Goede koelbox

Koelt erg goed en snel. Als ie eenmaal op temperatuur is, is de koelbox erg stil. Zelf in temperaturen van 40 graden werkt ie nog perfect. Als minpunt als je de koelbox vol hebt heb je veel condense vorming.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Marije, hartelijk dank voor je positieve review. Helaas kunnen wij aan de condensvorming niks doen. Dit is inderdaad afhankelijk van diverse factoren, o.a. de omgevingstemperatuur en hoe lager de ingestelde temperatuur hoe meer condensvorming er is. Wij wensen je veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, SteamyCool

Tot zover prima koelbox

2 koelcompartimenten koelen snel en onafhankelijk van elkaar af tot ingestelde temperaturen

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Cor, hartelijk dank voor je positieve review. Wij wensen je veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, SteamyCool

keurig en degelijk product

levering door dpd met erg onduidelijke mails waarin leverdatum niet klopte.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Ed, Had je al contact gehad met onze klantenservice? Zo niet, zou je een mail kunnen sturen naar: [email protected] met je gegevens (naam, e-mailadres, bestelnummer, etc.), zodat wij je gegevens erbij kunnen zoeken? Met alleen de gegevens Ed uit Rotterdam kunnen wij niets vinden. Met vriendelijke groet, SteamyCool

Klantenservice

Heb 3 keer gebeld met klantenservice,1e keer kreeg ik prima antwoorden, de andere keren andere collega’s hadden geen kennis of hadden geen zin in vragen. Maar heren klanten betalen jullie vakantie en jullie inkomen, doe eens meer je best

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Ronald, Het is jammer om te horen dat je een slechte ervaring had met onze klantenservice. Service staat bij ons hoog in de vaandel, onze excuses als je het anders hebt ervaren. Het is nooit onze bedoeling geweest om je het gevoel te geven dat wij geen zin hadden om vragen te beantwoorden. Wij zullen je feedback meenemen in het verbeteren van onze service. Met vriendelijke groet, SteamyCool

Koelt goed, ergonomisch kan beter

Werking is perfect, alleen het handvat zit aan de diepste kant met het hoogste gewicht, ook waren grotere en evt 4wielen makkelijker geweest.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Thomas, Er is er over nagedacht bij het design van de koelbox, maar soms ontkom je er helaas niet aan. Dit kan te maken hebben met prijs en kwaliteit, waardoor je soms zaken moet inleveren zodat de prijs voor consumenten acceptabel blijven. Maar in dit geval heeft het met andere zaken te maken. Als het diepste kant aan de andere kant zou zitten, dan betekend het dat de compressor motor aan de handvat kant moet zitten. De compressor motor zit ook redelijk wat gewicht aan en dat zou betekenen dat bij het rijden van een lege koelbox, je juist aan de zware kant trekt. Tevens is het beter dat de compressor motor aan de achterkant zit, want dan krijgt het niet de "klap" als je de koelbox gaat neerzetten. Vier wielen is onhandig als je het in de auto of boot plaatst want dat betekend dat het veel meer kan schuiven/ rijden. Met vriendelijke groet, SteamyCool

Viel me tegen

Ik heb de Pinnacle Prudence Roller (30 Liter) Koelbox op wielen Blauw voor € 69,95 gekocht. En boven op seze koeler is een sticker aan gebracht met de tekst "keeps it cool up to 72 hours. Houd het koel tot 72 uur. Nou echt niet ik had er 8 grote koelblokken in leggen en 12 voorgekoelde blikjes frisdrank en twee zakken belegde broodjes. Plus dat de koeler in de schaduw stond afgelopen maandag 19-08-'24 maar na 7 uur waren alle koelblokken ontdooid. Mijn oude koelbox van de lidl die ik al vijf jaar heb is beter, dan heb ik nog steeds ijs in mijn koelblokken na 7 uur en een goed geloelde koelbox. Jammer dat deze koelbox niet goed is dan wordt vermeld

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Will, Dat is spijtig om te horen dat je niet tevreden bent in de Pinnacle Prudence. Dat de koelbox maximaal 72 uur koel kan houden is een statement dat Pinnacle af geeft en de test hiervoor is gedaan onder bepaalde voorwaarden. Kan het zijn dat de Pinnacle groter is dan je oude koelbox van Lidl? Om de koelbox zolang mogelijk koud te houden is het raadzaam om de koelbox helemaal vol te gooien. Mocht er na het plaatsen van eet- en drinkwaren nog ruimte zijn dan moet deze ook gevuld worden met ijs of koelelementen om zo lang mogelijk de koelbox koud te houden. Immers één waterijsje in een grote koelbox zal veel sneller smelten dan hetzelfde waterijsje in een klein koelbox. Dat komt omdat warme lucht in de koelbox ook gekoeld moet worden. Vandaar dat het raadzaam is om de koelbox zo goed mogelijk te vullen. Lees andere tips om de koelbox koel te houden op onze blog: https://www.steamycool.nl/blog/post/hoe-houd-ik-mijn-passieve-koelbox-zo-lang-mogelijk-koel Met vriendelijke groet, SteamyCool

Goede service & mooie producten

Ik heb een koelbox voor auto van Steamy gekocht, die is heel snel geleverd. Het heeft mooi design met twee compartimenten, koelt tot -20 graden en is kwa geluid ook goed en maakt niet veel lawaai.

Helemaal prima!

Ik had per ongeluk mijn koelbox besteld bij SteamyCool zelf in plaats van bij een andere verkoper. Was geen enkel probleem om hem terug te sturen en het geld stond snel weer op mijn rekening. Daarbij komt dat de (2e kans) SteamyCool koelbox die ik daarna bij de juiste winkel hebt gekocht echt top werkt! De diepvries hield het gewoon op -20 terwijl het buiten 30 graden was! En hij verbruikt nog niet de helft van onze absorptie koelbox die we daarvoor hadden.

Goeie en service en levering

Goeie service mooie boxen en snelle levering

Houd drank lang koel

Hield mijn drank koel voor de volle 3 festival dagen met temperaturen tot 25°c. Had er 16 liter gekoelde drank in gestoken samen met 4 liter ijsblokken en na 2,5 dag is het ijs uiteindelijk gesmolten. De hendel kon wel de 20 kilo aan volume niet goed aan en begaf het 1x. Deze kon ik er zo terug inslaan sindsdien niet meer voorgehad.

Quick and easy

Quick delivery, the ítem arrived perfectly. Very kind support and effective order shipping.

Productinformatie moet beter!

Makkelijk bestellen en (achteraf) betalen, snelle levering en goed bereikbare klantenservice. Bij het product dat ik kocht bleken de productinformatie op de website en die in de gebruikershandleiding echter niet met elkaar in overeenstemming. Volgens de gebruiksaanwijzing hoort bij mijn product een accu. Op de website wordt die nergens vermeld. Navraag bij de klantenservice leverde op dat de accu’s momenteel nog niet leverbaar zijn (kennelijk is mijn koelbox een heel nieuw product, waarvoor nog niet alle toebehoren beschikbaar is. Bovendien vertelde men mij daar dat de accu een optie zou zijn, waarvoor nog eens zo’n €150,00 extra moet worden betaald. Dit is merkwaardig, want in de gebruiksaanwijzing zijn wel artikelen opgenomen die optioneel zijn, maar de accu hoort daar niet bij. Die zou er dan dus standaard bij moeten zitten. Kortom: verwarring alom en het wat katerige gevoel dat ik niet heb gekregen waarvoor ik betaald heb…! Kan dit bedrijf daarom vooralsnog niet aanbevelen.

Shit

Ik heb de box nog niet gebruikt, maar ben op voorhand al geïrriteerd. Op de box zit een grote stikker en het lukt niet om deze te verwijderen. Er blijft een laag achter.. WWAAROM?? Waarom die K- stikkers plakken??

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Christina, bedankt voor je review. Ik snap dat je geïrriteerd raakt van het slecht kunnen verwijderen van de sticker. Wij hebben dit zelf ook geconstateerd. Wij werken met een nieuwe fabriek en hoe duidelijk het voor ons is dat het een verwijderbare sticker moet zijn, was dit helaas onduidelijk bij de fabriek. Uiteraard hebben wij dit direct besproken met de fabriek en wordt dit aangepast. Helaas hebben wij momenteel nog een aantal producten op voorraad liggen welke deze stickers hebben, wij bieden in ieder geval onze excuses aan voor het ongemak. Desondanks wens ik je veel plezier met je aankoop.

Blij met product en service. Ziek van alle review verzoeken

Blij met product en service. Ziek van alle review requests

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Annelij, dank voor je review en fijn dat je tevreden bent met het product en service, maar vervelend om te lezen dat je niet blij bent met ons review verzoek. Voor ons is het delen van jouw ervaring heel erg belangrijk, zodat andere consumenten deze informatie kunnen meenemen in hun besluit. Daarnaast helpt het ons om onze dienstverlening te verbeteren, zodat wij minstens zulke service kunnen blijven bieden waar jij blij mee bent. Uiteraard is het aan een ieder de keus om een review te schrijven, dit is niet verplicht. Wij krijgen eigenlijk nooit een slecht cijfer om deze reden, maar wij zullen ook deze feedback meenemen. Met vriendelijke groet, SteamyCool

Correct en snel

Snelle levering en uitstekend product.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Rene, bedankt voor de 10, daar zijn wij erg blij mee. Wij wensen je veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, SteamyCool

Stevige kwaliteit

Ziet er stevige kwaliteit uit. Snel geleverd. Zal zeker goed van pas komen.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Rebecca, dank je wel voor je review. Wij wensen je veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, SteamyCool

Prima product

Prima product voor een goede kwaliteit.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Johan, dank je wel voor je mooie review. Veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, SteamyCool

Super goed geholpen.

zeer netjes te woord gestaan. 1e koelbox deed niet wat die moest doen. defect helaas. omruil voor dezelfde niet mogelijk, uitverkocht. Goed alternatief aangeboden gekregen. met een prima tegemoetkoming. snelle levering.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Monique, hartelijk dank voor jouw mooie review. Wij zijn blij dat we jou goed hebben kunnen helpen. Veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, SteamyCool

Mooi dat het kan

Mooi dat je een klein dingetje wat defect is aan Igloo koelboxen kan vervangen om zo je koelbox een langer leven te geven. Alleen jammer dat het vervoersbedrijf DPD zijn belofte niet nakomt om het artikel de volgende dag te bezorgen.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste AN, dank je wel voor je review! Jammer dat je niet de volgende dag je bestelling ontvangen hebt. Indien je op werkdagen voor 13.00 uur besteld, zullen wij je bestelling dezelfde dag verwerken en meegeven aan de pakketdienst. Normaliter wordt deze de volgende werkdag bezorgd, maar hier hebben wij helaas geen invloed op. Met vriendelijke groet, SteamyCool

Grote, goede, stevige koelbox

Deze blijft wel koud, zelfs in de auto. Ik werk de hele dag hard en wil dan goed en koel eten en drinken. Deze Steamy BMX26 houdt mijn eten wel goed koel, wat andere koelboxen niet doen. Ik ben er heel blij mee!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Patrick, dank je wel voor je mooie review. Wij wensen je nog veel plezier met je Steamy BMX 26! Met vriendelijke groet, SteamyCool

makkelijk besteld en mooie koelbox

Bestellen ging makkelijk, duidelijke info op de website dus ik kon goed vinden wat ik zocht. Ook de prijzen zijn aantrekkelijk, vergelijkbare producten bij bol.com of coolblue zijn stukken duurder. Heel blij met mijn compressor koelbox!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Els, dank je wel voor je mooie review. Goed te lezen dat alles duidelijk is en dat je blij bent met je compressor koelbox. Met vriendelijke groet, SteamyCool

Niets aan te merken

Zoals de titel zegt, niets aan te merken op de selectie en aankoop procedure. Verder werd de bestelling zeer snel geleverd, stevig verpakt.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste John, dank je wel voor je mooie review. Met vriendelijke groet, SteamyCool

Snelle levering super kwaliteit

Snel geleverd goede kwaliteit en een fractie van de prijs

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Jan, dank je wel voor je mooie review. Blij om te lezen dat je tevreden bent over de kwaliteit en prijs. Met vriendelijke groet, SteamyCool

Top!!!!

Had een steamycool compressor koelbox gekocht. Na 2 dagen al geleverd, dus lekker snel. Zag ik dat na 2 dagen er opeens 10% korting op zat. Contact opgenomen en het verschil word netjes terug gestort. Eerste ervaring met dit bedrijf maar ze stellen tot nu toe niet teleur.

Beste Thomas, Bedankt voor je mooie review! Met vriendelijke groet, SteamyCool

Produkt is beter en mooier als gedacht.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Robert, Bedankt voor je mooie review. Fijn om te lezen dat het product aan je verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet, SteamyCool

214 Hoogeveenenweg

Nieuwerkerk aan den ijssel 2913LV