Prachtig kleed met mooie kleuren

De kleuren zijn fantastisch en de bezorging was snel. Ik ben heel blij en tevreden.

mooi

mooi spul en snelle levering

Super service!!

Producten echt prachtig en de service top! Ik wilde iets terugsturen en dat was in no time geregeld, zo fijn! En daarnaast heb ik de panter salontafel en ben er zo super de luxe blij mee!! Echt genieten!

Prachtige eyecatcher Ondanks het goud waar ik dol op ben Straalt ieder object warmte gezelligheid uit zeer tevreden Hoop snel nog een prachtige vaas te bestellen bijna jarig dus kom goed Ben zo blij

Rundum zufrieden

Gute Kommunikation bei der Bestellung und mit dem Lieferservice, schnelle Zustellung, Stühle kamen sicher verpackt und entsprechen der Beschreibung und Fotos online. Herzlichen Dank und gerne wieder.

Toffe tafel, snelle bezorging

Ik heb de bijzettafel 'leader of the fanclub gekocht'. De tafel is een mooie kwaliteit en super snelle levering. Dezelfde week nog binnen.

Snelle levering, goed verpakt

Tolle Möbel und toller Service

Die Lieferung ging schnell und mit dem Postversand hat alles reibungslos geklappt. Die Möbel sind einfach stylisch und qualitativ hochwertig.

Fabulous

Besteld vaker bold monkey en het word altijd goed verpakt en snel verzonden:)

Leuke website en snelle levering

Ik heb een lamp besteld en deze is snel geleverd. Kom zeker nog een keer terug om iets te kopen!

Heel goed.

Conform afspraak. Snelle levering. Keurig personeel.

Lekker zo doorgaan!

Te gekke spullen tussen al die braafheid en trends waar een mens een punthoofd van krijgt. Snelle en persoonlijke mailwisseling als je iets wil weten. En afspraak is afspraak: bestelling wordt binnen no time geleverd. Duimpie omhoog!

Snelle levering en kwaliteit

Snelle levering en van mooie kwaliteit Gewoon GOED !!

Alles super gelaufen!

Die Bestellung war selbst in Corona Zeiten super schnell. Der bestellte Tisch entsprach exakt dem Foto, vor allem die Farbe, was nicht oft der Fall bei anderen Anbietern ist. Qualität top. Der zweite Tisch, der nicht in Ordnung war, ging problemlos und kostenlos zurück. Würde immer wieder bei Bold Monkey bestellen.

Bester Kundenservice, jederzeit wieder!

Tolles Sortiment, schnelle Lieferung. Bold Monkey informiert seine Kunden über jeden Schritt der Bestellung und Zustellung. Leider passten die von mir gewählten Stühle nicht und die Retourenabwicklung war das Umkomplizierteste und Freundlichste, was mit seit langer Zeit begegnet ist.

Sehr freundliche Bedienung

Wir haben einen Teppich gekauft und wollten wir dann zurückgeben. Die ganze Abwicklung und Briefwechsel war sehr schnell und freundlich. Danke. Zsolt Poor

Schöne Lampe, die von einer Katze gehalten wird ;-))

Schnelle Lieferung, tolle Qualität, Preis-Leistung top - ich bin sehr zufrieden, vielen Dank!

Lieferung wegen angeblich falscher Adresse immer noch nicht angekommen. Warte immer noch auf Info zu

Lieferung nicht angekommen....keine Info wann diese endlich kommt trotz Nachfrage per e Mai + per Telefon.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Makkelijk gekocht en snel geleverd

Fijne ervaring. Goed op de hoogte gehouden van de zending en netjes verpakt.

Lieferzeit nicht eingehalten

Ich warte bereits 14tage auf meine bestellung. Online wurde bei der order 5-7tage angegeben...das ist jetzt 2 wochen her ohne info wann der artikel endlich kommt

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Superleukbijzonderbijzettafeltje!!!!

Mijn bestelling werd snel geleverd en voldeed aan de verwachtingen.

Kussentjes, super blij mee!

Très belle découverte

Site insolite, novateur et très pro Concept très sympa

Geweldig mooie artikelen

Snelle levering artikel helemaal naar wens

Prachtige spiegel en volgende dag al bezorgd

De spiegel Peek into the cosmos is supermooi! Netjes de volgende dag al bezorgd. Heel blij mee!

Schoot 2

1551NB Westzaan

Over Bold Monkey

Introducing Bold Monkey: trendsetting design furniture for the young at heart. Think of us as the interior maximalist. We bring collectibles that can't help being the centre of attention.