Boek in goede staat ontvangen.

Bij de levertijd stond 3-5 werkdagen, dit was iets langer i.v.m. Engels boek. Contact verliep prima, duidelijke mail met uitleg. Boek is in goede staat ontvangen!

Fijn

Goede service, snel in huis, makkelijk betalen, grote collectie boeken, ebooks.

Geen product ontvangen

Met grote teleurstelling heb ik mijn product nog niet mogen ontvangen. Reacties op mijn emails ontving ik ook niet.

Goed en snel

Goed verpakte dvd The Father in uitstekende conditie, snel geleverd.

Slechte communicatie

Op 16 dec per abuis 2 keer mn bestelling betaald. Tot op heden nog geen reactie gehaald op mijn e-mail.

prima service

op mijn vraag een adequaat antwoord gekregen.

Vinyl gekocht van Alan Parsons Project. Keuze zelfs uit de ‘gewone’ zwarte versie of de doorzichtige speciale versie! Stond 3-5 dagen voor. Had de platen in 3 dagen in huis. Goed verpakt! Fijne website. Zou iets meer informatie per item op mogen staan. Verder zeer tevreden.

Snel geleverd - goede service

Ik ben blij met de snelle service.

Na vijf werkdagen niet eens verzonden

Pakket is na vijf werkdagen nog niet eens op de post gegaan. Had beter vanuit het buitenland kunnen bestellen - dan was het er waarschijnlijk sneller geweest.

Goed aanbod, snel geleverd

Dus helemaal prima.

Nog steeds niets ontvangen!!!

Heb het nog steeds niet binnen. Als het morgen niet binnenkomt, dan hoef ik het niet meer. Is een kerstkado voor iemand die niet dichtbij woont.

Afhandeling keuze uit uitgebreide aanbod goed

Goed, geen klagen

Veel keuze, mooie aanbiedingen

zeer snelle afhandeling

snelle afhandeling ondanks de eindejaarsdrukte

slecht

Dus jullie administratie werkt net zo slecht als jullie service vorig jaar, daar ik al ruim een jaar geen lid meer ben. Op 22-7-2021 heb ik na ~40 jaar lidmaatschap opgezegd wegens een verschil van mening over bestelde boeken per jaar.

Goed!!

Betaling die ik gewend ben via Ideale en via Rabobank kon niet!

geweldig

vet gaaf

Weinig informatie. Weinig acties.

Heb nog weinig affiniteit met bookspot. Wordt niet gemotiveerd door jullie om te lezen.

Waar blijft mijn bestelling

08-12-2021 een boek besteld nog niks binnen geappt maar kreeg als antwoord dat ze niet kon zien waarom mijn boek vertraging heeft. Erg jammer als ik hem niet optijd heb voor kerst.

mooie aankoop

blu ray the ten commandments is een zeer oude classicer. maar een zeer goeie film die hoort als film liefhebber in je collection te zitten

Vanaf 1980 lid van ECI altijd goede ervaringen en nu nog fijne feestdagen

CD voor een goede prijs in een goede staat ontvangen.

Service was prima. Ik werd op de hoogte gebracht wanneer het verzonden werd. Alleen in deze drukke tijd vlak voor kerst was het pakketje op een verkeerde locatie (Coop) ver van mijn woonplaats afgeleverd. Maar is uiteindelijk na een week alsnog bij mij afgeleverd. Hartelijk dank voor mijn CD!

Het is gestoord dat ik een account moet maken om één boek te bestellen.

Ik wil mijn account zo snel mogelijk weer verwijderen, maar dat kan niet eens via de website van deze louche club.

Te weinig vinyl aanbiedingen

Boekensite welke ook vinyl verkoopt. Alle aanbiedingen zijn gericht op de boeken. Verder zeer primitieve website met slechte zoekfunctie

Laag VIP aanbod van actuele boeken

Sinds de overgang van ECI naar Bookspot is het VIP-aanbod van actuele boeken enorm gedaald. In de ECI tijd werd vrijwel ieder boek, dat we wilden hebben, na drie maanden van uitgifte een VIP boek. Sinds de overgang naar Bookspot is dat hoogstens 40%. Zeer teleurstellend. Overigens is de kwaliteit rond het bestellen en bezorgen wel uitstekend.

Noordereinde 56

1243JJ Graveland

0352043107

Over Bookspot.nl

BookSpot is de grootste online boekwinkel van Nederland. We zijn de plek voor boeken. Naast heel veel boeken, in alle mogelijke categorieën, hebben we een fantastische collectie eBooks, films, puzzels, cd’s, speelgoed en games. We maken lezen voor iedereen leuk. En betaalbaar. BookSpot de enige boekwinkel waar je op veel boeken wél korting krijgt. En op de rest natuurlijk ook.