Mooie spullen snelle levering

Overzichtelijke site Dag erna geleverd Netjes verpakt

Prachtige spullen snelle levering

Top eerste koop

Heel snel bezorgd, prachtige poef, supermooie kwaliteit, echt een aanwinst in huis.

Out of the ordinary!!!

Wij houden van kleuren en speelse humor in ons huisje...dus deze puma fluoroze salontafel maakt het af! Goede service!

Prima zaak

Trendy meubelen van uitstekende kwaliteit en netjes afgewerkt. Vlotte bestelprocedure via de website, snelle levering naar België, en prima communicatie over de levering via SMS. Ik had het geluk dat ik mijn favoriet artikel (bank too pretty to sit on) na een poosje kon aankopen met korting, met andere woorden een interessante prijs. Wat kan ik nog meer wensen ?

Leuke webshop met aparte woonaccessoires. Leuk als je eens wat anders wilt! Lamp is ook mooi, product is zoals omschreven.

Meer dan tevreden met de aankoop!

Parfait

Totalement satisfait du produit : qualité, design, solidité font un super rapport qualité/prix/effet waou ! L’ensemble est très bien emballé et heureusement car, comme souvent, les colis sont vraiment malmenés par les transporteurs… Je vais d’ailleurs faire passer un écrit à Bold Monkey pour l’expérience médiocre avec le transporteur qui a clairement terni l’achat en ligne.

PRODUIT CONFORME

produit conforme, bien emballé et livraison rapide

De levering duurr lang, maar het product is van goede kwaliteit.

Ik heb een aantal maanden gewacht op mijn salontafel, maar dat was niet zo erg. Het was van te voren al aangegeven dat het lang kan gaan duren. Het product kwam in een grote doos en was niet moeilijk in elkaar te zetten. Wel iets kleiner dan verwacht, maar dat neemt niet weg hoe dope deze salontafel is.

Dikke Prima

Heel erg snel geleverd!

Leuk ding, redelijk afgewerkt

Hartstikke leuke bordjes (nadat eerst de verkeerde geleverd waren, keurig opgelost), maar geen enkele van de hanghaakjes zit recht, elk heeft de tandjes op een andere manier scheef zitten. Het weegt ook niks, dus geen ramp, maar voor een stel bordjes van zo'n prijs zou ik een betere afwerking verwachten. Zijn ze leuk? Ja. Anders? Ook wel.

Super tevreden

Ik heb wandborden met een lampje erin besteld. Super tevreden over de snelle service, goede verpakking en de kwaliteit van de wandborden. Eerder al drie gouden tafels besteld bij BoldMonkey, hierbij had ik dezelfde goede ervaringen.

Coussin non conforme à la photo

Le coussin que j’ai acheté, était normalement être de couleur rose pastel comme le montrer la photo. En réalité, il est rose fade, il n’a aucun éclat, on dirait même un rosé usé… quant aux bordures qui dessinent les imprimés du coussin, ils ne sont pas dorés. Ils sont jaune moutarde, donc moins d’éclat que sur la photo. J’ai été déçue car en réalité le coussin rend moins bien et semble de mauvaise qualité. Il ne vaut pas son prix !

• Nous recommanderiez-vous? Non

Geweldig kleed

Wij hebben een geweldig mooi kleed i feel so soft gekocht. Mooi product. Ben dol op dit merk

Mangel an Qualität

Das Kissenbezug ist schön, perfekt wäre, wenn man den Bezug abmachen könnte, zum waschen.

Très efficace

Sérieux Belle table Design unique Bon transporteur

Fast delivery, purchase meets expectations

Very happy with my purchase and service

Divers aanbod voor een goede prijs

Mooie lampen, en snelle levering.

Persoonlijk contact

Vaak als je iets online besteld en je hebt alsnog een vraag ben je uren bezig om iemand te spreken. Hier was het met 1 mail geregeld! Heel fijn

Leuk assortiment

Leuke site, originele producten en prima prijzen. Pakket kwam snel en was mooi verpakt. Dat maakt bestellen toch 10 x leuker!

Prachtig

Zeer snel geleverd. Een prachtig product. Ik ben blij.

Qualité au top

Nous avons eu de très beaux produits très original néanmoins nous attendons toujours la table modèle léopard prévu pour début septembre et finalement disponible mi octobre un peu décevant une fois l achat effectué

Articles jolis mais abîmés

Les articles sont très beaux mais le canage de la table est arrivé enfoncé par les pieds de la table insérés a l'intérieur.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Versand lief schnell und reibungslos. Die Ware war gut verpackt und sieht toll aus. Ich bin begeistert!

Schoot 2

1551NB Westzaan

Over Bold Monkey

Introducing Bold Monkey: trendsetting design furniture for the young at heart. Think of us as the interior maximalist. We bring collectibles that can't help being the centre of attention.