Merveilleuse découverte, très ravie de cet acquisition.

Je regrette pas d'avoir découvert votre site avec ces créations originales et designs. C'est incroyable comme çà peut changer une décoration et embellir un intérieur. Un grand merci à toute votre équipe. A bientôt sur votre site, et rêver sur de nouveaux objets. Cordialement.

Tolles Sortiment, schnelle Lieferung

Habe mir kürzlich Heimen Sessel bestellt und er wurde 2 Tage später schon geliefert. Mega schnell.

Leuke artikelen

Top service en leuke spullen

Leuke artikelen

Top service en leuke spullen

Superleuke spullen. Snelle bezorging en met Black Friday een leuke korting.

Mooi licht maar de dimmer werkt niet goed

Fantastische lamp, heel gaaf design en mooi licht. Alleen de dimmer werkt niet goed en laat de lamp flikkeren. Alleen op de laagste stand doet ‘ie dat niet.

• Would you recommend us? No

Heel mooi en de levering was correct

Supper

Lampen monteren praktisch onmogelijk

De stoelen zijn prima en dit is daar niet op van toepassing. Zonder stoelen is de score een 1. De lampen hebben een extreem ondermaats montagesysteem, helemaal in verhouding met de prijs. Ik ga het neutraal verwoord samenvatten want het heeft me heel veel frustratie gekost om ze alsnog op te hangen: - instructies praktisch nutteloos - het hoofdidee lijkt te zijn om de lamp op te trekken aan de elektriciteitskabel, wat echt niet okee is - haken en ogen zitten vast, ik heb uiteindelijk met kracht de schroefdraad uit de ogen gedraaid(waarbij er een brak en vervangen moest worden) om te zorgen dat de lamp ophangbaar was aan de haak zelf, en niet aan de draad - ketting niet verstelbaar, bizar sinds de lamp gemaakt lijkt te zijn met de aanname dat de kamer 6m hoog is. - is nou echt de bedoeling het geheel op te hangen aan die plastic lasdoos? Hoe dan Uiteindelijk ben ik 6 uur bezig geweest drie stuks op te hangen, heb ik extra onderdelen gekocht om wel een fatsoenlijke schroefdraad te krijgen om de kap strak aan op te trekken. Uiteraard extreem frustrerend. En ja het kan echt beter ik heb best wat lampen opgehangen dit was verreweg de ergste. Al met al een typisch designproduct waarbij de designer het ding niet zelf hoeft op te hangen, wees dan tenminste eerlijk en geef gewoon direct aan dat je een elektricien nodig hebt. Het ziet er verder mooi uit nu, niet dat ik daar van kan genieten na deze ervaring. Btw: als dit in quarantaine gaat mail ik deze tekst linea recta naar de consumentenbond.

Origineel!

Snelle levering, duidelijke omschrijving en toffe website. Originele producten waarmee je een heel eigenwijs interrieur kan creëeren.

Prachtige spullen en snelle levering

De producten van Bold Monkey zijn een ware eye catcher!

Prachtige lamp!

Unieke stuks. Vlotte levering! Prachtige lamp! Instant happy!

Snel geleverd en mooi product

Goed. Snelle levering en fijn tot in de woonkamer bezorgd.

Geen negatieve ervaring. Goed dus.

Mooie pridycten, goede service.

Bold and beautiful

Fantastiche leuke producten. Voor een gezellige sfeer in huis. Anders dan standaard... Wij krijgen langzaam steeds meer een Bold monkey huis...

Mijn eerste bestelling en ontgoocheld!

Ik had een spiegel besteld waar ik enorm naar uitkeek. 3 werkdagen later krijg ik bericht met een update van mijn bestelling. Ik lees het bericht enthousiast: status bestelling: bezig met verwerken. Onderaan de mail staat er dan dat er geen voorraad meer is en ik dus geen spiegel heb. Toen ik bestelde waren er nog meerdere exemplaren beschikbaar volgens de website. Heel jammere eerste ervaring. Ik kreeg als geste wel een kortingscode, maar niet direct. Ik moet dan eerst nog een mailtje sturen. Heel ontgoochelend :(

Geweldige winkel

Just a pretty adventure

Positive: I wanted to have the pieces I bought since long time ago and finally I got them. I’m very happy with the design and look Negative: as Bold Monkey don’t ship to Spain and I had a travel to do to France, I decided to you to send it to a hotel I was going to stay in the middle of that trip. I got them!!!! It was such an adventurous decision but I got them!!!!

Prachtige unieke wandlamp - fijne snelle levering

Mooi product met een snelle en correcte levering. Aanrader!

Nog niet zo lang geleden jullie site ontdekt en meteen de (limited edition) sitetable besteld, wat een plaatje! 2dagen later al in huis, top!

Producten worden niet geleverd; opvolging zelfs na bellen ontoereikend

afschuwelijk: product wordt niet geleverd; na herhaaldelijk bellen met klanten dienst moet je zelf opklimmen in de logistieke keten om te bewijzen dat product nooit verstuurd is; vervolgens wordt een 2de identiek product beloofd, dat evenmin aankomt. Bellen naar klantendienst geeft eindeloos wachten zonder antwoord. Emails naar klanten dienst worden sporadisch opgevolgd, maar zonder concreet resultaat. Totaal onprofessioneel. Ik wil mijn geld terug.

Schoot 2

1551NB Westzaan

Over Bold Monkey

Introducing Bold Monkey: trendsetting design furniture for the young at heart. Think of us as the interior maximalist. We bring collectibles that can't help being the centre of attention.