het is precies wat ik voor ogen had

ik heb alleen nog geen rekening ontvangen en kan dus niet betalen

Super snel geleverd

Makkelijke en goeie website En snel geleverd

Produit très qualitatif

Traitement rapide et efficace jusqu'à la livraison de la glacière. Merci.

doen wat ze beloven

goede koelbox voor een goede prijs en ook nog eens een goede service

Super cool !

This bag corresponds with my expectations, the size and the quality of material are perfect !

Excellents produits

Malgré un retard de livraison sur un des produits, les articles sont de qualité.

Je hebt het goed gedaan

Ik ben zeer tevreden over mijn ervaring met Igloo. Uw site is praktish, gemakkelijk en de levertidjen worden gerespecteerd. Hartelijk dank, ik raad je zonder aarzeling aan vanuit Frankrijk.

Uitstekende kwaliteit voor scherpe prijzen

Mijn bestelling is in uitstekende kwaliteit geleverd en werkt perfect, de prijs kwaliteit verhouding is perfect. Ik ben meer dan tevreden met mijn aankoop en kom hier zeker terug.

Bravo

Igloo le top

produit de qualité, livraison rapide, cependant l'emballage laisse à désirer, carton éventré,

Duidelijke site en productomschrijvingen Snelle levering en open communicatie ivm track and trace

Ik heb vorig jaar mijn man en zoons er een cadeau gegeven,iedere dag nemen ze mee. Mee genomen op vakantie,de koelelementen blijven idd dagen lang bevroren. Beste koop ooit!

Fast and secure transaction

Very Good product, Quality… Recommandeted for all. Just stock is not very important for others products

Was vergeten 2 in winkelpand te doen , even gebeld en was zo geregeld voor niets !!

Super !!!

Fijne stevige koelbox voor in de bouw. Snelle levering..

Livraison rapide

Produit vraiment parfait ! Fait du froid plus que je l'espérais

perfect product

netjes geleverd, perfect product, ben er blij mee .

Snel en correcte levering

Na mijn bestelling waren de producten binnen 2 dagen geleverd.

Perfect, goed gedaan. Ga zo door.

Erg snelle levering, eerder dan verwacht. Netjes, geen beschadigde verpakking en inhoud. Chapeau.

goede en snelle levering

super bedrijf

Kleine tas

Koeltas wordt groots aangekondigd, maar blijkt in de praktijk innie minie te zijn ook de ritsen lopen niet lekker.

Er was iets mis gegaan in de bezorging. Dit is keurig opgelost, nadat ik gebeld had.

Perfecte service

Ik bel om een defect te melden. Punt 1: vriendelijk te woord gestaan. De dame aan de telefoon wil met collega overleggen hoe te handelen en zegt zometeen terug te bellen. Punt 2: ze belt binnen 5 minuten terug. Haar oplossing is om een nieuw item op te sturen. Punt 3: met een half uur heb ik een mail dat het item aangemeld is bij de vervoerder.

Top service en vriendelijk! Beetje aftrek voor gebruik DPD

Vriendelijke en behulpzame mensen die meedenken. Helaas gaat de verzending via DPD en dat levert altijd gezeik op, ook nu weer. Wel goed opgelost uiteindelijk!

Mooi product en snelle levering

Mooi product en snelle levering. Helaas was er een verwisseling geweest in de levering. Ik heb de verkeerde ontvangen en dat geldt ook voor de ander klant. Zijn product en factuur zaten in mijn pakket.

214 Hoogeveenenweg

Nieuwerkerk aan den ijssel 2913LV