Noch keine Ware erhalten

Leider kann ich Sie nicht bewerten, da ich die bestellte Kette noch gar nicht erhalten habe.

Ware nicht erhalten

Die Ware wurde für 17.10. angekündigt und ist bis heute 21.10. nicht angekommen!!!!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Goede service kleding goede kwaliteit

Es fehlte ein Ring bei der Zusendung

Es fehlte/ fehlt immer noch ein Ring bei der Zusendung. Auf den muss ich jetzt noch warten. Und musste anrufen, wo der ist….

Super schön

…. Und auch nach einem Jahr durchweg tragen ist die Kette immer noch so schön wie am Anfang.

Een zeer service gericht bedrijf

Snelle levering. Echter was er een ring te groot en retour gestuurd. Volgende dag direct verrekend. Bij vragen zijn ze super netjes en vriendelijk. Echt een aanrader!

Helemaal super

Snelle levering ,goed ingepakt en echt hele mooie sieraden .ik werd er in iedergeval heel blij van .

Sieraden voor elke dag!!! Zo leuk is het

Snelle levering via post.nl vind ik sowieso een pre. En draag het eigenlijk wel elke dag

Prachtige sieraden, mooie kwaliteit. Leuke site en snel geleverd. In één woord: super

Schöne Ware, freundlicher Service

Sehr schöner Schmuck und super netter Service!

Kommunikation gleich null

Keine Kommunikation keine Rückmeldung nichts drhr schlecht

Sehr hübscher Schmuck mit super Qualität

Wurde bereits oft angesprochen wo ich die hübschen Sachen gekauft habe. Werde bestimmt noch andere Armbänder kaufen. Danke Lira du Lora

Top service: vriendelijk en snel

Je wordt snel geholpen. Snelle levering. Snelle reactie per mail. Vriendelijk, ook al je iets terug stuurt. Snelle terugbetaling.

Großartig!

Wunderschöner, qualitativ hochwertiger Schmuck. Außergewöhnliche Designs.

Very good service

Blij mee!

Super leuke sieraden. Heel blij mee!

Schöner Schmuck

Sehr schöner Schmuck. Super Kundenservice und sehr schnelle Lieferung. Kann ich nur empfehlen.

Helemaal top

Altijd netjes en verpakt bezorgd, blijf ook heel mooi

De ontwerpen zijn prachtig!

De kwaliteit is iets minder. Het stekertje van de oorbellen die ik heb besteld is aan de zachte kant. Het buigt snel om als je het sluitertje niet precies recht op het stekertje hebt staan. Verder niks aan te merken. Erg leuke sieraden!

Superschöne Ware

Perfekte Abwicklung, wunderschöne Verpackung, sehr hochwertig.

Alleen een dag te laat met levering

Lieferung nicht erhalten

Bitte prüfen Sie die Sendungsverfolgung und teilen Sie mir bitte Ihre Informationen mit. Vielen Dank:-)

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Ik vind het jammer dat ik dit niet meer in winkels kan kopen. Even zien en aanraken is belangrijk.

Mooie armband!

Hele mooie armband