrevalidatie, hoefschoenen en kunststof hoefbescherming.