Articles de qualité, jamais eu de problème et délai de livraison toujours comme prévu. Bref, une bonne adresse.

Bons produits

Les articles sont de bonnes qualités et le choix est important. les livraisons sont rapides et en bonne états

Super kwaliteit en snelle levering

Snelle levering Prima kwaliteit

Onberispelijk

Zeer vlotte afhandeling

Top service !

Zeer tevreden van de vlotte en correcte afhandeling aankoop.

Alles in orde

Spijtig dat deze winkel verdwijnt.

Plusieurs commandes

Bons produits. Livraison rien à redire,parfait

Ddommage que ce site stoppe ses activités car les articles sont de qualité.

Expérience agréable et intéressante. Vraiment triste que les activités s'arrêtent. Donc pas la peine de recommander ce site à d'autres personnes, cela ne sert à rien.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Mooie kwaliteit, goeie snit.

Duurzame stof, mooie kwaliteit en makkelijk in onderhoud. Zacht om te dragen een fijn gevoel voor je ondergoed!

Spijtig dat jullie stoppen ! Ik was trouwe klant en vond altijd wat ik wou. Bedankt voor de inzet. Succes met wat jullie hierna zullen doen.

zeer goede onderlijfjes

Dit is ondergoed dat groot en lang genoeg is en is zalig om te dragen

Een beetje ontgoocheld

Het dekbedovertrek die ik koos was in katoensatijn maar de stof beantwoord daar niet aan. Het is eerder ruw katoen. Ook geen flessenhals, dit had ik niet gezien( mijn fout) Jammer maar het oogt mooi en hopelijk wordt het katoen zachter na veel wasbeurten

TOP!

Heel jammer dat Mycomfort ermee ophoudt want jullie verkopen kwaliteit!

Altijd een zeer correcte levering.

Spijtig dat jullie stoppen

Ik volgde graag de website en kan kiezen van thuis uit Echt jammer!!!

Alles zoals op tijd zoals gepland

Positief

dommage de payer des frais de retour pour des couleurs trompeuses

jai eu un vrai coup de coeur en achetant la housse de couette .. quelle deception en la recevant. Je l'ai montrée à un ami qui comme moi trouve les photos vraiment trompeuses. dommage de devoir payer des frais de retour pour des photos qui embellissent la réalité. si je devais recommander a quelqu'un je lui expliquerai mon vécu .

Service parfait.

Commande reçue le lendemain

Goede service!

Vlotte levering

Excellents produits avec expédition très rapide

Excellente expérience. Prix très compétitifs et produits top.

super!

Levering kwam op tijd, goed verpakt en respectvol geleverd door BPost! Jammer dat jullie ermee stoppen!!

Aan te raden

Duidelijke website, veel keuze, vlotte Bestelwijze, snelle levering. Kan niet beter !

Très Décevant

Modèle reçu avec couleur et forme étrange. Lors de l’échange moins de la moitié de l’argent remboursé sans explication. vraiment catastrophique

Goede kwaliteit

Vlugge levering en prima kwaliteit

Groot aanbod, perfecte levering en service,discretie!

De internet site is heel overzichtelijk en gebruiksvriendelijk inclusief de betalingsmogelijkheden. Dit is en blijft het bedrijf dat ik koester voor al mijn bed en ondergoed linnen. Dat Colruyt een dergelijke afdeling zou sluiten lijkt mij ondenkbaar..... Hoogachtend,

Bilkensveld 1 A

1500 Halle