Very good

Good and quick service

Boekje besteld en binnen 2 dagen in huis. Leuke verrassing, haakpatroontje van …. Ik zal de verrassing niet verklappen

Very good beautiful yarn And the sending very quick

Top!!!

Mijn pakket werd snel geleverd en het was precies zoals ik verwacht had. Ga hier een hoop plezier van hebben.

Veel te grote verpakking

Een klein haakboekje, van A5 formaat, wat ik had besteld, zat ik een veelnte grote verzenddoos Het boekje had makkelijk met brievenbuspost verzonden kunnen worden.Zonde dat de doos en mijn geld op deze manier worden verspild.

-snelle goede levering.

.Ik had de levering de volgende dag al in huis en kon dus bijna gelijk aan de slag. Het patroon was ook heel duidelijk.

Bijzonder behulpzaam

Prachtige ontwerpen en uiterst behulpzaam bij vragen van iemand die niets van haken afweet :-)

1e keer besteld bij Haakpret. Pakket snel geleverd met 2 fantastische extra's

Makkelijk te bestellen en snelle bezorging

vlotte bezorging

bestellen en de volgende dag al in huis

Bijzonder snelle levering, kan niet anders zeggen. Boeken ook blij mee

Ik ben erg tevreden over de snelheid waarmee mij bestelling is verwerkt en geleverd

Goede service en direct reactie op een vraag

Voordat ik bestelde had ik wat vragen via de mail en daar kreeg ik heel snel antwoord op. Patronen werden snel bezorgd. Zou eigenlijk pas op 12 september uitgegeven worden, maar ik had een preorder gedaan en had ze al 11 september

Helemaal Prima

Snel geleverd, goed verpakt. Een aanrader voor leuke en goede haakpatronen

Een vrij duur artikel.

Ben een redelijk ervaren Haaksbergen. Dacht iets meer te ontvangen.

Ik ben erg tevreden

Alles keurig verzorgd

Hellemaal top.

Schlechte Kommunikation

Weder habe ich eine Versandbestätigung noch eine Sendungsverfolgungsnummer bekommen. Verkäuferin mehrfach angeschrieben, bis ich eine Antwort bekam. Sehr schlechte Kommunikation. Ware war sehr schlecht verpackt, sodaß das Paket stark aufgerissen bei mir ankam.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

top geregeld, in 1 dag thuis bezorgd

Bij andere leveranciers moest ik weken wachten voor een nieuwe zet, bij haakpret in 1 dag geregeld. Dank!

Fantastische patronen en producten

Heb een patroon en een karretje voor een knuffel besteld. Heb ze meteen de volgende dag ontvangen. Prachtige kwaliteit houten trek karretje

Goede website en hele snelle levering

Komt beloftes na

Mooi product en snelle levering. Ook heel leuk dat er een knijpertjesboekje bij zit.

Snelle levering. Fijn dat jullie er ook een foldertje bij doen met patroon.

Online haakpatronen besteld, volgende dag al door de brievenbus + het patroon van een knijpertje.

Habe sehr gute Erfahrungen gemacht, bin zufrieden.

Ich habe Wolle bestellt, die wurde schnell und gut geliefert. Bin sehr glücklich, dass ich diese Farbe noch bekommen konnte. Ich stricke gerade einen Pullover für den Herbst. Werde noch öfter bei Ihnen einkaufen. Vielen lieben Dank

Visven 8

5464NK Veghel

06 41216578

Over Haakpret

Haakpret, met tientallen uitgegeven haakboeken en meer dan 100 losse ontwerpen in maar liefst 5 talen dé nummer 1 voor al je haakpatronen en benodigdheden. Gestart als hobby, nu uitgegroeid tot Haakpret, is Anja Toonen in 2012 begonnen met het ontwerpen, schrijven en uitgeven van haakboeken. Wat begon met het eerste boekje ‘’Letters Haken’’ is inmiddels uitgegroeid tot een internationaal bekend uitgeverij van unieke haakboeken en patronen. Daarnaast levert Haakpret een uniek totaalconcept. Alle patronen en de juiste benodigdheden zijn direct bij Haakpret online te bestellen. Haakpret - Make it your own!