Vlotte afhandeling. Boek snel in huis Na een vraag over een dubbel besteld e-boom kreeg ik zowaar mijn geld terug! Service op en top!

Aflevering duurt eeuwig

Ik zit nu al een week te wachten op mij bestelde product. Je moet wel al betalen maar leveren..... Ik zal de volgende keer wel 2x nadenken om iets bij Bookspot te bestellen.

Wat een slechte service

Ik heb eind december een bestelling geplaatst welke ze eind januari zouden leveren, maar dan een week voor de levering krijg ik een annulering van bookspot waarin ze zeggen dat het product niet meer leverbaar is. wat een ontzettend slechte winkel.

Avoid at all costs

Nooit mijn bestelling ontvangen en geen antwoord van support

Slecht zeer slecht

4 boeken besteld tot nu toe 4 weken later maar 2 boeken ontvangen 1 nog niet leverbaar en vertraagd alleen maar 1 boek gecanceld maar nog geen geld terug. Maar ook geen reactie terug op mail……

Slecht (één woord is genoeg)

Heb 5 januari een boek besteld. Levering zou 3-5 dagen duren. Na 5 dagen gemaild wanneer ik het boek kan verwachten. Nu, 11 januari, nog geen antwoord ontvangen en ook het bestelde boek nog niet, dus weer een mail gestuurd. Ben benieuwd of hier wel een antwoord op komt.

Na 2 keer een ebook beste!d te hebben vond ik het snel en goed afgehandeld

Uitstekende levering uitstekend boek

Ik heb het boek na bestellen en betalen, heel snel ontvangen (18 januari). Het door mijn ontvangen boek Hermans Volledige werken deel 1, met de twee eerste romans "Conserve" en "Tranen der Acacia's" van topschrijver Willem Frederik Hermans, verkeert in nieuwstaat.

waardeloze service

Je bestelt een boek op tijd voor Sint op 27 nov 2021. een dag van te voren hoor je ineens dat het niet op tijd leverbaar is. Tot op heden (8 januari 2022) nog steeds geen boek, geen updates, geen geld terug. Klantenservice niet bereikbaar. Slechte service.

Op tijd, goeie prijs, transport en tracking prima geregeld

Het item is zoals aangegeven geleverd. Daarbij was de transport en tracking ook goed geregeld. De prijs was markconform. Eigenlijk geen negatieve punten, daarom 5 sterren.

Mooie aanbiedingen en snelle levering

De mailtjes die ik krijg zien er verzorgd uit en nodigen uit om verder te kijken.

Super goed geholpen!!’

Super aardig en meedenkend en oplossing gericht denkende medewerkster aan de telefoon gehad.

waardeloos

ik heb het eboek betaald en krijg het niet geopend

Alles ginng heel duidelijk. Na 10 minuten zat ik al in mijn ebook.

Snel en betrouwbaar

Boek en CD's besteld. Binnen twee werkdagen geleverd. Goed verpakt.

Jammer dat je echt een account moet aanmaken en niet als gast gewoon iets kunt bestellen.

Ik ben heel blij dat jullie hadden wat ik zocht en dat het voor een goede prijs te koop was. Wat ik erg jammer vond is dat ik het maar niet voor elkaar kreeg om het gewoon te kopen omdat ik eerst een account MOEST aanmaken. Ik weet niet of ik wel vaker iets wil kopen, waarom moet ik dan een account aanmaken en een wachtwoord verzinnen en weer onthouden voor als ik ooit weer iets wil bij jullie? Dat vind ik jammer. Verder perfect!

Wanneer komt mijn pakje nou aan?!

Ik weet dat het druk is bij de post maar mijn pakje, dat een kerstcadeau was, heb ik ~13 december gekocht, nog voor de lockdown, en er staat 'in behandeling' sinds ~20 december. Nog steeds niet binnen. Vandaag, 1 januari, bestel ik een ander boek, the complete story of sadako sasaki, en er staat 'in behandeling. Verwachte leverdatum : 7-1-2022'. Hoezo weet ik de datum voor het nieuwe maar niet voor mijn eerdere pakje? Wanneer komt mijn pakje nou eens aan?!

Dramatisch

Twee boeken besteld, volgens de site ‘levering binnen 4 a 5 werkdagen’. OK, vertraging vanwege de feestdagen, snap ik, maar inmiddels ruim 2 weken verder, geen update, geen enkele verdere informatie. Eerste en laatste keer dat ik hier iets bestel.

Ik heb perongeluk 2 dezelfde e boeken gekocht zouden jullie dit kunnen terugdraaien in bv een te goe

Hopelijk kunnen jullie hier iets mee

Verschillende login smartphone/tablet...

Ik ben ingelogd op m'n smartphone om de bestelling te doen. Wanneer ik later op mijn tablet wil inloggen herkent bookspot plots mijn wachtwoord niet meer!!!! Nog meer minpunten...

super late levering

Levering zou binnen 3-5 werkdagen zijn, dat werd 9 dagen zonder bericht. Na contact te hebben gehad, werd alleen aangegeven dat het vertraagd was..Jammer!

waardeloos

Besteld op 19 december (cadeautje voor de Kerst). Levering 3 - 5 dagen. 23 dec mailtje bestelling vertraagd 2 werkdagen. 30 dec mailtje vertraging een week. Kortom een waardeloos proces. Nu maar afwachten wanneer het wel wordt uitgeleverd.

grote keuze, snelle service

veel keuze uit e-boeken en niet duur. Meteen downloaden en lezen. Heerlijk.

Slechte wijze van betalen via een cadeau boekenkaart!

Wat is er makkelijker dan kopiëren van een code van een boekenkaart. Omdat er spaties in de code verwerkt zijn worden de laatste 4 cijfers niet meegenomen. Het lijkt mij dat dit opgekost kan worden in jullie programmatuur. De wijze waarop de (Belgische?) dame mij heeft geholpen was prettig ondanks de soms moeilijke telefoonlijn.

Nog niet ontvangen

Tot nu toe nog niet ontvangen (na een week) En ook niet gehoord dat het langer ging duren

Noordereinde 56

1243JJ Graveland

0352043107

Over Bookspot.nl

BookSpot is de grootste online boekwinkel van Nederland. We zijn de plek voor boeken. Naast heel veel boeken, in alle mogelijke categorieën, hebben we een fantastische collectie eBooks, films, puzzels, cd’s, speelgoed en games. We maken lezen voor iedereen leuk. En betaalbaar. BookSpot de enige boekwinkel waar je op veel boeken wél korting krijgt. En op de rest natuurlijk ook.