Super product

Het hoesje dat ik kocht is echt stevig. Prijs/kwaliteit top!

Prachtig kwaliteit

Ik dacht ga maar brol zijn toen ik het kreeg zag ik meteen dat het kwaliteit was mooi afgewerk dus ben zeer te vrede

toppie!

al veel complimentjes over gekregen ! mijn geliefden altijd bij me...

Wat een stijlvol hoesje !

Prima kwaliteit , mooie verpakking die je nog eens kan hergebruiken ! Snelle service.

Top! Leuke case met de gezichtjes van mijn zoontjes

Bestelling en levering waren goed in orde. De case super tof! Een aanrader :-)

Snel, perfect en altijd tevreden

Het kleine hondjes op mijn hoesje is een bruin geworden in plaats van zwart.de afbeelding van de kleine hondjes vind ik nogal moeilijk te onderscheiden op hun kleur.daarmee heb ik mij ook vergist.maar ik ben geen muggezifter en hou het nu zoals het is het is mooi gedaan.

Heel tevreden!

Hoesje is toegekomen in perfecte staat. Heel leuk ook hoe je elk ontwerp kan personaliseren.

Mijn cover is echt heel mooi, ik dacht dat het doorschijnend ging zijn ma is in kleur. Het is wel heel mooi gelukkig heb ik dan het licht blauw genomen past mooi bij mijn rose gsm. Ik ben heel tevredeb

prachtig produkt, snelle levering

heel mooi produkt, mooie kwaliteit, snelle levering, prima

Mooi

Mooi en van goede kwaliteit

Aanrader!!!

Zeer mooi, handig hoesje had ik dit eerder gekend had ik eerder besteld? Na zoveel verloren geld uit te geven aan hoesje die afslijten of gewoon open scheurt, Nu heb ik een gepersonaliseerde hoesje met een mooie handketting die gratis meegeleverd was !!!! Dus zeker een aanrader!!!

snelle levering, prima gemaakt

goede kwaliteit, past perfect

Mooi gedaan en vlugger levering

Leuk hoesje, past goed

Hoesje past goed, is mooi en origineel, gsm zit veilig, koord zit ook prima. Alleen de levertijd mocht sneller.

Voor de eerste keer daar besteld. Ik kon perfect mijn levering volgen via de track and trace. Zeer snel geleverd. De case zelf was helemaal zoals ik ze wilde.

Supergelukkig en trots op mijn case

Heel mooi afgewerkt en correcte levering

Snelle levering en leuk hoesje

totaal niet lang moeten wachten, en toen het hoesje aankwam was ik superblij. stevig van materiaal en de print is ook heel goed gedrukt

Snelle levering en kwalitatief hoesje

Super. Ik had eerst een verkeerde kleur van tekst geplaatst en ik heb dit door gegeven. Ik mocht volledig gratis een nieuw gsm hoesje maken en die werd gratis opgestuurd. Top service.

Tevreden klant.

Alles tip top in orde,kwaliteit van de case is top,levering binnen een paar dagen,ben een tevreden klant.

Super mooi gedaan

Ik ben heel tevreden over het resultaat

I ❤️it

Volledig wat ik verwacht had

Snelle levering, goede kwaliteit en het produkt is volledig hoe ik het verwachtte

Het hoesje is super

Het hoesje is super. Kwaliteit is goed. Mijn hoesje heb ik gepersonaliseerd en het is mooi geworden. Super bedankt voor het mooie hoesje.

Wiedauwkaai 23F

9000 Gent