Mooi!

Betrouwbaar, snel en mooi beddekens.

Snelle levering goede kwaliteit

Mooi dekbedovertrek

Mooi dekbedovertrek, snelle levering. Zelfs wasadvies erbij gekregen.

Eerste ervaring was meteen positief

Voor de eerste keer wat besteld, vlotte en nette levering. Betaalbaar en ziet er net zo uit als op de foto’s. Ook het mailtje met advies hoe te behandelen voor het eerste gebruik sprak mij aan.

perfect

super

Mooi en goede kwaliteit

Ik ben heel erg blij met mijn beddengoed

Fijn overtrek

Mooi en fijn overtrek. Heel blij mee! Ook snel geleverd

Snelle service, goed verpakt, kleuren dekbedovertrekken zoals op foto, voordelig.

Snelle levering.

Precies zoals het op de site staat.

Gekregen Wat Ik verwachtte

Jammer voor de bezorgkosten. Want na het bestellen zag ik nog wel iets maar niet gedaan want anders kun je weer verzendkosten betalen

Helemaal top

Zeer snelle levering! En giede adviezen!

Geweldige koop

Snelle levering en goeie kwaliteit.

Snelle levering,nette mail met wasvoorschriften,heerlijk mooi dekbedoveryrek

Mooi dekbedovertrek,snelle levering

Goede kwaliteit en snelle levering

Ik slaap er lekker van

Hele goede kwaliteit en een super mooi dekbed

Hele goede kwaliteit en mooi op tijd geleverd, Ennie

Mooi dekbed

Bestelde artikelen optijd binnen. Kwaliteit voelt goed aan

Maken niet waar wat ze zeggen

Voor 23.00 uue besteld, morgen in huis!!! NIET DUS. Gister besteld, RUIM voor 23.00 uur, maar geen verzendbevestiging gehad

Beste, Wat vervelend, dat is uiteraard niet de bedoeling. We hebben dit nagekeken en ontdekt dat er bij de verwerking van dit pakket iets niet goed is gegaan (wat uitzonderlijk is). Onze excuses voor het ongemak. We hebben je inmiddels een email hierover gestuurd. Met vriendelijke groet, Klantenservice Beddengoeddeals.nl

Vandaag bestelt, morgen thuis en had een mooi kwaliteit

Algemeen goed

Tevreden met de aankoop,maar is nogal dun van kwaliteit maar heb er dan ook niet veel geld aangegeven.volgende keer iets meer uitgeven.

GOEDE hoor

Ik heb laatst een overdrek gekocht en de hand lijding gevolgd maar ik kom tot de conclusie dat die wat vaalvoort en ik was het op 30 ov 40 graden wat kan je ik daar aan doen graag hoor ik van u afz Jan Groetjes

Mooi dekbedovertrek en van 100% katoen, wat ik graag wil

Komfort

Mooi beddengoed, leuke designs

De lakens zijn mooi, zoals op de foto’s, ik heb ze volgens de wasvoorschriften gewassen en ze zien er na het wassen nog even mooi uit. Hopelijk blijft dat zo. Ook de vorm is in orde, geen scheve tekeningen op de lakens. Goede ervaring dus.. prijs- kwaliteit is zeker in orde!

Snelle levering prachtig overtrek echt blij mee