Steeds correcte afhandeling vd bestelling

Steeds een cadeautje bij de levering hierin mag mss meer afwisseling zitten. Hetbis heel dikwijls hetzelfde.

Toujours ravie du site Beautyplazza

J’ai commandé cette fois un soin pour cheveux qui est moins cher via ce site, qui est d ailleurs un des seuls à le proposer. De la commande à la livraison, tout est parfait. C’est un site que je recommande vivement Catherine /Belgique

Zeker een aanrader

Zeer snelle levering

Grote merken aan een lage prijs en perfecte service

Ik blijf kristich en vergelijk prijzen, maar jullie stellen nooit teleur.

Site clair et produits de qualité

Produits de qualité à des prix concurrentiels commandés le jour X et réceptionné le lendemain.

perfecte service!!

zeer snelle levering van de produkten

De verpakking was heel goed, en er zat een klein cadeautje bij, bedankt daarvoor. Ik ben dol op de geur van de producten, ik heb Nak shampoo en haarspray gekocht. Ik ben net begonnen met gebruiken, maar ik merk nu al verschil in mijn haar.

Satisfaite

Produit bien emballé, livraison dans les temps.je recommande

Slechte communicatie

Beste, ik ben nog steeds aan het wachten op een bevestiging om een levering terug te sturen. Het is nu 3 dagen geleden dat jullie een mail hebben gedaan dat jullie hiermee bezig waren. Heb nog steeds niets gehoord , dit vind ik een niet zo een goede service. Hopelijk hoor ik snel iets meer, gr Linda Van de Weghe

Beste Linda Ik zie dat uw retouraanvraag werd goedgekeurd op 2 september 15u55. Zodra wij de retour ontvangen wordt deze verwerkt en voeren wij voor u de terugbetaling uit. Echter moeten we hiervoor eerst uw zending ontvangen. Mocht u verdere vragen hebben, aarzel niet en neem gerust contact op met onze klantenservice!

Super snel!

Super! Hele vlugge Levering én perfect verpakt!

Besteld en heel vlug geleverd! Limited edition én óók nog mét korting!! Wat kan je meer willen...?!

Ruim assortiment

Zeer goede service. Ruim aanbod aan producten.

Service impeccable

Très bon service, très rapide

Zeer goed !

Zeer snelle en correcte leveringen !!!

Geweldige winkel

Alles vlug gevonden , zeer vlug geleverd en aan een goede prijs . Aanrader !!!!

Parfait

Envoi très rapide commande intact produit parfait et petit cadeau en supplément . Top rien à dire

Alles verloopt snel en correct

Alles verloopt snel en correct

Heel tevreden

producten ok, laatste levering beschadiging van de verpakking

shampoo besteld in een grote verpakking wegens interessante prijs maar bij aankomst pakje was de flacon beschadigd waardoor een deel van het produkt verloren was, jammer. Best verpakking beter verzorgen.

Hi Chantal, dit is natuurlijk niet de bedoeling! Neemt u gerust contact op met de klantenservice, met afbeeldingen van de beschadiging. Dan kijken we dit samen na! [email protected]

Nadat ik zelf geprobeerd had om bestelling door te sturen en mij dat uiteindelijk niet lukte, werd ik telefonisch super geholpen . Toppie

Snelle thuis bezorgd

Moet shampoo nog uitproberen maar cadeautje wat meegeleverd was bad douch getest geweldig wil ik zeker bestellen

TSuoertevreden

Gemakkelijk bestellen en vlugge levering.Steeds een leuk cadeautje erbij.

Best tevreden

Zeer tevreden van de producten. Vind de website niet zo handig..dat vind ik spijtig

Dag Ingrid Mocht u in de toekomst moeilijkheden ervaren mag u gerust contact opnemen met de klantenservice tijdens het bestellen. Wij helpen u graag verder! :-)

Uitstekend!

Vlotte en snelle communicatie. Snelle levering. Was top!

Nieuwstraat 70

4524EG Sluis