Heel goede service

Hoefgereedschap van zeer goede kwaliteit. Snelle verzending en alles netjes ingepakt. Ook op locatie werd ik goed geholpen tijdens de hoefsmidcursus. De omgang met de paarden is prettig en de uitleg is heel duidelijk. Fijn bedrijf!

goed.

Snelle levering.

Super efficiënt

Bestelling snel geleverd.

Goed advies, volgende dag in huis.

Zie boven.

Snel advies, snelle levering en pasvorm precies goed

Op donderdagavond mn pasadvies aangevraagd, vrijdagmorgen vroeg al reactie. Direct besteld en zaterdag binnen. Super snel advies en snelle levering.

Zeer snelle levering. Altijd goed advies.

Goede producten.

Ik heb eerst geappt omtrent een vraag en kreeg snel reactie. Toen besteld en had de cute little boots de volgende dag al in huis. Dus top!

Snelle levering. Ik heb aan de hand van de maattabel zelf de juiste maat bepaald. Bij de levering van de Scoot Boots zit een kaart met de mededeling dat ze graag met je meekijken op afstand als je twijfelt over de pasvorm. Dat is een goede service. Gelukkig passen de schoenen.

met veel aandacht

Eerste ervaring heel goed. Er wordt aandacht aan de klant gegeven De producten moeten nog uitgeprobeerd worden.

Prima alles goed

Gewoon goed

Goed advies gekregen

Goede website met veel informatie, kennisoverdracht, goed genuanceerd.

Super service!

Op donderdag foto’s gestuurd voor een consult, vrijdag ochtend een advies en meteen besteld. Dinsdag waren de hoefschoenen binnen en woensdag liepen we er op weg. Super snelle, fijne en uitgebreide service. Schoenen zitten als gegoten!

Vlot !

De bestelling en de levering van mijn hoefschoenen ging vlot!

Correcte levering en top materiaal schoenen.

Ik heb een quarter met heel gevoelige voeten en nu springt en loopt ze terug rond in de weide. Een goeie maattabel en sterk materiaal. En gemakkelijk aan en uit te doen.

Gewoon goed!

Snel en correct!

Zeer snelle levering

Bij retour wegens bestelling verkeerde maat, goede afhandeling en snelle terugbetaling.

Super !

Voor de tweede keer deze big foots aangeschaft en weer super blij mee.

Snelle levering, goed product

Product volgende dag meteen in huis, en zoals omschreven. Helemaal blij mee!

Mooi op tijd geleverd

Tot nu tu, nog niet gekregen...

meer kan ik niets schrijven...Had liever met PostNL, is veel sneller met leveringen.

Prima en snelle levering

Makkelijk on line te bestellen, snelle levering hoefschoenen. Leuk kaartje erbij .

goed en snel advies, vriendelijk contact, meedenkend met klant

Supervriendelijke benadering, deskundig en goed geïnformeerd,, op eigen initiatief tandje bijgezet vooir tijdige bezorging. Heel blij mee!

Super goede service!

Net voor de eerste keer hoefschoenen besteld op hun site! Hoofwear heeft me via Whatsapp adhv hoef foto's van mijn paard de juiste schoenen en maat geadiviseerd. Ze zijn enorm vriendelijk en helpen je heel goed verder. De levering was snel en er zat een persoonlijk kaartje bij in de verpakking wat het toch net iets leuker maakt! Ik raad iedereen aan om hier hoefschoenen te bestellen, ik ben een wederkerende klant!

Verbazing

Ik heb mijn product niet ontvangen, terwijl DPD zegt dat het afgeleverd is op do m. 1 juni om 12.51 uur. Ik was niet thuis op het moment van levering. Er was geen bericht dat het bij de buren afgegeven is. En er was ook geen pakketje bij de voordeur

6 De Steeg

Reek 5375KH

+31(0)413-714650

About HoofWear.com

De specialist in hoefrevalidatie, hoefschoenen en kunststof hoefbescherming.