Snelle winkel ervaring

Ik zag iets wat mijn beste vriend prachtig vond, bestelde online, en het was bezorgd! Helaas afgeleverd bij een ander persoon, die vervolgens nooit thuis is en hij nu nog niet zijn cadeau heeft mogen uitpakken ondanks de snelle service!

Prima service, snelle levering

Artikel besteld met een levertijd van 13 weken. Eigenlijk dus veel te laat besteld, want we hadden het graag binnen 5 weken willen hebben omdat het een kado was. Wonderwel werd het artikel binnen 5 weken geleverd, zonder dat we er om gevraagd hadden. Heerlijk! Het beloofde gratis kussen lukte niet bij de bestelling, maar 1 mailtje en het was geregeld. Kortom, alleen maar lof over de service en levering!

Enorm enthousiast over het nieuwe vloerkleed

Wij hebben het vloerkleed 'It's a wild world baby' aangeschaft en hij komt perfect uit bij onze okergele bank. Het creëert precies de sfeer die we voor ogen hadden en zijn daarom enorm enthousiast over dit vloerkleed! Daarbij is het heel snel en zonder moeilijkheden geleverd. Top dus!

Heel erg tevreden over Bold Monkey, mooie bijzettafeltjes.

Goede, snelle service. De bijzettafeltjes waren goed verpakt en snel geleverd. Een klein probleempje met een code wat snel door Bold Monkey werd opgelost.

Qualitativer, Design Sessel

Der Sessel ist wirklich toll. Die Lieferung erfolgte pünktlich nach Absprache. Der Stoff ist schwer entflammbar. Einfach chic und genau das, was ich suchte.

Livraison de la. table achetée il y a 6 semaines prévue le 31 mai toujours pas arrivée le 13 juin

The delivery of the table purchased 6 weeks ago, scheduled on May 31, has still not arrived on June 13. I do not understand.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Alles zoals het beloofd word en je word goed op de hoogte gehouden!!!

Prima service, lange wachttijd

Prima service, we bestelden twee producten en eentje liet erg lang op zich wachten, waardoor de andere ook lang duurde omdat ze tegelijk werden verzonden.

Super fijn bedrijf

Altijd netjes en snel verstuurd. Mooie ontwerpen

tolle Dinge, schlechte Lieferung

Leider Lieferzeit sehr lang und Paket kam nicht an. Es gibt so schöne Dinge, aber der Service nicht wirklich gut. Schade

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Slechte service

Het bestelde product was niet voorraadig en zou na 12 weken pas beschikbaar zijn. Enkele dagen na de lever datum contact gezocht voor een update en er werd zowel een lever datum toegezegd alsmede beloofd dat ik terug gebeld zou worden met een exacte datum en traceer gegevens. Dit gebeurde niet en plots een niet thuis notificatie ontvangen dat het product bij een pick up point zou bezorg worden de volgende dag. Ondanks dat ik blij ben met het product, is de communicatie zo goed als nihil

Pas de colis

On est le 28 mai et je n'ai pas de nouvelles de ma commande faite le 12 du même mois...

• Nous recommanderiez-vous? Non

Hat meine Erwartungen übertroffen!

Alles bestens!

Prachtige wandlapem en super klantvriendelijke service

Mooie wandlampen en een zeer klantvriendelijke service. Bestelling op tijd geleverd. Ik raad het van harte aan Bold Monkey.

Sublime!

Enchantée!

eerste aankoop perfect tweede aankoop minder

mijn tweede aankoop moest ik helaas retourneren...... Mailtje gestuurd daar werd 4 dagen later op gereageerd na 2x telefonisch contact te hebben gehad en een tweede mail te hebben gestuurd. Ik vind dat dat sneller had gekund, het ging enkel om een retourformulier.......

goede communicatie, goede en vriendelijke bezorging, netjes verpakt en geleverd

Super leuke producten!

Schildpadschaal is fantastisch. Duurde even maar was het waard.

Geweldig mooie eyecatchers

Product kwam zoals afgesproken en intact. Product was zoals gehoopt en mooier. Prijs- kwaliteit van het product is goed. Blij met de snelle reacties van Bold.

En attente livraison

Still Waiting for my 2 articles ............... !!! Many thanks

Leider warte noch auf meine packeten,

Ich habe leider nur ein 1 packet von dir Sachen die ich bestell habe und es dauert sehr sehr lange

Easy to orderfrom website

Love the product!

Schöne Lampe

Die Lampe ist sehr schön und entsprach der Beschreibung. Lieferzeit war leider etwas zu lang. Musste fast 4 Monate warten.

Prachtige tafel, supersnelle levering (1 dag!)

Merci pour ma table basse, je l'adore!

Super produit!

Schoot 2

1551NB Westzaan

Over Bold Monkey

Introducing Bold Monkey: trendsetting design furniture for the young at heart. Think of us as the interior maximalist. We bring collectibles that can't help being the centre of attention.