Perfekt

Ausgezeichnete Produkte. Sehen toll aus uns sind super bequem.

Vervelend

Ik heb bijna een jaar moeten wachten op mijn bestelling die niet goedkoop was. Ik begrijp dat dit deels te maken heeft met de COVID pandemie, maar een (kleine) vergoeding op deze bestelling, en niet op een evt volgende , had ik wel fijn gevonden. Voorlopig bestel ik niets meer bij jullie en beveel jullie zeker niet aan.

Top kwaliteit en betrouwbaar in levertijd

Hele toffe lamp besteld, de verwachtingen van levertijden werden goed geschept en er werd zich aan gehouden. Blij mee :)

De la commande à la livraison, un sans faute

Aucune déconvenu avec Bold Monkey. Le site est bien fait. Facilité pour passer la commande. Suivi irréprochable ainsi que la livraison. Et l'article commandé est au top. Un sans faute sur toute la ligne. Merci.

Geweldig product!veel complimenten erover!

Door de corona duurde het wel erg lang voordat ik mijn producten kreeg.maar bold heeft mij steeds op de hoogte gehouden hoe het er voor stond!dat waardeer ik heel erg.heb zelfs nog een tegoed bon gekregen voor mijn volgende aankoop!het was het wachten waard! Mvg Rina.

Houdt op de hoogte, levert volgens afspraak mooi en apart product

Product was niet direct leverbaar. Ik werd meermaals via de e-mail op de hoogte gehouden van de gewijzigde leverdatum. Precies volgens de afspraak heb ik de lamp half januari ontvangen. Goed verpakt en inderdaad de lamp is apart, mooi en van goede kwaliteit.

Prachtige lamp en goede service

Heel blij met de lamp! Echt een eyecatcher in de woonkamer. Hoewel ik er een poos op moest wachten, vanwege leveringsproblemen door Covid, kreeg ik tussendoor netjes een mailtje met een uitleg waarom. Het was het wachten waard!

Snelle levering van een super-toffe lamp.

Enthousiast van de website en de snelle levering van het artikel was top. Ziet er uit zoals op de website en zal straks te gek staan in mijn nieuwe huis.

Keurig op tijd / verpakte stoel geleverd,

Na fijn telefoongesprek met duidelijke informatie, twee eetkamerstoelen besteld.

TOP!!!

Supermooie spullen en snelle levering.

Mooi product en hele fijne klantenservice

Wij hebben de 'Peek Into The Cosmos spiegel XXL' besteld bij Bold Monkey. Geen goedkoop product maar hij hangt prachtig aan de muur bij ons. Je hebt echt een uniek object in vergelijking met een gewone spiegel. Wij zijn er dus heel blij mee. Daarbij had de spiegel een klein 'vlekje' wat een productiefout bleek. Na contact met de klantenservice werd dit heel prettig opgelost door het product om te ruilen. Hierbij werd heel klantvriendelijke meegedacht met de beste oplossing en die is er ook gekomen, top! Wij zullen in de toekomst zeker weer eens bestellen bij Bold Monkey als we weer zoiets moois nodig hebben!

Beter en leuker kan het niet!

Fantastisch, zeker als je weet dat we het product niet hebben gekocht. de service was echt top. en ze hebben humor ook! leuk bedrijf, als ik ooit ergens ga solliciteren is het hier. :) Please stay bold little monkey's

Supersnel geleverd, net op tijd om het kadootje onder de kerstboom te leggen op kerstavond.

Originele stukken. Voor herhaling vatbaar.

Dikke tien!

Super blij met mijn mooie kleed! Maakt het helemaal af!!!

Betrouwbaar en super origineel.

De spullen die wij bij Bold Monkey kopen oogsten altijd bewondering en zijn vaak een ‘conversation pièce’. Bovendien brengt het altijd een glimlach om ieders lippen.

Mooi kussentje en snelle service

Ik ben tevreden met Bold Monkey

Goed service, snelle levering en mooie producten.

top-service!

goede snelle levering en nakomen van afspraken

Hele gave lamp!

Het is een hele gave lamp maar voor dat geld had ik wel een schakelaartje verwacht. Steeds de stekker eruit trekken is toch jammer.

Mooi product en razendsnel geleverd.

Me happy!

Pouf de très bonne qualité et magnifique

Le mobilier est de belle facture et le design magnifique. Le pouf s’intègre parfaitement au sein de ma chambre. De plus la livraison est rapide et soignée. Cordialement Marie-Amélie Barreau

Super blij met de snelle levering van een prachtig vloerkleed!

Super blij met de snelle levering van een prachtig vloerkleed!

goede service

Magnifique tapis

Tapis parfait qui donne beaucoup de cachet à notre intérieur!

Schoot 2

1551NB Westzaan

Over Bold Monkey

Introducing Bold Monkey: trendsetting design furniture for the young at heart. Think of us as the interior maximalist. We bring collectibles that can't help being the centre of attention.