Schnelle Bearbeitung und Lieferung.

Die Lieferung kam schnell und zuverlässig. Wir haben Kissen bestellt - die Qualität ist sehr gut und Optik genau wie abgebildet.

Prachtige spiegel

Ik had al een grote en kleine maat spiegel, nu 1 middel erbij

schnelle Zusendung, tolles Angebot

schnelle Zusendung, tolles Angebot

I waited almost half a year to get my article

I ordered in july and got it in December. ( I knew that the article will be available in September, but actually came in December) I had wished more communication during that time and a discount for waiting that long.

Opvallende collectie. Prima levering

Fraaie wandversiering van Bold Monkey besteld. Al bij telefonische vragen perfect en prettig te woord gestaan. Ook prompte levering erna. Een aanrader.

Snelle levering en mooie schaal voor bij de nieuwe inrichting

Je n’ai jamais reçu ma commande.

J’ai commandé le 4 décembre. Jamais reçu ma commande. Je demande le remboursement.

• Nous recommanderiez-vous? Non

sehr schönen Spiegel!

snelle antwort und lösung bei entdecken kleine beschädiging

WAANZINNIG

Van het BOLD lettertype, tot de service met het nasturen van een ‘vergeten’ kussen: in één woord: BRILJANT. Tóch nóg iets: verrassend aanbod en héél leuke quotes: stay bold not beige. Magik ‘m persoonlijk ook gebruiken? Liefs!

Snelle levering, mooi cadeau

Snelle levering, goed verpakt. De octopus was nog leuker dan op de foto's. De ontvanger van het cadeau was heel blij.

Heel mooi

Hele mooie bloempot, snel geleverd, goed ingepakt.

Friendly & correct

NR

Ravie de mon achat

Conforme à mes attentes . Très bel article de bonne qualité. Très bien emballé.

Good products, bad shipment

I was quite enthusiastic about the products and ease of ordering, with a 2-3 days delivery anounced. I have no reliable update about an order I placed almost 2 weeks ago, customer service keeps on sending me contradictory and incomplete info, and no one is able to explain where my order is or when it was sent. This is not professional. After 2 weeks, I found out my order was never sent and claimed for full refund, which I got. Disasppointing experience

• Would you recommend us? No

Great quality

The yellow round ‘I Feel so soft’ carpet is amazing!

Hele snelle levering van deze hele leuke winkel! Drie lampen gekocht , ze hangen nog niet hihi ik wacht op hulp die nu nog even druk is ,maar ook al hangen ze nog niet zie ik al dat ze geweldig zijn! ( Laat staan als ze hangen en aan staan) Ik kan niet wachten....

J avais repéré les bougeoirs sur le magazine Art et Décoration

J ai reçu mes 2 bougeoirs rapidement et je trouve cette déco très originale

Fantastische meubels en super snelle levering

Mooie unieke meubels van een goede kwaliteit en super snelle levering.

moins jolie sur sur la photo mais très mignon

Ayant reçu cette petite table d'appoint , celle ci me plait beaucoup , bien que le doré soit beaucoup moins joli que celui de la photo ... quel dommage , ça perd des points mais j'aime bien malgré tout .

Ze verkopen de meest aparte producten! Alleen al voor de gevatte zinnen ( op de site en bij de bestelling ) zou je al eens ets moeten kopen. De levertijd is super snel en alles is goed verpakt... Wat wil je nog meer!?

Helemaal blij met onze stoel

Zit heerlijk, mooie kleur, netjes geleverd.

Er zijn weinig zaken waarin je gewoon ALLES wilt kopen wat je ziet, dat is bij de site van Bold Monkey écht het geval! Supertoffe spullen & echt ontzettend snel thuisgeleverd. Ik raad deze zaak 100% aan!

Erg mooi product en snelle levering.

Prachtig kleed, snel bezorgd, klantenservice die goed en snel communiceert. Kortom…. Perfecte ervaring.

Unieke en betaalbare items

Leuke spullen, snelle levering en items die ook lekker apart zijn!

Schoot 2

1551NB Westzaan

Over Bold Monkey

Introducing Bold Monkey: trendsetting design furniture for the young at heart. Think of us as the interior maximalist. We bring collectibles that can't help being the centre of attention.