Niet al te positief, zie hieronder.

Mijn bestelling heb ik nog steeds niet (compleet) ontvangen, wel betaald!

verbaasd

verbaas omdat ik deze beoordeling ontvang. Ik heb namelijk helemaal niets besteld een paar dagen geleden.....

Ik heb helemaal niets besteld kortgeleden!

Ik heb helemaal niets besteld, waarom krijg ik deze mail?

Volgens mij heb ik een paar dagen geleden niks besteld

volgens mij heb ik niks besteld

Geen service

Geen meedenken, geen 'hospitality', geen vriendelijkheid.

Kut met peren

Na 5 weken niets geleverd terwijl het binnen 2 week geleverd zou zijn.

Niet ontvangen

Heb nog niets ontvangen, maar krijg wel een mail om mijn ervaring te delen.

Wisselend

Over het algemeen is snelheid van verzending best hoog. Grote ergernis bij mij toen bij bestelling van Garbage cd steeds levertijd werd verlengd waarna het na een paar weken wachten werd omgezet in : niet leverbaar. Bied het dan niet aan zou ik zeggen.....

Niet goed

Een bestelling verkeerd geleverd en we hebben m nog steeds niet.

boek niet geleverd volgens bestelling

Vervelend, moet er weer achteraan bellen of mailen, boek niet geleverd, wel volle bedrag betaald.

Teveel reserveringen die uiteindelijk gecanceld worden!

Geregeld worden eerder gemaakte reserveringen - vooral van elpees gecanceld wegens niet leverbaar. Het lijkt erop dat Bookspot op deze manier klanten via een omweg toch zo lang mogelijk wil binden (lees kunnen blijven benaderen en vasthouden) en zo gebruik maakt van verkoop psychologische trucs. Erg jammer, zo maakt je de klant blij met een dode mus.....

Niet goed

Het is niet gelukt mijn bestelling te plaatsen door kennelijk niet op te lossen account problemen. Ik ben naar gewone boekhandel gegaan

Bestelling veel later bezorgd

Helaas niet de eerste keer dat een bestelling pas later beschikbaar is en ook dan weer vertraagd.

Kan niet bestellen zonder account

Na jaren gestopt met Bookspot. Nu wilde ik incidenteel iets bestellen moet je een account hebben. No way. Dus dan maar elders besteld.

Niet best

Laatste (enige?) twee bestellingen niet leverbaar. En nu een mailtje over mijn onlangs geplaatste bestelling? Heb na februari dit jaar niets meer besteld en ben vlgs mij ook uitgeschreven voor e-mails.....

Meestal zeer tevreden, maar nu even niet.

Bestelde boek van Sally Rooney zou begin december geleverd worden, maar bleek helaas niet meer leverbaar. Waarom duurde het allemaal zo lang?

Heel erg snel

Helaas had ik niet goed opgelet en een plaat besteld ipv een CD

Negatief

Door de vele wisselingen in de afgelopen jaren, heeft bookspot eigenlijk geen toegevoegde waarde meer voor ons. Zijn al sinds 1987 lid, dus heel wat jaren. Maken er eigenlijk geen gebruik meer van. Alleen als wij iets verplicht moeten kopen.

Zoals al vele jaren altijd tevreden over gebruiksgemak, keuze, kwaliteit en aflevering produkten

Heldere communicatie en supersnelle bezorging

Zie hierboven

Ik had een boekenbon, en er was geen gezeur en alles was binnen een paar klikken besteld. Top website !

Goed geregeld

Veel eerder bezorgd dan verwacht!

Tot mijn verrassing blijkt het een driedeling album te zijn. Weliswaar met dezelfde muziek, maar toch bijzonder. Eén puntje: op de site wordt gesproken over een SACD schijfje. Maar dat is het niet, het blijkt een DVD te zijn met een quadrafonische mix uit 1974. Omdat daar geen apparatuur (meer?) voor bestaat is het uitgevoerd als een 5.1 surround audio formaat. Beter kan het niet!

Super goed

Op tijd goed afgeleverde

al vele jaren een betrouwbaar bedrijf

Ik ben al lid sinds Bookspot ECI was. Het is een betrouwbaar bedrijf met een snelle levering. Ook het assortiment is heel ruim. Dagelijks zijn er leuke aanbiedingen.

Noordereinde 56

1243JJ Graveland

0352043107

Over Bookspot.nl

BookSpot is de grootste online boekwinkel van Nederland. We zijn de plek voor boeken. Naast heel veel boeken, in alle mogelijke categorieën, hebben we een fantastische collectie eBooks, films, puzzels, cd’s, speelgoed en games. We maken lezen voor iedereen leuk. En betaalbaar. BookSpot de enige boekwinkel waar je op veel boeken wél korting krijgt. En op de rest natuurlijk ook.