Tolle Ware, schnelle Abwicklung und Lieferung!

Alles perfekt, immer wieder gerne!

Top product, trage klantenservice

Wij hadden een super mooie tafel besteld, helaas zag ik net te laat dat er een kortingsactie gaande was van 10% dus ik stuurde meteen een mail of dit nog toegepast kon worden of dat ik beter een nieuwe bestelling kon plaatsen. Na dagen geen antwoord en 1 dag voordat de kortingsactie voorbij was, heb ik toch maar een nieuwe bestelling geplaatst met het idee de andere tafel maar terug te sturen. Toen kwam er alsnog reactie dat de actie nog toegepast kon worden en er geld terug gestort zou worden, de nieuwe bestelling zou dan geannuleerd worden. De annulering is meteen gebeurd, maar ik heb nogsteeds geen geld terug ontvangen. De tafel is prachtig, maar de klantenservice kan echt verbeterd worden..

Simpel en redelijk snel leuke spullen in huis.

In eerste instantie had ik niet door dat een tafel in twee verschillende leveringen zou plaats vinden. Supergoed geholpen door de service afdeling.

Ich benötige noch Hilfe, da meine Tischplatte noch fehlt.

Schneller Transport. Jedoch fehlt die Tischplatte noch.

Nice design butt cheap material. The lamp was scratched when I received it

Really nice design, but I paid 69 euros for a lamp "No food here") that was scratched when it arrived. It was due to the cheap material, the vinyl layer came of very quickly.

• Would you recommend us? No

Bijzondere producten, goede service

Bold Monkey biedt iets anders dan het dertien-in-een-dozijn aanbod dat je elders overal vindt. Er was iets niet helemaal goed gegaan met mijn bestelling, maar de volgende dag had ik al een vervangend product in huis – dat is nog eens service!

Fantastisch!

Ik heb een prachtig kleed besteld en kreeg hem heel snel en netjes verpakt in huis, past geweldig bij m'n nieuwe interieur en is van top kwaliteit, bedankt!

Makkelijk te bestellen en snelle levering

Super leuke winkel met trendy spullen

Mooie spullen, leuke site, snelle service en grappige klantenbenadering... hierdoor wordt het een feestje om iets te bestellen bij Bold Monkey! Ons pakket kwam snel en we zijn superblij met onze nieuwe bijzettafel.

Enorm leuke producten

Lekker anders dan anders! Levering snel en goed verpakt. Aanrader

Prachtige, goed en mooi afgewerkte meubelstukken

Gave spullen. Snelle levering en goede service

Afwachtend

We zijn zeer tevreden met ons unieke tafeltje na een lange zoektocht :)

I'm in love...

... with my new table! Ik ben heel blij met mijn nieuwe salontafel - la pantera nera - Dope as Hell! Levering snel en professioneel. Ziet er echt fantastisch uit en heel bijzonder. Ik ga zeer zeker weer bestellen bij Bold Monkey ♡♡♡

Super leuke kussens!

Snel en netjes geleverd

Bold

Tevreden klant . Ik houd de site in de gaten om vlgnde eyecatcher voor ons huis te bestellen.

Uniek tafeltje gekocht, waar er maar 1000 van gemaakt zijn. We zijn er super blij mee.

Snel geleverd en het zag er mooi uit

Precies als op de foto , en snel geleverd .

Een schitterend meubelstuk, voldoet aan mijn verwachting!

Mooie aanbieding voor de panter salontafel. Een goede en snelle levering!!

Supercoole service! Vet fout design 😜

Bij levering was een onderdeel beschadigd, helemaal goed en snel opgelost. Zo hoort het! Thanx!

De max!

Heb de dope as hell tafel enkele weken door zitten bewonderen overal... Uiteindelyk toch bezweken en hem besteld, en super content mee ! Super mooi afgewerkt, rappe levering, alles perfect en veilig verpakt, echt zalig !

Goede kwaliteit

Tafeltje besteld mooie kwaliteit en afwerking

Amazing

In één woord: amazing. Er zijn paar een paar dingen die ik leuk vind op de site, maar service is geweldig.

Schoot 2

1551NB Westzaan

Over Bold Monkey

Introducing Bold Monkey: trendsetting design furniture for the young at heart. Think of us as the interior maximalist. We bring collectibles that can't help being the centre of attention.