Tevreden met product

• Hoe bent u bij Noirique terecht gekomen? Google

Het bestellen ging makkelijk en had het na 2 dagen binnen, netjes verpakt zal volgende keer weer hier een bestelling plaatsen

• Hoe bent u bij Noirique terecht gekomen? Anders

Snelle levering en leuk verpakt!

Tot de volgende keer.

• Hoe bent u bij Noirique terecht gekomen? Google

ik heb een oogschaduw palet besteld en heb het snel en in goede staat ontvangen

Fantastische nieuwkomer!

Heel tof bedrijf! Netjes verpakt en super snelle levering. Ze hebben een leuk assortiment! Ik ben fan en zal er vaker shoppen.

• Hoe bent u bij Noirique terecht gekomen? Instagram

Ik heb de plouise base bij Noirique gekocht! Ik wou dit al zolang hebben maar ik heb geen paypal of creditcard dus ik was super blij dat hun het vanuit nederland verkopen. Het is wel iets prijziger maar aangezien ik het vanuit nederland koop ben ik zeker bereid er meer voor te betalen! Snelle verzending en werd goed en snel geholpen zeker aan te raden x Sharon

Nijenrode 12

8226TH Lelystad

Over Noirique

Noirique streeft naar een wereld waar iedereen hetgeen wat hun uniek maakt mooi vindt en zich kan uiten door middel van make-up. Dit willen wij doen door de creativiteit van onze klanten te bevorderen met cosmeticaproducten die de harten van échte make-upliefhebbers sneller laat kloppen.