Article de qualité et très original

Article de qualité et très original Livraison soignée

Besteld en snel afgeleverd

Mooi

Livraison rapide et table top !!

Le design de la table est top, vraiment original. S'intègre parfaitement chez nous et ne prend pas trop de place, le bout de canapé idéal ! Livraison rapide et table bien protégées dans le carton.

Super leuk voor in huis

Veel leuke en trendy spulletjes voor in je huis. Nette service gekregen nadat ze hadden ingebroken en spullen van dit merk hadden meegenomen.

Super leuk en betaalbaar product!

Voor een leuke prijs je interieur pimpen. Snelle levering en grappige teksten worden er gebruikt.

Fijn contact met de klantenservice en snelle verzending. Erg blij met m’n aankoop!

Impeccable

Je suis très satisfaite de mes chaises. Ok à 330 euros chacune elles sont assez onéreuses mais la qualité y est.. je les ai choisies violettes, en velours. Le coloris est très joli. La livraison fut rapide. Le matériel très très bien emballé. J’ai dû changer le jour de livraison et cela n’a causé aucun problème. J’ai appelé la société Bold Monkey pour un renseignement, on m’a passé une personne francophone, très sympathique et compétente… je suis enchantée par mon achat. merci!

Zag er leuk uit

Had lampjes besteld opzich mooi maar voldeed niet aan mijn verwachting, retour gezonden heel snelle afwikkeling! Top

Great experience!

Amazing products and good CS. Fast delivery also. Will order again!

Perfekt

Sehr gute Ware, schnelle

Super leuk product voor een super prijs!

Snelle bezorging, product zoals omschreven en voldoet ruim aan onze verwachting.

Es hat alles wunderbar geklappt.

Artikel genau wie beschrieben.Bin zufrieden.

Bold & beautiful

Bold Monkey heeft vrolijke, anders-dan-anders design spullen voor een leuke prijs. Ook de klantenservice is heel aardig en hulpvaardig. Toen bleek dat een van de door mij bestelde lampen een fabrieksfout had, hebben ze heel snel gehandeld en me een nieuwe gestuurd, die ik niet hoefde te betalen. Heel klantvriendelijke reactie. Ik ga er zeker nog meer kopen.

Onderscheidende lamp

Ik was op zoek naar een toffe wandlamp, anders dan standaard. En dat is precies at ik bij Bold Monkey heb gevonden. Netjes en snel geleverd en makkelijk te monteren.

Schneller Versand gute Ware

Bin sehr zufrieden mit meiner Bestellung, ist zwar ein bisschen hochpreisiger aber dafür bin ich zufrieden.

Mooi product, snel gekregen

Stijlvolle producten

entièrement et positivement satisfaite

hello bold, je suis enchantée par tous vos produits et surtout d'avoir trouvé cette petite table aux pieds de héron elle est fabuleuse originale et elle surprend beaucoup. Quand au colis ,bravo pour l'emballage très bien protégée aucun problème ,merci à vous josette lemoine

Leuke spullen

Duurde lang voor de bestelling binnen was,maar ben er erg blij mee

Toller Teppich, super Service

Ich kann auch aus Deutschland empfehlen Produkte zu bestellen. Bestellung und Lieferung kein Problem. Kundenservice auch super. Gerne bestelle ich weiter so tolle ausgefallene Produkte.

Spice it up met Bold Monkey

Ik word altijd wel ‘n beetje hebberig als ik jullie superleuke spulletjes voor in huis zie!! Het geeft net dat beetje meer pit…!

Topservice

Zeer snelle levering! Heb in de eerste instantie de verkeerde lamp geleverd gekregen maar na een fijn contact met de klantenservice is dit meteen opgelost en heb ik de juiste lamp ontvangen.

Super site met leuke producten

Ik kende de website niet maar kwam hem tegen omdat ik een lampje zocht. Kwam hier een uniek product tegen die ik gewoon wilde hebben. Daarnaast nog zo veel leuke andere dingen gezien. De lamp werd super snel geleverd. Alles prima naar wens. Ik beveel bold Monkey zeker aan.

Don't buy! Bad quality + bad service

Panther-Stuhl: - Schlechter Stoff - Sehr schlechte Verarbeitung: Polsterei (Nähte, Stoffspannung, Sitzfläche etc.), Maßen-Verhältnisse nicht angehalten - Schlechter Preisleistungsverhältnis - Andere Marken im gleichen Segment mit besseren Qualität Service: - Keine Anhaltung des Liefertermins - Keine Rückmeldung auf Emails innerhalb von 3 Tage - Schlechte telefonische Erreichbarkeit - Wenig Professionalität

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Jullie reageren snel op een mail bericht en de bestelling ging vlot .

Außergewöhliche Möbel für besonderes Ambiente

Ich bin zufällig im Internet auf Ihr Unternehmen gestoßen. Ich mag den besonderen Stil Ihrer Möbel und Accessoires. Die ausgefallenen Bezeichnungen finde ich klasse. Zu gerne würde ich mir den Couchtisch "Dope as hell" mit dem pinken Raubtier und der Glasplatte gönnen, habe im Moment aber zu wenig gespart. Falls Sie mal ein Exemplar als Retoure, Musterartikel oder Ausstellungsstück günstig loswerden möchten, sagen Sie mir Bescheid ;-) LG Cordula Moser

Schoot 2

1551NB Westzaan

Over Bold Monkey

Introducing Bold Monkey: trendsetting design furniture for the young at heart. Think of us as the interior maximalist. We bring collectibles that can't help being the centre of attention.