Perfecte afhandeling en levering

Bestellen , goede en snelle afhandeling

Heel handig om coldpacks koel te houden en mee te nemen naar de wedstrijden

Wij nemen deze mee op al onze thuiswedstrijden. Ook op onze jaarlijkse stage wordt er druk gebruik van gemaakt. Houd voldoende koel gedurende een lange tijd

fantastisch!

een bevroren fles water na 48 u nog steeds volledig bevroren. dus, alle voeding was even fris als uit de koelkast.

Très pratique et très solide

Fonctionne sur tous les terrains extérieurs et intérieurs ( salles de sport ) Multi usages ( Nourriture Boisson Glace Tape Pommades Gel Etc ... )

Très pratique et très solide

Zeer snelle service

Zondag besteld… dinsdag in huis. Zeer degelijk materiaal

Top snelle levering

Correct en stipt geleverd

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte afhandeling van de bestelling (koelbox + koelelementen). Heel positief over IGLOO. Is ondertussen de tweede keer dat we hier bestellen.

Geweldige prijs kwaliteit verhouding. Zeer snelle en vlotte levering en een geweldige koeltas! Zeer tevreden!

Vlotte serviiice

Goede opvolging

zeer tevreden

Voor de prijs een zeer goede kwaliteit en heel snel geleverd .

Mijn ervaring is nog niet duidelijk maar ik heb dit in ondervinding gekocht door collega

Door de ervaringen van supportersclub van Anderlecht was ik in eens verkocht een Igloo koelbox te kopen om de drank koel te kunnen houden op mijn ervaring als bus & carchauffeur het zou wel kunnen dat ik later nog een tweede bij bestel Alvast bedankt voor de snelle levering en verzorgde levering M.V.G

prima service

prima service

Zeer goed!

Product werd tijdig geleverd. Geen beschadiging van het pakket. Nu nog de frigoboxen deze zomer uittesten!

Fast and high quality

Got my KANGABOX quickly, a high quality product. The tape around the carton box almost felloff completely. While the tape could be apllied more carefully it was without consequence.

Service zoals het hoort!

Als supportersvereniging hebben wij een aantal van jullie producten in ons bezit. Met name 5 koelboxen. Door het 2-wekelijks gebruik ervan gaat er natuurlijk al is iets stuk... een handvat, een scharnier.. Dus, alles wat vervangbaar is en verkrijgbaar is op jullie website. En alles met een vlotte service. Zaterdag besteld --> dinsdag geleverd!

Een goede en stevige box ideaal voor in de bouw

Een box die zeker zijn prijs waard is.

Zeeeeeeeer snelle service

Nooit zo snel geleverd En het item voldeed volledig aan mijn verwachting ! Allen bestellen daar ....top!!!

Zeer snel en super materiaal

Ik ben aannemer en had mijn vorige box doodgereden met mijn graafmachine. Na een beetje “Google werk “zag ik deze frigobox Drinken blijft lekker koud en is ideaal van grote . Boterhammetjes, minstens een fles water en 6 blikjes frisdrank , een koppel koel elementen en de dag kan niet meer stuk

Zeer blij met de koelrugzak en de service. Ik had eerst wat problemen met het valideren van mijn btw nummer maar de klantendienst heeft mij daar zeer snel over terug gecontacteerd. Snel besteld en dag erna in huis!

zeer positief

mega goed product zeer degelijk en effectief

Alles is verlopen zoals het hoort

Snel en correct geleverd

Snel en correct geleverd

Uit eerste test en gebruik is de koelbox de beste prijs/kwaliteit koelbox op de markt!

snel en efficiënt

prijs-kwaliteit verhouding prima!