aucun interlocuteur en français

j'ai du faire appel à quelqu'un qui parlait anglais.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Agréablement surpris

Bonjour, Très impressionnée par la rapidité de livraison entre la validation de la commande de la livraison. Il est rarement pour une collectivité d'être livrée aussi rapidement d'une commande encombrante. Franchement félicitions pour votre réactivité

Très bonne qualité de frigo

C'est le premier frigo qui reste vraiment frais tout me long d'un grand voyage, pour nous c'est parfait, on peut régler la température jusqu'à -20°, ça vaut l'investissement!

Site agréable, bien conçu.

Bien reçu, très rapidement. Pas encore utilisé.

MECONTANTE

Service Client très décevant Je prends le temps d'échanger plusieurs mails avant de faire ma commande et surtout être sûre du produit car dans ma recherche je tapais "Glacière à roulette de 30L sur secteur 12V et 230V" et steamycool apparaissait souvent avec plusieurs références mais aucune notification donc je demande au service client si il y a le branchement sur secteur d'Alimentation et il me confirme par mail en me répondant qu'il y a bien les deux branchements secteurs donc je commande ce produit et en le recevant grande déception il n'y a aucun secteur d'alimentation donc faites bien attention. Je dois retourner le produit et pas de glacière pour notre départ dans 2 jours. Plus jamais je ferais confiance à Steamy, en plus les frais de ports de 18€ sont pour moi, franchement très mécontante

• Nous recommanderiez-vous? Non

Glacière très utile

Glacière utile pour conserver les barquettes de patée pour chat par temps chaud qui les font gonfler avec les blocs de glace la température est fraiche, pas trop froide

Très bien sauf la livraison

Bon produit ,échange infos supplémentaires positif Livraison déposer devant la porte de l’ancienne capitainerie sans sécurité ! Dommage tout était bien.

Charnière

Bonjours. Une des charnières est fixé de travers, je pense que pat rapport au prix, c'est dommage. Cordialement

Magnifique

Le colis est bien arrivé en état c'est exceptionnel

Service après vente très professionnalisme. Ils prennent soins de leurs clients !!!

J'ai acheté une glacière chez eux et petit bémol elle est arrivée avec une serrure qui fonctionnait plus, ce qui peut arriver je le conçois. Les ayant contacté par mail, ils ont été très pros et m'ont non seulement renvoyé une fermeture en inox mais aussi les. 2 charnières en inox aussi 3 ou 4 jours suivant ma réclamation. Je regrette juste deux choses que je n'est pas de trappe sur le couvercle et que pour une glacière de qualité marine pour aller sur un bateau qu'elle n'est pas directement des charnières et fermeture inox!! Sinon je recommande sans aucune hésitation cette marque qui est à l'écoute de ses clients et vendent des glacières de qualité...

J’ai trouvé votre site et marque pertinente

Commande facile et claire

Zeer vlotte levering, prima toestel, voldoet perfect aan de verwachtingen

Mooi design, stevig & toch goed handel- & verplaatsbaar, zelfs gevuld

Goede practische koelkast met bluetooth

Ik heb hem nog maar net, gaat nu meet op reis. Handig met de 2 vakken en de apart instelbare temperaturen.

Handig

Heel goede koelmatten die je zelf kan snijden en daardoor heel handig en makkelijk in verschillende koeltassen te gebruiken Ben hier zeer blij mee Een echte aanrader

Snel en goed product

Dank u voor de goede Service!

Prachtig exemplaar

Veel mooier dan de gebruikelijke koelbox.

snelle en correcte levering

snel geleverd en prima comunicatie via email. product voldoet ook aan de beschrijving, we hebben de koelbox aangesloten op 220v met de bijgeleverde transfo, bij een kamertemperatuur van 18 graden hebben we via de tip toetsjes de koelbox ingesteld op - 15 na twee uur was deze temperatuur reeds bereikt. mooi afgewerkt product.

Prima koelbox

Ziet er heel degelijk uit, handige box, snel geleverd

Alles goed verlopen! aanrader

Degelijke en robuuste koolbox

Na 2 werkdagen werd de koelbox geleverd zoals beloofd. Op de service van Igloo zeker niets aan te merken. Misschien moeten jullie wel de pakjesbezorger DPD eens aan de tand voelen en zelfs op de vingers tikken. De doos met koelbox werd voor onze voordeur gegooid, waardoor de doos al flink beschadigd was. Tegen dat we de voordeur konden open doen, zat de pakjesbezorger al terug in zijn bestelwagen. De koelbox zelf vertoont lichte schrammen en kleine blutsen. Te weinig om er een spel van te maken, maar ze hadden kunnen vermeden worden mits een normale behandeling van het transport.

Beter lezen

Beste, Ik had de coolboxen heel dringend nodig. Problemen begonnen al bij het bestellen. Ik heb 3 keer mijn gegevens moeten in vullen. Nadien moest ik een vinkje verwijderen want het levering en factuur adres was ergens ander. De boxen moest ik donderdag hebben voor een evenement zaterdag. Tot dat ik thuis aankwam en zag dat did was geweest. En niet bij het leverings adres wat ik had geplaatst. De boxen kon ik pas zaterdag op hallen. Die waren achter gelaten bij een ophaal post. Ik heb ze dus daar gelaten want ik was reeds vertrokken naar mijn evenement waar ik die nodig had voor mijn verkoop. Vandaag zal ik die ophalen. Twee beter punten voor de toekomst. De planning zal beter moeten lezen en de spullen naar het juiste gewenste adres moeten sturen En de website/webshop zal aangepast moeten worden. Daar waar het finkje is die mag of moet niet automatisch springen op "leverings adres is het zelfde al bestel/factuur adres. Het beste dat men zelf daar mag kiezen. Mvg Team Baaslogistics.com

Snelle levering en goed product

Snelle levering en goed product

Heel gemakkelijk

Her er vandaag boodschappen mee gedaan, en as een heer warme namiddag, voeding was er heel koel in gebleven.

Perfecte afhandeling en levering

Bestellen , goede en snelle afhandeling

Heel handig om coldpacks koel te houden en mee te nemen naar de wedstrijden

Wij nemen deze mee op al onze thuiswedstrijden. Ook op onze jaarlijkse stage wordt er druk gebruik van gemaakt. Houd voldoende koel gedurende een lange tijd

214 Hoogeveenenweg

Nieuwerkerk aan den ijssel 2913LV