Hele snelle levering en goede kwaliteit

Ik hou er een hele goede ervaring aan over.

geweldig

om zo'n stoere panter in mijn huiskamer te hebben staan die zo netjes is afgeleverd!

Kortstondige relatie

Per toeval kwam ik terecht op de site nadat ik op zoek was naar nieuwe een salontafel. Toen ik de “dope ass hell” table zag was ik meteen verkocht en bestelde de tafel zonder te aarzelen. Na 5 lange dagen was die eindelijk daar. Bij het zien van de doos begonnen de twijfels op te komen en die waren groter bij het openen en assembleren van de tafel. Hij was namelijk veel te laag om te dienen als salontafel voor mijn inrichting. Heel jammer natuurlijk, hij moest terug en dat heb ik gedaan na het ontvangen van de retourformulier en sticker. Nu zijn we een week verder en heb ik nog niks vernomen van jullie ivm teruggave geld. Hoop dat daar snel verandering in komt!

Had a problem, they solved it

I've ordered a table from a third party seller and a part of the order was missing. Then BoldMonkey, not the seller, helped me solving all the issues regarding my order. 5 stars deserved!

Toffe aanvulling op mijn interieur

Fijne site, snelle levering. En vooral een tof product!

Prima opgelost door jullie daar transport niet op afgesproken dag kwam

Helemaal goed en blij met onze croissant :-)

Zeer goede lamp besteld, snel geleverd en makkelijk te bedienen.

Vond proces vlot lopen en vond het prettig dat daags na bestelling ik op de hoogte werd gesteld over het vergeten huisnummer. Heel fijn!

Super gaaf product, snelle levering

Heel blij met mijn so curvy stoel

Fantastisch!

Mooi product, prima ervaring met het bestellen. Kortom, top!

Goeie snelle service

Meubels, verlichting en accessoires buiten de gebaande paden. Ik ben fan!

Mooie lamp en snel geleverd

De lamp is mooi, precies zoals op de plaatjes. Compact verpakt en makkelijk in elkaar te zetten.

Goede service en supersnelle levering.

Het was liefde op het eerste gezicht toen ik de tafel zag, ik dacht: "die moet ik hebben". Geweldig de Bold Monkey-collectie!! Het is mijn eerste meubel en zeer waarschijnlijk niet het laatste. Supersnelle levering; 1 dag na mijn bestelling 😃

Prachtig vloerkleed

Het vloerkleed werd op tijd geleverd en voldeed helemaal aan onze verwachting . Staat geweldig.

Prima levering

De bank was goed verpakt. Echter de box filler heeft een afdruk op de bank achter gelaten. Hoop dat dat wegtrekt

Mooi😍

Goede kwaliteit, snelle levering, helemaal goed

Geweldige service én telefonisch bereikbaar!!

Geweldige service én telefonisch bereikbaar!!

prima!

zeer snelle levering!

Mooie producten, snelle verzending

Ik bestelde 2 bijzettafels waarvan er 1 niet op voorraad was. De tafels werden apart van elkaar verzonden, wat prima is. De tafel die op voorraad was, was binnen 2 dagen geleverd. De andere tafel was binnen een week binnen, sneller dan verwacht. Voor het 2e tafeltje kon ik kiezen om dit te laten bezorgen op een PostNL ophaalpunt, voor het eerste tafeltje heb ik die mogelijkheid niet gehad wat vreemd is en deze werd bij de buren afgeleverd zonder dat daar voor getekend hoefde te worden. Het zou voor mij een nog betere service zijn wanneer tijdens het bestelproces al de keuze gemaakt kan worden om de items op te halen bij een ophaalpunt.

Geweldig meubel stuk

Ik vind het meubel echt héél weg gaaf! Wat ik als verbeterpunt mee geef is met betrekking tot dé bezorging. Het zou fijn zijn wanneer er een bezorgafspraak kan worden gemaakt. Mijn tafel is direct opgestuurd en zodoende afgeleverd bij een pakketpost in dé buurt. Ik had liever een gericht tijdstip willen plannen zodat ik deze thuis kon ontvangen. Verder ging alles voorspoedig!

Super!!!

Werd snel geleverd en is heel aangekomen. Ben helemaal weg van mn zwarte panter tafel. 🥰

Top kwaliteit !

Zeer tevreden met mijn vloerkleed Past perfect bij mijn interieur Minpuntje , Levering kan sneller

Zooo blij !

Verschrikkelijk gaaf gouden bijzettafeltje op onwijs gave poten. Liefde!!

Extravagant

Makkelijk besteld en snel geleverd. Het product voldoet aan mijn verwachting.

Snelle levering van een prachtige bank!

Snelle levering van een prachtige bank!

geweldig

snelle levering, goed product

Schoot 2

1551NB Westzaan

Over Bold Monkey

Introducing Bold Monkey: trendsetting design furniture for the young at heart. Think of us as the interior maximalist. We bring collectibles that can't help being the centre of attention.